Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Moon en French, ik heb jullie dringende hulp nodig!

Ik heb vanochtend getest met een test van Mat Care (via de site besteld, zo'n kleine casette). Ik heb zo'n test al vaker gedaan en er was naast de controlestreep echt helemaal niks, zelfs met de grootste fantasie niks te zien.
    En nu zie ik een heel heel heel licht streepje. Mijn man ziet het ook. Nu niet gelijk roepen dat een streep een streep is, want ik twijfel echt of er een streep is. Nu ben ik erg benieuwd hoe licht jullie streep is!

Mijn streep is zo licht dat je er op de foto niks van ziet en je moet echt heel goed kijken.

Hoop dat jullie kunnen helpen!

Liefs, van een zenuwachtige Marit

2. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    O jeetje Marit, bij jou ook al een heel licht streepje te zien!
    Wat maken jullie het allemaal spannend!
    Maar ik denk echt dat je helemaal niks ziet, ook niks vaags of heel lichts als ie negatief is.
    Ik denk dat je er stiekem al van uit kan gaan dat het raak bij je is meid!
    Morgen dus maar snel weer testen, dus ik hoop dat de dag voorbij vliegt vandaag voor je. Wat zullen jullie een heerlijk gevoel hebben.

En French en Moon, hebben jullie vanmorgen weer getest?

SPANNEND!
    3 tegelijk zwanger, dat zou toch fantastisch zijn! :D

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen

moon en french, al getest?

maritt moeilijk, als het streepje er kwam na de 10 minuten mag je hem eig niet mer aflezen, maar met die testen heb ik nooit ene streepje gehad, ook niet als ik een uur later keek.

mara ik zie dat je al 4 dagen overtijd bent, anders bellen voor een bloedtest?

4. sam mv kylian

is goed voor het gemiddelde en voor ons om moed te houden he :D

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Maritt: grappig is dat dat iedereen na zijn eerste test (ik ook), twijfelt of het een streep is. Maar volgens mij is twijfelen, gewoon raak!

zou geweldig zijn meiden, 3 tegelijk !

Nou, ik moet om 9.10 bij de gyn zijn voor de 1e echo. Lief en ik hebben heel slecht geslapen, heel zenuwachtig allebei.....

@Smurfin: nog bedankt voor je berichtje op msn, hij stond per ongeluk nog online......

6. sam mv kylian

dieseltje,
    heel veel succes en ook plezier straks

ik heb nog even een vraagje, ik zit nu op dag 11 en heb sinds gisteravond echt zo'n ongi gevoel, geen krampen, maar zo'n "lam" gevoel, ook mijn rug doet mee.
    kan dit ook door groei van een evt ei komen? ik ken dit niet namelijk en voor ongi is het toch nog veel te vroeg :(

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Dank je sam. Ik heb er veel zin in!
    Ja, ik heb dat ook wel eens gehad, die krampen, zou goed kunnen dat het door het groeien van een eitje komt. Ik hoop het voor je!

8. sam mv kylian

hmm, dan toch maar vandaag alvast starten met de ovu testen? :rolleyes:

enne zal aan je denken straks ;)

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    dat zijn er al drie.. niet te geloven. marit ik heb echt noooooit een streepje gehad bij matcare, ook geen denkbeeldige, ook niet als ik ze tegen het licht hou.. zou morgen nog een keer testen, maar ik heb goede hoop voor jou hoor...

French wat spannend.. al getest vanochtend, meiden wat heerlijk

Moon en jij al nieuwe streepjes gezien?

Mijn ei zit er aan te komen.. temp doet redelijk hetzelfde als vorige maand, dus ik heb goede hoop. Hoop na het weekend mijn ei te hebben gehad.. begin morgen maar met ovu testen..

Sam spannend meid.. misschien een super ei.

Wie vroeg ook alweer over 50 of 100 mg clomid? in iedergeval ik zou als het werkt gewoon weer 50 mg slikken.. anders even je gyn bellen.

Alle andere meiden sorry dat ik niet reageer, maar jullie hebben ook weer lekker gekletst gister avond.

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    en is er al opnieuw getest meiden?

marit ook voor jou super spannend, ik zou gewoon morgen nog een poging wagen! super ik duim voor je dat je dat een duidelijkere streep te zien krijgt!

nou toedeloe!

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    YOEHOE! Het hartje klopt!
    Omdat hij nog niet precies kan zien hoe ver ik ben, moet ik volgende week woensdag nog een echo laten maken. Het is nu 0,47 cm en en zou 1 cm moeten zijn, dus misschien is de eisprong toch wat later geweest.
    Hij gaat dan volgende week de uitgerekende datum bepalen. Banner klopt dus waarschijnlijk niet helemaal.

Ik had niet de indruk dat hij zich zorgen maakte. Ik in 1e instantie ook niet omdat het hartje heel duidelijk te horen was, terwijl hij zei: ik hoop dat we het kunnen horen.....
    Maar ik maak me toch wat zorgen omdat het nog wat te klein is.

