@patje: Alleen jij kan bepalen of je naar die begrafenis gaat. Ik weet niet hoe dicht diegen bij je staat die is overleden? Kan de IUI misschien niet voor of na de begrafenis? Je kan altijd even naar de gyn bellen en het uitleggen, misschien dat ze wel wat kunnen aanpassen........ Sterkte met het nemen van de beslissing.
@ Mariska: welkom hier! Ik heb op zich niet zoveel bijwerkingen van de Clomid, vooral niet bij 50mg. Bij 100mg kon ik moeilijk slapen. @ Patje: moeilijk hoor...ik zou het laten afhangen van het belang dat je aan die begrafenis hecht. Die IUI is natuurlijk erg belangrijk voor je, zeker omdat je volgende maand hoogstwaarschijnlijk ook al misloopt. Wat vindt je vriend ervan? Wat een weer vandaag he? Ik heb lekker rond getourd met mijn nieuwe Smart (met airco gelukkig) en vanavond een BBQ. Gezellig!
@Patje, inderdaad wat Dieseltje zegt. Dat kan je alleen zelf bepalen... Sterkte in ieder geval! @Mariska, welkom hier! Als je wilt kan je het overzicht aanvullen. Bijwerkingen? Phhhhh, houd maar op. Ik heb er mijn buik vol van! Duizelig, stemmingswisselingen, vette huid/haar, hoodpijn. En wat Wendy zegt... pijn in mijn hart.... Veel succes!
@ all het is een oudtante van mn vriend, ik had niet zoveel met haar, en heb eigenlijk niet zo de behoefte om er heen te gaan, mn vriend heeft zoiets van ach volgende maand gaan we ervoor maar dat gaat volgens mijn berekeningen ook niet... pfff ik weet het niet hoor..
Zo... einde vakantie.... Hoe is het hier... hebben jullie je aan de 3 nieuwe zwangeren gehouden? Met dieseltje en jody alles goed? Hier gaat alles goed... lekker bijgekomen en het twee weken niet aan zwanger worden hoeven denken beviel zo goed: Moon, ik ga je tot na de zomer gezelschap houden... ook voor ons een Pauze! Een hele opluchting nu we de knoop door gehakt hebben. Ik heb thuis tijdelijk geen internet... dus alles moet ik vanaf mijn werk doen. Hierdoor geen tijd om alles bij te lezen... maar vanaf nu zal ik alles weer volgen. Liefs Daan
welkom terug Daan... tja soms kunnen beslissingen opluchtingen betekenen,..succes iig met de pauze en het tijdelijk loslaten.
daan, welkom terug meid en wat een moedige beslissing van jullie. maar geeft ook wel even rust denk ik he. mariska, welkom hier. en bijwerkingen heb ook ik genoeg van de clomid. patje, moeilijke beslissing is dat. sterkte
Er waren eens twee kleine eitjes, die zich lieten zien met Pasen. Deze eitjes lieten zich, geheel tegen de regels in, pas na Pasen verstoppen en hadden geen zin om te groeien. Dit tot groot verdriet van het meisje dat de eitjes wilde vinden. Na veel zoeken en doorgaan met speurmiddelen uitzetten, was er 1 ei verdwenen en liet het andere zich ook niet zo makkelijk vinden. Na het verhogen van de inzet, wat soms nodig is om een tip van de sluier op te lichten, was er de druk van de vakantie van het meisje zonder het jongetje, die het eitje zou gaan opeten als het gevonden was! Vanmorgen om 8.39 precies, heeft het ei zich laten zien! 2 cm precies! Groot genoeg voor het jongetje om op te eten, voor de vakantie van het meisje, zodat zij er ook bij kan zijn. Met Pregnyl en een beetje geluk en goede timing, hebben wij deze maand een kans! Wat een heerlijk gevoel! Ga vanavond verder lezen, moet nu werken en naar het ziekenhuis voor mijn oog, lang verhaal. Wilde dit even delen. x
zo dames, ben een aantal dagen weggeweest, een combi van het even van me afzetten en het lekkere weer... @wendy: super mooien jurk zeg! WOW! @moon: jeetje je maakt het altijd weer spannend, hoop het zo voor je meis! @smurfin: hoop dat je eitjes snel doorgroeien! @sam: nog gefeliciteerd met je verjaardag! @bloemetje: kop op meid! misschien heb je net even wat meer clomid nodig en mag je van je gyn aan de 100mg, kan is heeel groot dat dat wel weer aanslaat omdat 50mg al bij je aansloeg, bel je gyn gewoon ff! @patje: hoe ging je sollicitatie? En wat die begrafenis betreft, als je de afspraak niet kan verzetten dan zou ik als ik haar niet goed kende naar het ziekenhuis gaan, als ik haar wel goed kende zou ik naar de begrafenis gaan, of jij naar t ziekenhuis en je vriend naar de begrafenis? @mariska: welkom hier! en succes met alles! @shaar: super zeg! mijn duimen draaien! @de rest: kan niet op iedereen reageren want er was zoooveel geschreven maar succes! Wat een heeeeeeeeeeeeerlijk weer he! Gister gebarbequed heerlijk en dan vandaag weer aan de sonja bakker. Vandaag ook dag 4 van de provera dus de dagen kunnen niet snel genoeg omvliegen! Ga snel weer verder hier dan kan ik lekker nog even in het zonnetje liggen straks! groetjes
@ daan Ey meis, welkom terug Hihi gezellig ook in de pauze Gek he dat het dan zo oplucht?! @ shaar Mooi! Veel plezier 8) @ all Nou heb net de gyn z'n assistente gebeld. Die snapte m'n verhaal volgens mij niet. Ze zei dat dat roze slijm kan zijn dat ie nu zaterdag pas gesprongen is? Maar hoe kom ik dan aan een posi ovu test een week geleden? Of beginnende tjes ... maar hoe kan dat een week na je ei? Ja dat wist ze ook allemaal niet. Dus moest het netjes afwachten. Hmz ja dat doe ik ook. Maar ben erg ongeduldig heb al 2x getest maar nog niks te zien haha.
