HEy ladies, Ben ook naar het ziekenhuis geweest vanmiddag. En zoals ik al dacht groeit het wel, maar heeeel langzaam! Een eierstok is gelukkig rustig, zoals zou moeten. En in de andere zitten er nog steeds 3 waarvan 1 een vliesje is zonder eitje, en 2 echte eitjes! ze zijn nog steeds klein maar de gyn was positief, moet doorgaan met prikken en donderdag terug. Ik heb duimen nodig voor groei deze week! Volgende week woensdag op vakantie zonder man, dus voor die tijd moeten ze gesprongen zijn! Spannend, wil de hoop niet verliezen....moet er heel hard mijn best voor doen op het moment. Dit weekend we heerlijk genoten vanhet fantastische weer! x aan iedereen, Marit succes morgen! Wat een eikels he!? Heb me voorgenomen om me niet meer af te laten schepen in het ziekenhuis en het helpt! Jij ook je poot stijf houden. Sam, hou vol he? x
Ahh wat jammer Shaar, maar idd positief proberen te blijven! Is niet altijd gemakkelijk, I know.. Denk aan je meissie en hoop echt dat er een groeispurtje wordt gemaakt voor wo.! Hoe groot waren ze nu dan? Waar ga je eigenlijk naar toe op vakantie? Sam: Lang niet meer gesproken joh.. Blij voor je dat je eindelijk ongi geworden bent en weer mag clomitten! Hoop dat het deze ronde wel aanslaat hoor! Ben je zelf ook van plan te stoppen met tempen? Marit: Goed dat je hebt doorge'dramd' ik herken het hoor. Heb zelf altijd het meeste moeite met assistentes die eigenlijk geen inhoudelijke kennis hebben maar doen alsof ze het zo goed weten. Grrr. Succes! Kreeftje: Fijn dat je 2 eitjes hebt! Veel succes! Kan ff niet meer verder teruglezen, maar met de rest alles ok? Ik heb gisteren een lichte bloeding gehad, het was meer roze dan rood en nu is t weer over.. Heb echt geen idee hoe mn cyclus na de MA nu is.. Vind het nog zoooo lang duren voordat het 2 mei is.. Verder vandaag 30 km. gemountainbiked, heerlijk! Kan me helemaal uitleven in het bos, vooral na tijd.. zo'n lekker gevoel dan.. Afleiding is op dit moment voor mij echt de beste 'remedie'.. Het verwerken van mn MA gaat ontzettend met ups en downs. Heb me voorgenomen om alle kleertjes die we hebben gekregen morgen op te gaan ruimen. Nu loop ik toch steeds weer naar de kast toe waar ze in liggen en dat doet echt teveel pijn nu.. liefs
Ow lieverd...neem je tijd hoor om het te verwerken! Dat is heel belangrijk. Ze zijn nu pas 1.22/1.3 die eitjes van mij, donderdag 0.9/1.05, dus gaat heel langzaam Maar hij had echt nog wel goede hoop, dus daar hou ik me dan maar aan vast. Ga naar Turkijke, woensdag over een week, dus ze hebben nog effe de tijd die eieren. Zou wel super relaxed zijn mocht het voor de vakantie lukken, dan zijn we wachtweken daar en dan gaat de tijd vanzelf! Lekker aan het strand en het zwembad. 30KM? ver man! en dan op een mountainbike....jij liever dan ik! Klinkt wel heel gezond. x
Lekker joh! Geniet ervan! Waar in Turkijke? En zonder je hub? Hihi gooi dan eerst maar een kleurspoelinkje door je haartjes! Vaak is het zo dat als je follies eenmaal boven de 12/13 zitten ze wel doorgroeien hoor. Dus ik blijf hard Idd zou wel relaxed zijn daar de WW uit 'te zitten' O,o wat een straf! Enne dat crossen door de bossen is echt heerlijk, ik steek de straat over en zit middenin het bos. Probeer echt weer aan mn conditie te werken, valt me eerlijk gezegd nog niks tegen en dat terwijl ik niet zoveel gesport heb afgelopen maanden..
