bedankt voor je reactie, missch ben ik beetje te gestressed ervan tis zo dat ik nu ik de pil niet slik veel last heb van me rug door endometriose. en als t zwanger worden ook niet lukt, dan wil je toch dat t sneller gaat haha. groetjes
Tuurlijk dat snap ik. Vervelend dat je ook endometriose hebt. M'n moeder had/heeft het ook die moest ook dokteren om mij te krijgen. Maar echt alles op z'n tijd! Moet zeggen dat ik dat ook nooit kon hoor! Maar m'n mannetje heeft me laten zien dat als je op de dingen voor uit gaat je daar niks aan hebt. Ik dacht ook dat clomid nooit zou aan slaan en was in me hoofd al bij IVF Liefs
hai Sjaan, wat Moon zegt, rustig aan.. snap je gevoel. maar 100 mg kan hel goed wel aanslaan.. bij mij sloeg 150 mg pas aan.. en spuiten werkt ook vaak.. bekijk het maand voor maand, anders word je echt gek
dat is ook zo, ik wacht gewoon af. de gyn die ik heb is ook heel begripvol. mijn moeder heeft ook clomid geslikt voor ze mij kreeg. die had steeds een eisprong maar geen zwangerschap door clomid. bleek dat het baarmoederhalsslijm te dik was, dat kan weer een effect zijn van de clomid. zo gaan we rond he. maar haar is t ook gelukt. groetjes sjaan
Chrizzy, wat een vreselijk nieuws. Mijn vriendin belde me met hetzelfde verhaal vorige week, maar dan een congres in Italie... Wat zit er in de lucht? Goed dat ze in Engeland woont en dat hij er in ieder geval eerlijk over praat. Helaas is het zo dat er meer dekseltjes zijn die op een potje passen....en dat sommige bevliegingen je leven volledig op zijn kop zetten. Sluit je niet af voor alle ellende, maar blijf met elkaar praten en voor elkaar vechten. Heel veel sterkte, lieve Chrizzy. Hopenlijk tot snel. x
jeeeetje mina chrizzy wat heftig, *zucht* weet niet goed wat ik moet zeggen, onwijs veel sterkte en ik hoop dat het een bevlieging is en dat jullie er helemaal uitkomen samen! liefs
@chrizzzy..... ik schrok heel erg van je verhaal! Ik vind het echt heel erg voor je! Weet niet wat ik moet zeggen... Wat shaartje zegt, kan ik me wel in vinden. Sterkte meis!
@shaartje... er was eens een tante wendy, die heel blij was met die eitjes van tante shaartje die ze kwijt was! En nu maar snel laten opeten door je mannetje! Wanneer ga je weg? @moon... ongeduldig typie! hihi! ik duim voor je, deze maand! Enne idd een beetje warrig verhaal!
Dank jullie allemaal voor jullie lieve berichtjes. Ik ben er helemaal kapot van... vooral de onzekerheid is moeilijk... Dank Chrizzzy
@chrizzy Hier ook een dikke knuf voor je meis, wat een rot situatie. Wil je heel veel sterkte toewensen heb er geen woorden voor. Liefssss
Hoi meiden, Eeven een weekend weg geweest vandaar nu pas berichtje van mij. Als eerste wik Chrizzy heel veel sterkte wensen en haar samen met Simba, Patje, Esthertje en Smurfin bedanken voor de antwoorden op mijn vragen. @Smurfin wat bedoel je met: als de Gyb drie eitjes ziet dan is de ronde verloren? Nou hoop dat ik er snel aan mag beginnen, zit alweer een maand verder en uiteraard geen ei Meiden allemaal heel vel succes deze week met alles
Chrizzy, Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd... Hopelijk komen jullie er uiteindelijk toch goed uit. Dikke knuffel, Mariska
@Chrizzzy: Jeetje wat moet dat hard aankomen bij je. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen. Denk zelf ook na of je er nog mee verder zou kunnen, mocht hij voor jou kiezen. Dit klint negatief, maar dat is zeker niet zo bedoeld.... vertrouwen is het aller aller allerbelangrijkst (voor mij tenminste). x Dieseltje
@ chrizzy Veel sterkte en net zoals al meerdere hebben gezegd probeer er met je man over te praten. Dikke knuffel