Wauw, wat een plaatje Diesel! @ Moon, het is een andere functie, maar ook weer niet heel anders. Hij is minder commercieel, want dat vind ik helemaal niks. Op de afdeling burgerzaken, dus evengoed met klantcontact. Het lijkt me helemaal super. Er waren 120 sollicitatiebrieven binnengekomen en er komen 6 gesprekken, en daar zit ik bij, dus ben al helemaal happy dat ik zover ben gekomen! Iemand nog tips?
@ smurfin Leuk, m'n oude buurvrouw doet dat ook. Dat is dan wel fijn dat je wel gewoon contact met mensen houdt. Anders lijkt het me in eens zo saai worden. Dat is echt mooi uit 120 gekozen! Tips? Hmz denk gewoon jezelf blijven.
Nog een kwartiertje wachten Moon.... Oooooohhhhhh, zal 't? En idd, mezelf blijven, hoop dat dat lukt door de zenuwen, haha.
gefeliciteerd moon...je bent wel supervruchtbaar, lijkt zo he...fijn voor jullie, en nu duimen dat het goed blijft gaan. duimduimduimduimduimduimduim gr bengel
Gefeliciteerd Moon! Wat fantastisch! Met welke test kan je het snelst zien of je zwanger bent? En hoeft het niet met ochtendurine? Ik wil zo graag weer testen !
Mijn gyn heeft het embryo gemeten. hij was 0,47 cm. Hij zei dat dat nog te klein was om de zwangerschapsduur te berekenen. Nu zit ik nog eens naar de echo te kijken, maar hij heeft alleen het 'rompje' opgemeten volgens mij.... Ik lees op internet dat bij een zwangerschapsduur van 7 weken het embryo ongeveer 1 cm is..... met het hoofdje erbij is hij dan toch groter dan 0,47 cm? Weet iemand hier meer van? volgens mijn berekening ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger..... ik maak me opeens zorgen dat het niet genoeg groeit.......
ik dnek wta jij aanziet voor het hoofdje (dat rondje) is de zwangerschapsring die later verdwijnt en verandert in de placenta. enne tis ook idd vroeg om de precieze duur vast te stellen, met 6 weken is dit erg moeilijk, konden ze toen bij mij ook niet, en moest na 2 weken terugkomen voor nog een echo en toen konden ze het wel berekenen. probeer je niet gek te laten maken meis, is makkellijker gezegd als gedaan ik weet het
@moon...jemig..jij bent echt een broedkip zeg! Maar wat goed zeg! gefeliciteerd! @maritt..jezus jij maakt het ook spannend... maarre als het niets is, lijkt me dan dat je ook niet een lichte streep krijgt... @french...al getest? Het voorjaar zit geloof ik weer in de lucht! wat heerlijk man, al die zwanger hierzo @dieseltje... dat moet echt een mooi gezicht zijn, zo'n hartje dat klopt.... over die maten.. ik weet niet.. ik denk dat het ook wel speculeren is, want hoe ligt zo'n beeb op dat moment en hoe meten ze het op?geeen idee
Oh ok, dus dat is het hoofdje niet..... haha, ja weet ik veel, nog nooit zoiets gezien.... hihi, moet er wel om lachen. ik moet volgende week woensdag al terug voor de 2e echo. ik probeer me maar voor te houden dat de gyn zei dat hij misschien het hartje wel niet zou kunnen laten horen.... Nou dat was luid en duidelijk WEL te horen..... dus dat doet het....
en das al snel hoor dat je het hartje gehoord hebt, bij mij bij 6 weken ging het net beginnen met kloppen en zag je maar iedere minuut iets flikkeren, pas met 8 weken klopte het volledig
jaaaaaaaaaaaaa GEFELCITEERD MOP! je mooiste pasen! je eigen paaseitje! broedkippie! oeiii ff dikke knufffffffff
het hartje klopte heel goed.... gelijk kboem, kboem, kboem, kboem.... was heel leuk om te horen. vandaar dat ik ook dacht, oh jee, als het kindje te klein is en het hartje wel klopt, is er dan iets niet goed?
moon! broedkip! gefeliciteerd man! helemaal te gek dat t zonder clomid is gelukt ben zo blij voor je! liefs
Thnx lieverd! Ben zo happy! Ben nu wel van alles haha juni-oktober en december mama @ dieseltje Misschien laat eitje.. of iets je achter in groei maar dat kan geen kwaad. @ de rest Thnx, ja ben echt net een broedkip. Ben nu bij m'n ouders... zei tegen me ma heb een kadootje. Die helemaal happy.. m'n pa wist het al. De rest vertellen we nog niks. Eerst afwachten.
Thnx lieverd! Ben zo happy! Ben nu wel van alles haha juni-oktober en december mama @ dieseltje Misschien laat eitje.. of iets je achter in groei maar dat kan geen kwaad. @ de rest Thnx, ja ben echt net een broedkip. Ben nu bij m'n ouders... zei tegen me ma heb een kadootje. Die helemaal happy.. m'n pa wist het al. De rest vertellen we nog niks. Eerst afwachten.