... dat is wel een beetje te kort door de bocht MJ. open ruggetje wordt door verschillende dingen veroorzaakt. Foliumzuur slikken helpt in elk geval om de kans te verkleinen. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet al 1 1/2 jaar lang continu foliumzuur slik. af en aan dan weer weekje wel, dan weer niet.... wel een multivitamine waar genoeg foliumzuur inzit en we eten nogal veel paprika's. Jullie hebben weer veel geschreven hoor... ben er een paar daagjes niet en pagina'som door te ploegen. Reageer ook even niet op iedereen. hier vandaag eindelijk ongesteld geworden. morgen dus even bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een FM op dag 12; deze ronde een keer met tussentijdse controles... CHrizzzy
Ik vind eigenlijk dat ik snel ongi ben geworden had dit niet verwacht. Denken jullie dat ik geen eisprong uit mezelf kan krijgen? De Gyn die ik had bij de MK, zei dat ik 6 weken moest wachten en dan met Clomid beginnen. Maar ja, ben na 3 weken al ongi, zal morgen even bellen.
Dat kan natuurlijk ook, vond het ook al vreemd. Maar hoe kom je er achter hé? Ben de laatste dagen al steeds een beetje aan het bloeden. Hoe is het nu met jou? Nog rare verschijnselen gehad?
Geen idee, denk dat het het beste is even je gyn bellen. Hier goed. Nog wel moe maar verder prima. Niet echt alleen last van pukkeltjes. Als je zwanger bent is alles weg hihi en dan
Kan met de MK te maken hebben, maar het hoeft niet hoor! Wat is bij jou de reden dat je aan de clomid bent gegaan? Gewoon ff bellen hoor als het bij weinig verlies blijft. Ik ben nu iets meer dan 4 weken gecurreteerd en had gisteren ook een kleine bloeding. Eenzelfde bloeding als toen ik pril zwanger was, met alleen roze verlies. Erg confused dus.. Maar gooi het ook op de MA.. Hoe is het nu dan?
Je moet wel eerst een ei hebben gehad om ongie te worden toch? Altans dat zei de assistent van de gyn vorige week tegen me.
@ Cindy: Ze hanteren vaak (tenminste wat ik ervaren heb) dat je pas zo'n 8 weken na je MK weer zwanger mag worden.. Dus dat klopt wat je gyn zegt met die 6 wk. Dit is om je lichaam eerst even tot rust te laten komen.. Ik had 2 wk na de curretage nog HCG in mn bloed, daarom moet ik eerst wachten tot 2 mei.. Gewoon bellen anders morgen meis!
Klopt Marjo. Ze zeiden tegen mij dat als je eerder begint er weinig kans is dat je zwanger raakt of goed gaat.
@Kreeftje, super dat je twee eitjes hebt! Ik ga duimen voor je! @Sam, ik vraag me af of het door drie kwartier later tempen 0.3 kan stijgen... Dus je vorige ronde clomid deed niks en nu moet je 3 maanden clomiten zonder controles? @Moon, manlief nog steeds niks gezegd? @Shaar, ook al twee eitjes! We gaan dus voor de tweelingen deze maand hihi Inderdaad, je moet aardig je mondje opendoen want het ziekenhuis is zooooo traag en willen je het liefste maanden laten wachten lijkt wel. :x Hoop echt voor je dat ze op tijd springen! Zonder man op vakantie? Met een vriendin ofzo? @Marjo, ik hoop dat je je gedachte een beetje kunt verzetten en dat je de kleertjes maar weer snel te voorschijn mag halen! @Chrizzy, dat is wel lekker toch, een nieuwe ronde MET controles! Succes in deze ronde! @Cindy, zou ook bellen meid! Hoe is het met alle anderen? Liefs, Marit
@ marit Nope, heb wel wat hints gegeven M'n suikers waren niet zo goed. Dus zei ik moet wel zorgen dat ze netjes blijven je weet maar nooit, kan zo zwanger zijn Toen zei ie Ja daar moet je wel goed op letten
Ik had vanmorgen en vanmiddag bruin, nu is het rood aan het worden. Het is wel minder dan als ik dus ongi ben. Ik ben aan de Clomid gegaan, omdat ik zo'n lange cyclus had, dus ook omdat mijn ei langzaam groeide. Zou graag zwanger willen worden zonder Clomid. Maar je weet natuurlijk niet of de MK door Clomid komt!
Nou er zijn zat meiden die na de MK gelijk zwanger worden. Zo ook een vriendin van mij, die heeft nu een zoontje.
Mijn gave huidje heb ik ook niet meer. Heb ook veel last van pukkeltjes, heb ik normaal nooit last van. Zelfs niet als ik ongi ben.