Dus mijn gevoel is wat dubbel op dit moment

Ik ga nu naar mijn werk. Ik zal vandaag de echo er nog opzetten.....

12. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Leuk dieseltje!

13. sam mv kylian

wauwww, dieseltje, wat goed!

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    wat heerlijk om het hartje te horen kloppen! En ik snap dat het een dubbel gevoel is maar het komt allemaal goed!

15. sam mv kylian

snap ook helemala dat het dubbel is hoor meid,

probeer je niet te druk te maken

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!!
    Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan

2E RONDE CLOMID
    Alies : Start 6/3 met Clomid 100 mg
    Kreeftje1984: UPDATE: linker eierstok goed actief, rechts doet niets. Deze ronde 2 eitjes gehad YESS!! nu de maar afwachten....I Hope So...

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;weer aan de Provera en dan 150mg Clomid
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. 2e ronde geen eisprong. 3e ronde 150 mg clomid, eisprong op 15 maart eisprong gehad.
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, CD 24 een eisprong (fm) /3e ronde 100mg CD 24 eisprong (temp). Nu ronde 4 met 100mg, eisprong gehad blijkt uit bloed!!!
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. 18-03 2e IUI, mislukt. 12-03 (CD12) 2 eitjes van 14mm, 14-04 (CD14), beide nog steeds 14mm, (CD 17 ) 2 eitjes van 18mm, 20-04 de IUI.
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 26 mrt begonnen met ronde 4. HEB EEN PAASEI GEHAD!

5E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. aug 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. 9 april ongesteld geworden na duphaston (dag 62). Nu weer 150mg, maar met metaformine en controles. 19 april eerste FM. 7 mei weer afspraak gyn.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei.

6E RONDE CLOMID
    Esthertje80 : 6e ronde clomid 3e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen.

7E RONDE CLOMID
    Patje20 : 7e ronde clomid, 1e IUI mislukt, op naar de 2e
    Sam mv kylian ;PCO, 7e ronde clomid. 100mg nog steeds.

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 5 april beginnen met primolut, bij menstruatie beginnen met 150 mg Clomid. 4e kuur na miskraam.

21E RONDE
    Annika: menopur

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    french: clomid 50mg t/m 150mg werken niet.
    nu puregon spuiten 50ie....5 maart prikcursus en dan zelf prikken
    Bengel: clomid niet aangeslagen 19 maart eva gesprek en dan voorstel tot spuiten

PAUZE
    Moon85: April 06 gestopt met pil, geen eisprong, 2x MK in 6 maanden, *7 april eisprong uit zich zelf!* (ronde 3)

MISKRAAM
    Marjo83 Augustus 2005 gestopt met de pil. Na een half jaar doorgestuurd nr. de gyn. PCO- 'like' + luteleale insufficiëntie. Na 5 rondes Clomid + Pregnyl en 2 rondes Puregon spuiten in een laatste ronde met Clomid (omdat ik het spuiten ff niet meer trok) + Progestan zwanger geraakt.. Helaas een missed abortion met 8 weken.. In week 10 gecurreteerd. 2 mei weer naar de gyn en dan hopen we op groen licht voor een nieuwe poging!

NOD
    Marit: NOD 17 april ???
    Moon85: NOD 20 april
    French: NOD 21 april
    Kreeftje1984:NOD 23 April
    Wendy : NOD 24 april
    Esthertje : NOD 27 april??? ?!?!?
    Smurfin: : NOD 5 mei???
    Patje : NOD uuuuuuuuuuhhhhhhhh 6 mei???
    MJ: : NOD 8 mei???
    Sam: NOD 9 Mei????
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde

Zwanger
    Jody
    Dieseltje
    Puksem

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    heerlijk meid.. wat een opluchting. het was er wel 1tje toch?

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Dames,

Onze pc is beetje op denk ik.
    Kan m'n muis niet meer zien en doet heel raar.
    Duurde ook een half uur voor ik hier was hihi.
    Het duurde even voor het streepje kwam maar hij is er wel.
    Iets donkerder dan die van gisteren middag.
    Maar ben bang dat het niks is *zucht*
    Weet wel dat ie dan niks aan geeft hihi maar kan het nog niet geloven.
    Eerst goede test zien!
    Heb mannetje beloofd pas vrijdag weer te testen.. maar of ik dat vol hou!
    Ik moet straks toch naar het dorp misschien haal ik er wel 1tje bij het kruidvat.
    Als ik dat misschien gedaan heb horen jullie meer.
    Als het lukt weer hier op te komen.
    Anders maar op m'n werk hihi.
    Nou hoop dat een vriend van ons vanavond komt kijken maar denk dat het een duur grapje word en dat we een nieuwe moeten.. laptop laptop ;)

@ marit

Dat kan hoor!
    Zou even de gyn bellen

Liefsssssssssssss

Dikke knuffff

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    spannend moon, maar ik denk dat ik je al licht mag feliciteren meid.. spannend allemaal

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    aaaaaaa moon wat super ooooo ik hoop het zooo hoop het zooo voor je!

Deel Deze Pagina