Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier wordt inderdaad vol afwachting gewacht.......
    hoop dat de klusdagen voldoende zijn geweest ;) ;)

Liefsssss

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @wendy: lekker hoor zo'n paasei. Valt me trouwens op dat er heeeeel veeeel verschillende rijscholen zijn hier in de buurt...

@cira en Little hope (maak er maar gauw big hope van hoor: postief blijven: de tekenen zijn gunstig dat de clomid gaat werken bij je ;)): Welkom hier.

@MJ: voor jou geldt ook: vooral postief blijven hoor... het heeft de vorige keer gewerkt, dus geen enkele reden waarom het dit keer niet gewoon ook zou werken. wel fijn dat je je weer wat beter gaat voelen.

@ieder op het wachtbankje: succes met wachten.

Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag naar de tandarts geweest: gelukkig geen gaatjes. Maar ik heb sinds de clomid wel sneller last van ontstoken tandvlees... vanavond lekker met mijn lief een avondje uit. Volgende week donderdag voor het eerst een FM.... ben benieuwd (wat is eigenlijk normaal zo rond dag 11 a 12?)...

Groet Chrizzzy (en extra knuffel voor ieder die ik niet heb genoemd).

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    net een echo gehad, niets te zien... k*t zooi zit ook wel op cd 10 maar toch, begin een beetje te denken dat de clomid 50 na 6 maanden niet meer werkt. moet dinsdag weer terug voor een echo, en dan hoop ik dat er toch echt een ei zit! voel me zooo k*t.....

4. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Met het mooie weer zit er vast na het weekend een mooi ei Patje! Je trouwdag schiet trouwens al hard op zeg... ben je al helemaal op orde?

Chrizzzy

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ik hoop het zo chrizzzy, ga er maar niet vanuit, want anders had ze die toch al moeten zien? word knettergek ervan.
    uuhhh niet alles is op orde, we moeten nog even om de tafel gaan zitten met de baas van mn vriend (hij werkt in een snackbar en er aanvast een partyservice) maar hebben er eigenlijk geen tijd voor. das echt erg. verders is alles geregeld

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Hoi,
    Ben er ook weer, niet zo happy helaas.
    Heel weinig groei helaas.....
    moet maandag terug, dosis is verhoogd, hoop dat er maandag wat resultaat is, anders stop ik voor deze maand, ga op vakantie woensdag zonder man, duss....

Volgende cyclus verhogen en weer verder.

Zag het even niet meer zo zitten, maar klim weer aardig op uit het dal.

HEt goede weer doet zijn werk.
    x

7. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @saartje: welke dosis moet je nu gaan spuiten?

ik ben begonnen met 50 toen 75 en daarna 100....ik had na 4 weken spuiten eindelijk een ei.
    mijn volgende cyclus mag ik gaan beginnen met 75...en jij?

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    zo dames ff snel een korte reactie want ben onwijs druk de gyn gebeld en idd geen eisprong dus ik rij zo naar de apotheek voor provera en clomid 150mg dag meisjes! geniet van het mooie weer! alleen de zon moet even goed doorkomen! x

9. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ bengel

Lekker is dat!
    Hopelijk zijn dat gewoon de hormonen.

@ shaartje

Das balen, ik duim voor je!

Hier gaat alles okay.
    Wel steeds beetje steekjes in me buik.
    Gisteren zei ik tegen marco: krijgen wij nog een kusje? :confused:
    Heb vandaag lekker geklust met me moeder.
    Weer een ding af in huis.
    Volgende week weer wat zo word de lijst steeds korter ;)

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    I know heel kinderachtig maar ik moest de zin wel even 2 keer lezen hihi, las eerst: heb vandaag lekker geklust bij me moeder... en dan met klussen niet klussen maar ons klussen :oops: :oops:

zal wel door de warmte komen :)

11. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Haha ja staat er wel raar als je het zo leest :)

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    word spannend Moon.. tsja je hebt klussen en KLUSSEN

13. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ja ben echt zenuwachtig man.

Hihi ja je hebt 2 soorten.
    Maar rol zo wat om.
    Heb beetje te veel gedaan in de 3 dagen.
    Achter af denk ik Gek mens..
    Maar kan dan niet wachten.

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    spoot 75, na 11 dagen vanaf vanmorgen 150.
    Dit tot maandag, dan verder zien.
    Volgende cyclus moet ik met 150 beginnen, dan afbouwen.

