@ vruchtje Bij mij gaf ie het eergisteren aan de 2streepjes en hebben het ook gisteren pas gedaan. Ik hoop goed gemikt @ cindy Denk je dat je eitje hebt? @ wendy Hier ook paas ontbijt je gehad. Jammie! Straks lekker mijn sateetjes eten Ik zit bij m'n ouders. Marco naar feye... gaat slecht Gaat z'n neefje xtje mee en gaat het mega slecht. Maja..
zo ben me misselijk vandaag.. flink overgegeven.. hoop dat ik mijn clomid tabletjes vanavond binnenhoud.. vin ze altijd zo vies.. heb altijd moeite ze alle drie gelijk in te slikken, bljft er altijd wel een steken.. smerig
Meiden, even smerig sorry, maar weet niet wat te doen.. ben de hele dag ziekig, moet overgeven, maar nu moest ik meteen naar het innemen van clomid overgeven.. echt meteen, moet ik nou nieuwe slikken of niet? wil niet alweer een ronde verspillen, maar ook geen overdosis krijgen, weet niet of het kwaad kan.. moet er 3 slikken. _________________
Shit MJ, ik weet het ook niet, kan je niet even googelen? Misschien staat er ergens een verhaal van iemand die het ook heeft gehad, ik zoek wel even met je mee
Kan er niet zoveel over vinden, maar mijn vriend zegt ook, als het echt vlak erna was, dan zou ik nog een keer clomid innemen, want dan is het er zeker uit. Sterkte wijffie!
ik moet het ziekenhuis even over een half uur innenemen.. neem ze over een paar uur wel.. word echt gek van al die pillen hoor.. slik er nu 3 metformine + 3 clomid + foliumzuur. krijg ze amper meer weg, en als die clomid in je mond blijft zijn ze zo smerig
Pfff MJ... Ik zou het ook echt niet weten! Misschien anders even de huisartsenpost bellen en het even voorleggen...
ow hihi ok... jah ken het....zijn echt te ranzig! Ben blij dat ik die metformine niet meer neem zeg.... enne slik ook geen foliumzuur....
he he wendy wel je foliumzuur nemen he.. hmm ja innemen, bedoel terugbellen hihi ben een beetje van slag.. denk wel dat ik ze gewoon inneem vanavond. vroeg het net aan een vriendinnetje is apothek ass
waarom neem je ze niet verdeeld over de dag in? Ik kan er echt geen twee tegelijk innemen, laat staan drie! Ik heb al zo'n moeite om pillen weg te krijgen... en ze zijn ook zo bitter van smaakt. Brrr....
@ wendy Waarom slik je geen foliumzuur? Dat is niet goed hoor als je nu zwanger zou raken en je slikt het niet. Het moet zkr 6weken voor dat je zwanger raakt. @ mj He bah.. sterkte.. het heerst wel!
Waarom is het niet goed? Ik kan toch wel zwanger raken, zonder dat ik dat slik... Hou gewoon niet van pilletjes en poedertjes.... Dat clomid is een ander verhaal, want dat kan niet anders...
Het is ook niet om Zwanger te raken. Het is voor je kindje! Tegen open ruggetje.... Het verkleind de kans op afwijkingen. Ik hou ook totaal niet van pilletjes enz maar dit slik ik wel. Vind dat belangrijk.
he meisjes, hier ben ik weer hoor! druk met de pasen allemaal? ik vier geen pasen, geen ontbijt geen dinner helemaal niets... had ook geen tijd om boodschappen te doen haha... ga vanaaf alweer de 3e clomid innemen ben nog steeds ongie, zit op dag 5 maar liefst... nog nooit gehad. maja, wen je moet wel foliumzuur slikken hoor! schijnt beter te zijn. @moon hoe ist met je ei afgelopen? @de rest, ik weet niet meer wie wat zei.. slecht geheugen op het moment..
@ patje Volgens mij vanmorgen gesprongen. Had volop pijn en tussen de middag was het over @ wen Nee je hoeft niks. Maar voor zoiets heb ik het er wel voor over .. als het de kans verkleind voor je kindje. Vind ik zo iets erg belangrijk.