french spannend meid.. denk dat het raak is.. gefeliciteerd al een klein beetje.. dat zijn wel heel veel zwangere in een week.. zou het door het lekkere weer komen? is het statisch gezien mogelijk om er nog een paar te hebben deze maand.. gaat wel lekker snel zo
Moon gefeliciteerd! Echt super, dat geeft de mens moed. Heb je last van symptomen? Merk dat ik sinds 2 dagen het 's morgens een beetje misselijk ben. Wil niets zeggen natuurlijk. Tepels zijn ook weer iets gevoeliger. Maar heb nog steeds bruinverlies. We zien het ook wel, wacht gewoon af, wil niet teleurgesteld worden.
www.jensentv.nl daar staat iets van publiek ofzo,en als je dat ff volgt kan je daar komen. Wendy en ik hebben gewoon tegelijk een aanvraag gedaan en zo kwam het dat we nu in dezelfde uitzending terecht komen. We worden heuse JEN-FANS he Wen
thanks esthertje! ik ga gelijk ff kijken. ik wilde ook aan moon vragen wat voor bijwerkingen ze heeft...
Nee, dat vind ik ook niet...maarre hoe die 2 met elkaar om gaan, als ze er weer is... hoe geil ze altijd naar elkaar lopen te kijken....die 2 hebben het echt wel een keer gedaan! hihi
oow ik dacht dat je mij en es bedoelde, over dat we dat wel zouden vragen...maarre ikke wel hoor hihih
tis al laat en ik ben blond he haha Ben trouwens wel een beetje verdrietig...mn vriendje komt vannacht niet thuis... ze hadden op zn werk een grote klus aan genomen, dus of hij komt naar huis en kan 3 uurtjes slapen. of hij slaapt daarzo in zn vrachtauto en hij kan 5 a 6 uurtjes slapen... maarre ik baal er wel van..heb nog nooit zonder hem geslapen snik snik..
jeetje zeg wen, pff. zou ook niks voor mij zijn hoor. vind het al erg als john late dienst heeft en ik alleen naar bed moet
Aaaaaaaaah zielig! Slaap je toch met zijn kussen in je armen..... Je komt de nacht echt wel door... lekker man het bed voor jou alleen