Ja, ik denk dat je deze ronde dan ook verhoging moet hebben. Ik weet overigens nog niet zeker of ik een eisprong heb gehad. Mijn temp was laag vanochtend (36.46). Mijn goede gevoel is nu ook meteen weg . Gelukkig weet ik dinsdag al meer, want dan moet ik naar de fertiliteitsarts... Wanneer moet jij weer? Iedereen: vrolijk pasen!
he meiden fijne pasen allemaal.. ik ben het hele weekend plinten aan het leggen.. erug leuk met dit lekker weer ahum
Ook ik wens jullie allemaal een Vrolijk Pasen en inderdaad hopelijk krijgen we veel eitjes gr vruchtje
Heej meiden....vrolijk pasen! Enne... ik heb als het goed is, morgen mn ei! dus ook een paasei hihi Ik ga nu ns ff een paasontbijtje in elkaar flansen...
grappig wendyp ik heb ook als het goed is morgen mijn eisprong, gaan we beetje gelijk op spannend. Ik zal voor je duimen. dat we maar extra geluk mogen hebben met onze paasei. gr vruchtje p.s. geniet van je paasontbijt
Thnx...ik zal ook voor jou duimen.... Paasontbijt hmm..vers gebakken broodjes, eitje, geperste jus d'orange, fruitsalade.....hmmm lekker hihi Ik zie net dat mijn banner niet echt klopt... Ik ga dr eigenlijk weer van uit dat ik een cyclus heb van 32 dgn... aangezien het 34-32-34 was....
Klinkt inderdaad heel lekker dat paasontbijtje. Ik zit alleen een beetje met een dilemma. Had net een positieve ovulatietest het streepje was nog donkerder dan de controle lijn en echt heel snel met 3 minuten. Nu is mijn vraag wanneer is het nou het beste om te klussen is dat vanavond of morgenochtend. Gistermiddag hebben we het voor het laatst gedaan. Hoop dat iemand mij hierin advies kan geven. Ik heb ook een cyclus van 32 dagen wendyp. gr vruchtje
Heej vruchtje...ze zeggen om de dag, dusse morgenochtend? enne zaad is houdbaar van 48 tot 72 uur.. dusse denk dat je goed zit....
Oké thanks dan ga ik morgenochtend lekker in de weer haha. Hoop dat het nu een keertje raak is na ruim anderhalf jaar , maar hoelanger het gaat duren hoe minder vertrouwen ik er in heb. Maar ik blijf positief. gr vruchtje
pffff je neemt me de woorden weg.... maarre hoe lang zit je al aan de clomid? straks naar lelystad op de motor... ff mn vriendinnetje vragen of ze me getuige wilt zijn....dat verwacht ze natuurlijk nooooooiiiitt!
ow... heb mn banner verandert...enne nu geeft ie aan dat dit de meest vruchtbare dag is..hmmm.... Ach jah... ga straks ff lekker motor rijden...hmmmm.... vriendje is nu de motoren aan het buiten zetten...."
Leuk zeg dat je haar als getuige gaat vragen ze zal zich wel vereerd voelen. Ben je al zenuwachtig voor je trouwen echt een heel leuk vooruitzicht. Ik ben nu bezig met mijn 3e ronde dat valt dus wel mee en jij? Wij hebben gewoon best lang gewacht voor we de stap hebben genomen om naar de gyn te gaan. Ik mag nog niet klagen want bij mij werkte 50 mg gelijk en lees hier wel eens dat het allemaal niet aanslaat.
jah pcies... ik ben nu met mn 4e ronde 50 mg bezig (zie onderschrift ) Nee ben niet echt zenuwachtig voor het trouwen... veel plannen Pffff
Welk ziekenhuis ben jij elisabeth gasthuis? En moet jij elke maand voor een echo naar het ziekenhuis. Ik krijg namelijk helemaal geen controle!
Nee vind het E.G. echt klote... kwam daar en ze zag me aankomen en toen heeft ze voor mn neus dat raampje gesloten...nou dan hoeft het van mij echt niet meer... ik ben onder behandeling van spaarne ziekenhuis in hoofddorp... nee heb geen controles...
oke ik ben onderbehandeling bij Mw. Boks echt een toffe vrouw. Ik moet er nu ook even van tussen en ik spreek je vast wel gezellig hier op het forum. Veel plezier met motorrijden etc. gr vruchtje