@ French

15. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Wat is het hier rustig voor jullie doen, ;) , is iedereen lekker buiten van het mooie weer aan het genieten?
    Ik zit nog tot 18:30 op m'n werk en dan lekker naar huis! Nog ff lekker met m'n vriendinnetje een rondje fietsen en genieten van deze heerlijke temperaturen!
    Morgen weer heen voor een FM, ben benieuwd.
    En Patje, ik hoop echt dat er dinsdag een mooi ei zichtbaar is. Zelf heb ik deze ronde voor het eerst een ei op dag 12. Daarvoor was er aldoor pas iets te zien op dag 14/15 of 16. Dus er is nog alle hoop!

Meiden, geniet allemaal lekker van de zon! Groetjes. :D

16. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    bedankt voor de reacties!

Ik heb even een vraagje over de provera.
    Kan je daar ggelijk bijwerkingen van hebben zodra je de eerste tablet heb geslikt?

Heb momenteel namenlijk hoofdpijn en weet anders niet waar het vandaan zou moeten komen.

17. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik kreeg het vrij gauw naar het slikken van de provera, maar niet gelijk na de eerste dag.
    Begon bij mij met hevige buikpijn, rugpijn en last van mijn benen.

Kan natuurlijk ook gewoon even een spannings hoofdpijn zijn, maar wie weet krijg jij gewoon heel snel last van de bijwerkingen.
    Van de clomid had ik er wel al gauw na de eerste tablet last van...

Succes ermee meid! :thumup:

Liefssss

18. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ik niet.
    Reageerde er ook heel laat op.

19. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

May 5, 2006
    121
    0
    0
    Dag allemaal,

Ik was hier vorig jaar op het forum maar ben op een gegeven moment gestopt omdat ik merkte dat ik er teveel mee bezig was. Ik ben in april 2006 gestopt met de pil, ben nog 6 keer ongesteld geweest varierend van 30 dagen tot 49 dagen. Daarna ineens werd ik niet meer ongesteld. In die periode zat ik nogal in een dip en ben ik een paar kilo's afgevallen, terwijl ik al niet zwaar was. Ik ben 1.62 en woog 48 kg, ben toen nog lichter geworden. Maar gelukkig ben ik nu 52 kilo (heb flink mn best gedaan).

Ik ben vanwege het uitblijven van mijn menstruatie naar een gynaecoloog geweest. Die heeft direct met een cameraatje binnengekeken en zag dat ik meerdere kleine cystes had (eicellen die dus klein blijven).
    Ze schreef me Dupasthon voor en Clomid en nu moet ik op cyclusdag 12 bij haar langskomen voor een echografie. Ik neem dus aan dat ik ook PCO heb. Ze spreekt Frans, maar volgens mij heeft ze het ook nog geen naam gegeven. Ik heb deze week ook bloed laten prikken. Ook voor suikerziekte controle en hormonen enz.
    Ik moest een suikerdrankje drinken op de lege maag. En dan testen ze elk half uur je bloed. Ik krijg de uitslag van die test dus als ik bij haar ga voor de echo en mijn man moet dan ook mee om zijn zaad te laten onderzoeken.

Ik heb geen overbeharing, overgewicht, acné.
    Het is best wel een schok en ik kan er met weinig mensen over praten omdat we het voor ons zelf willen houden. En telkens als ik babytjes zie word ik verdrietig en als ik mensen hoor die abortus hebben gepleegd ook.

Daarom heb ik besloten me weer aan te melden bij dit forum voor steun. En ik kwam net weer wat bekende namen tegen die mij ook toen ik hier al eerder was heel erg hebben gesteund. In ieder geval heel erg bedankt! (O.a. snoopy1979 en Elmo).

Ik zal hier dus weer wat vaker een kijkje nemen en spuien (hihi). Zoals wij vrouwen nodig hebben.

Heel veel groetjes en voor iedereen hoop ik oprecht dat het snel raak is.

Liefs,

Fiorentina (Brussel)

20. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ kreeftje & Moon

Wellicht dat het inderdaad de spanningen zijn. Begint nu gelukkig ook wat minder te worden. Verder heb ik ook geen klachten.

We wachten gewoon af en maar hopen dat de Duivels snel komen als ik alle tabletjes op heb.

Share This Page