@Moon: Het zou fantastisch zijn! maar een lichte streep is er ook 1 dus ik ga ervanuit hoor........ @Shaartje: Fijne vakantie! @smurfin: Wat super zeg! 2 eitjes! succes vrijdag! Ik heb morgen om 9.10 mijn 1e echo! Ik ben net een zwangerschapsbroek gekocht. Mijn broeken zaten al wat strak maar ik kan ze nu bijna niet meer op mijn buik hebben. Geen lekker gevoel. Ik heb echt al een klein buikje.... Liefje zegt het ook... En ik ben al door 2 mensen aangesproken of ik zwanger was (ik natuurlijk: nee hoor, hoe kom je daarbij? zal wel door de medicijnen zijn.... , ik wil het pas na de 1e echo vertellen als alles goed lijkt). Gelijk rijst de vraag: zou het een 2ling zijn? (kan het me niet voorstellen want op dag 12 was er 1 eitje van 12 mm te zien... meer niet).
Dank je wel Dieseltje, en morgen heel veel succes met de echo hè, wat spannend! En daarna meteen hier komen vertellen hoe het was hè? Lijkt me heerlijk om een zwangerschapsbroek te kunnen dragen. Tuurlijk omdat je dan zwanger bent, maar het lijkt me ook erg lekker zitten, haha. Vanmorgen had m'n gyn het trouwens ook nog over IVF. Ik heb een cd-rom meegekregen met info. Hij wil het nog 2/3 keer proberen via de IUI, maar dan kon ik me alvast een beetje inlezen... Ik hoop zo dat het niet nodig zal zijn. Volgens mij doet het hardstikke zeer!
ik had de eerste ronde clomid 50 mg geen eisprong. cyclus was 50 dagen, met primolut weer ongesteld en weer 50 mg clomid. deze maand wel een eisprong! ik ben echt enorm blij. wel gek he dat het de ene maand niet was en nu wel. heeft iemand dat ook meegemaakd? groetjes sjaan
nou meiden ik heb het ook weer! ik zag dat moon een licht streepje had ik dacht...zal ik eens een testje wagen? wat denken jullie....ook een licht streepje! het is een dipstick en ik heb dat ding al 30x in mn handen gehad en ik zie toch echt eenn mega licht streepje! vanavond ga ik sporten met mn vriendin en ik heb haar belooft om de test mee te nemen...kijken of zij ook iets ziet. komt mn mannetje vanmiddag thuis...ik gelijk die test onder zn neus gedrukt en hij ziet ook iets lichts. ik weet het niet hoor! volgens mij wil ik een streepje zien of die test is gewoon niet goed! mijn nod is pas over een paar dagen.... lieve meiden...ajb mij nog niet feliciteren he want het is nog niet zeker!
@ moon Je maakt het spannend! duimen draaien op volle toeren om jou de dikke streep te laten zien! @ shaartje Hele fijne vakantie! Hier kan de tijd niet sneller vliegen zeg. vandaag dag 6 van de provera. En dan eindelijk beginnen met de clomid (hopen dat het aanslaat). Nog even een vraagje hoelang na de provera kuur wordt je ongeveer ongesteld?
@French: Streep = Streep..... denk dat ik je morgen kan feliciteren! neem aan dat je er nog een testje tegenaan gooit? Probeer anders een digitale clear blue..... wel duur, maar ik vond het ''zwanger'' of ''niet zwanger'' fijner om te zien, dan te gissen of het nou wel of niet een streep was....... Mooi, hoor, dat zou betekenen dat er nu waarschijnlijk 4 zwanger zijn! Allemaal redelijk dicht bij elkaar! De rest volgt vast snel! het zit in de lucht.....
ik ben bang dat als ik morgen met ochtendurine test (wat dus nu niet het geval was - ik hoefde eigenlijk niet te plassen!) dat er niks te zien is! volgens mij is die test gewoon niet goed....ik word niet gek - ik word niet gek! ik heb wel zon gevoel dat ik ieder moment ongi kan worden.
Wow...wat een ontwikkelingen vandaag, zeg! Moon en French...ik mag jullie nog niet feliciteren, maarre... dit ziet er goed uit voor jullie . Hou ons svp op de hoogte! French: kan je geen foto van de test maken?
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat is het spannend, french en moon! Dat zou echt wat zijn....! duim echt voor jullie!
Lieverd met de 2ling was ik er ook van overtuigd dat ik ongie zou worden. Dat hoort er bij. Maar wat spannend! Heb je die diptest van matcare van de site gebruikt? Want als die licht streepje aan geeft dan is het wel zo. Mijn mannetje die zag hem niet zei ie dus ik naar m'n ma. Vragen of zij hem wel echt gezien had haha. Maar zij had hem wel echt gezien. Ik zie hem ook nog.. volgens mij had ie geen zin om goed te kijken Hopelijk is ie morgen duidelijker dan druk ik hem steeds onder z'n neus @ dieseltje Lekker zit dat he een zwangerschaps broek Suc6 en veel plezier morgen met je echo!
Oh ja nog even over een DIGI test. Die geeft pas vaak op de NOD of er na pas aan dat je zwanger bent. Ik heb er ook nog 1 liggen maar die bewaar ik voor m'n NOD
Dag allemaal, Allereerst wil ik Crizzy heel veel sterkte wensen. Eerlijk gezegd vind ik zijn redenatie een beetje scheef. Het kan best dat hij zijn gevoelens de vrije loop heeft gelaten maar dat zegt toch niets over jullie relatie! Moon, ik denk dat jij zwanger bent! Ik lees weer even met jullie mee. Even een update van mij: zit vandaag op dag 8 van Duphaston nog nergens last van gehad. Ik moet nog twee pilletjes en dan hoop ik ongesteld te worden. De tweede dag van mijn cyclus moet ik beginnen met Clomid 50 mg en dan op cyclusdag 12 naar de gyn. Hoe weten jullie zeker dat jullie ovuleren? Als ik op dag 12 naar de gyn ga is het toch nog niet het moment om te ovuleren? En ovulatietesten zijn toch niet 100% betrouwbaar (want betekent niet altijd dat er een eisprong is?) Of doen jullie nog een controle bij de gyn op een later moment? Groetjes Fiorentina