Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @cath: welkom hier!

mj24: nou als het drankje helpt dan wil ook wel!
    je word nog rijk hier op het forum ;)

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    het schijnt in amerika op de markt te zijn voor 125 dollar per fles...

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    :confused: zo dat is niet niks!
    maarja als het helpt....

**even offtopic**
    ik heb een tijdje geleden een advertentie op marktplaats gezien en die mevrouw had een flesje glijmiddel te koop (nieuw) en dat kwam ook uit amerika....en door dat glijmiddel bleven de zaadjes langer leven.....ik weet niet of dit waar is maar dat flesje was ook zeer prijzig....volgens mij 75 euro.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    echt geloven doe ik het niet hoor, al lijkt het soms wel of de echte natuurmiddellen wel het beste zijn, nou mocht het helpen, dan stuur ik jullie de drank op ;)

5. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Goede morgen
    Een gelukkig nieuwjaar! en hopen dat we allemaal een mooie dikke buik krijgen!

Hier nog niks geen :evil: en geen positest,
    maar ja geen bloed is goed, we wachten gewoon rustig af

groetjes dieneke

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    de beste wensen allen, voor 2007...

Chrizzzy

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    GELUKKIG NIEUWJAAR... 2007 wordt ons jaar

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! IUI rond 6 januari?!?
    Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid.
    Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten.
    Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december.

2E RONDE CLOMID
    French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie.
    nu kuur provera en daarna clomid 100mg.
    Bengel:aan de provera, dan 150 mg clomid..zou dit t hem eindelijk eens worden
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid.
    Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2.
    Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde.

3E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari.
    Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn

NOD
    Puksem: NOD 31 dec.
    Patje20: NOD 1 januari.
    Dieseltje:NOD 8 januari
    French: NOD 10 januari
    Wendy: NOD (28 dgn) 13 januari
    Alies: NOD ?!?!?!? afwachten
    Smurfin: NOD 20 januari ( ongeveer..?!? )
    Jody: NOD 19 januari.

De laatste dagen (ma/di) van de provera kuur had ik licht bloedverlies, de dag na provera ook (wo) toen 1 dag niet (do) en toen barste het los op vrijdag. Ik ben gaan rekenen vanaf de vrijdag en heb dus gisteren (CD 3) mijn eerste clomid tablet genomen. Nu heb ik bijna geen bloedverlies meer, ik snap er niks van! Ik hoop maar dat ik goed geteld heb!

Zondag 7 januari is dan mijn 10e CD. De fert afd is gesloten en pas 8 jan weer openen. Dus ik ga maandagochtend de 8e direct bellen voor een afspraak!

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

MEIDEN! een gelukkig nieuwjaaaarrr!

10. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal!
    Dat het een flink vruchtbaar 2007 mag worden, PROOST!

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden misschien een domme vraag maar wat is iui eigenlijk precies?

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
  13. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    beetje laat maar goed, die drukke dagen zaten er tussen enzo! maar goed hier helemaal nog geen :evil: :evil: :evil: te zien! ik denk dat ze gewoon morgen komen, heb wel een beetje buikpijn, maar dan ff anders snappen jullie? het is afwachten! heb overigens wel mn ei gevoeld op dag 16 dus het zou vandaag moeten komen! duimen jullie mee dat er niets komt?
    ik ga nog wel ff reageren op de rest, was aan het bij lezen haha!

groetjes

patje20

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    [-o< ik zal voor je duimen meid! [-o<

als de :evil: niet komen waag je morgen dan een testje?
    wel ff laten weten hier he ;)

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hmm ik denk dat ik dan wacht tot volgende week maandag, ja ik weet het, het duurd nog ff, denk dat ik het voor die tijd niet wil weten!
    voor de andere meiden waar de duivels wel zijn doorgekomen, balen meiden, maar 2007 word ons jaar! het komt goed!

groetjes

patje20

16. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ooo kan jij zolang wachten :D
    ik ben zo'n muts ik test al een paar dagen voor mijn nod....jaja ik weet het....ik doe dat niet meer....maar ik zat ook met die onregelmatige cyclussen dus ik heb er al heel wat testen doorheen gedraaid maar nu ik aan de clomid zit weet ik precies wanneer ik kan testen als het nodig is natuurlijk ;)

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

@patje... spannend meid! je hebt je ei gevoeld op dag 16? welke dag zit je inmiddels?

18. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    @ Cath, welkom hier meid. Vandaag naar de gyn, spannend. Laat je ons even weten hoe het was? Ik denk dat ook wij deze ronde aardig gelijk lopen. Net als Wendy.
    @ Wendy, hoe staat het er bij jou voor? Al een temp verhoging gehad?
    Weet jij toevallig of het zo is dat je basistemp hoger is als je clomid slikt? Normaal lag mijn temp voor m'n eisprong rond de 36,4/36,5. Nu is ie aldoor rond de 36,6/36,7.
    @ Patje en Puksem, jullie zijn beide voorbij jullie NOD! Nog geen :evil: :evil: :evil: te zien?!? Ik hoop dat ze nog 9 maanden wegblijven! [-o<
    @ Dieseltje, jou NOD is nu de eerstvolgende! Alles nog onder controle, haha.
    @ Marit, jij zit nu aan de 100 mg hè? Ik hoop voor je dat het aan gaat slaan nu! Ik lees net dat opvliegers een bekend verschijnsel zijn, is dat ook weer verklaard, haha.
    @ Chrizzzy, succes morgen bij de gyn!
    @ De rest van de meiden, hoe is ie?

Ik ben oudjaarsdag naar de gyn geweest voor een fm. Afgelopen donderdag waren er 2 eitjes te zien. 1 links en 1 rechts, beide van 9 mm. Oudjaarsdag was er nog 1-tje te zien, van 11 mm. Nu a.s. donderdag weer heen, als ie voldoende gegroeid is, dan waarschijnlijk 's avonds m'n pregnylspuit. Zelf denk ik dat ie donderdag nog niet groot genoeg is, maar ik hoop natuurlijk van wel! [-o<

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol maar boven alles een heel vruchtbaar 2007!

Liefs, Esther

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @smurfin: bij mij nog helemaal niets te zien! alleen een beetje rugpijn en voor de rest is het een :(: afwachten maar!
    @wendyp: mn NOD was gisteren... dus een dag overtijd?
    @french: ja eigenlijk ben ik ook wel zo, maar ik doe het niet meer om teleurstelling te voorkomen, en mn fert.arts had gezegt, wacht totdat je een week overtijd bent kan nog vanalles gebeuren. dus daarom!

ik wacht in spanning af hoe het gaat verlopen, als ze er volgende week maandag nog niet zijn, ga ik maar eens testen als ik het volhoud! want is er hier wel eens iemand later geweest met zn ongie met clomid? ik was al 2x 30 dagen dus daarom!

groetjes

patje20

Deel Deze Pagina