dag klessebesjes Ik kan helaas niet op jullie allemaal reageren, maar ik lees en leef mee hoor! Hier gisteren laatste Clomid 150 mg geslikt. Bijwerkingen vielen mee, alleen wat emo.. Traantjes zitten hoog. Donderdag echo; kijken of er wat gebeurt. Volgende maand gaan we 2,5 week naar Suriname. We hebben afgesproken dat als deze ronde Clomid ook niet werkt, dat we eerst lekker vakantie gaan nemen en dan in Juni/ Juli er weer helemaal voor gaan. Het zal dan wel spuiten zijn! Ook even een klein pauzetje dus. Het niet tempen en niet teveel hier op het forum schrijven helpt me wel er iets minder gefocust op te zijn. Ik ben iets meer ontspannen. Het lijnen lukt voor geen meter verder. Ik zag het vocht er gewoon aangroeien. Volgende week maar weer eens wegen en een volgende poging toen...tegelijk gaat het niet. Geniet van het mooie weer, zover jullie niet achter de computer op het werk zitten. Morgen zal het alweer veel kouder zijn! gr Alies
Hallo dames, het ziet er naar uit dat ik afscheid van jullie ga nemen voorlopig. Gisteravond vertelde mijn man dat hij tijdens een congres waar hij twee weken geleden was, verliefd is geworden op een engelse vrouw en daardoor niet zeker weet op hij met ons verder wil. Hij zit nogal met zichzelf in de knoop en twijfelt aan ons. Zijn redenatie is een beetje: als het tussen ons helemaal goed zou zitten, na zou ik niet verliefd geworden zijn op die ander. Ik ben verliefd geworden, dus zit het niet goed tussen ons.... Voor mij betekent dat, dat ik kinderen in elk geval op de lange baan schuif. Kan niet het risico nemen dat ik zwanger raak en hij wil scheiden. Gaat jullie goed en ik hoop dat ik me snel weer bij jullie kan voegen. liefs Chrizzzy
chrizzy, wat een naar nieuws.. gaat het wel een beetje met je? vreselijk voor je. heel veel succes! En Patje wat ga je doen, zou het moielijk vinden hoor om een maand mis te lopen. Daan moedige beslissing dat je pauze neemt. Moon, even geduld hebben meid.. spannend hoor, maar het roze is nu weg toch? Shaar, goed nieuws.. hopen dat het raak is deze maand
Chrizzy, wat vreselijk. Ik hoop dat jullie er toch samen uitkomen, en je man inziet dat niemand leuker is als jij! En je snel weer met ons mee kan doen!
@ chrizzzy Jeetje tranen springen in me ogen (ben erg emo haha) Wat naar zeg... Ik hoop dat jullie er nog uit komen saampjes. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. @ Mj Ja is nu weer over. Maar mijn geduld? ik weet niet waar ik die gelaten heb
weet je wat ik niet snap? ik ben nu met clomid 50 mg bezig en er gebeurd, behalve de bijwerkinge, niet veel. geen eisprong enz. ook in de bloedtesten zien ze in t ziekenhuis dat er niet veel gebeurd. nu ga ik volgende keer 100 mg slikken, ik vraag me af of er dan iets gebeurd. als er dan niets is krijg ik spuitjes, maar wat als er dan nog geen reactie is? of is er met spuitjes altijd een reactie en krijg je dan altijd een eisprong? zijn er mensen die daar iets van weten? missch ben ik resistent voor clomid dacht ik. maar kan dat ook zo zijn bij die spuitjes? groetjes van sjaan
@ sjaan Rustig meis! Niet zo op de zaken voor uit gaan lopen. Misschien slaat 100mg wel bij je aan. En zo niet dan is er nog 150mg. Bekijk het per x als je zo al begint kan het je nog wel is tegen gaan werken. Suc6! Ps: dit berichtje is niet negatief/kattig bedoeld hoor.