@ dieseltje Ja ik weet het diep van binnen ook wel. Maar nu had ik nog niet zo'n streep als ik wil haha. Maar ben natuurlijk nog 2 dagen voor m'n NOD. En je word heel onzeker na 2 misjes. Ik ga m'n was opvouwen.. dag dag @ fiorentina Ja die pendelt maar denk niet dat ze dat op het moment doet. Ze heeft net een miskraam gehad. En verdriet enz kan je pendel beinvloeden.
Nou, ik denk dat dat wel gaat lukken! Verblijf nl. van de 3,5 week het grootste gedeelte in het zonovergoten Venezuela . Moon: Is het streepje nu veel duidelijker dan eerst? Lukt het al om er een foto van te maken?
moon, die zijn toch duidelijk, zou me geen zorgen meer maken of je wel zwanger bent... En wat superlief zeg van je opa en oma, dat scheelt weer eventjes. Krijg net een mailtje, dat de opnames van Jensen niet doorgaan door een onvoorziene verschuiving in de planning, beetje jammer, ben benieuwd of Wendy dat mailtje ook heeft gehad
Voor de zwangere kei gefeliciteerd, wauw lekker joh! Geniet ervan... Hier wil het ff allemaal niet zo, de clomid heeft waarschijnlijk voor de eerste keer niet echt gewerkt... Voelt een beetje ongelooflijk... Had het niet verwacht na de eerste overstimulatie... Maar ja morgen weer een echo om te kijken of de eicellen toch nog groeien... 3de keer deze week al... Je doet er niks aan, helaas... ben wel blij te lezen dat er ook positieve berichten zijn, dat geeft de burger weer moed... Groetjes en geniet van de zon Catheleine
@ moon Mooie streepjes hoor! Je bent gewoon zwanger heerlijk toch helemaal uit je eigen nog wel! @ French en Maritt Hebben jullie al getest? (niet dat ik nieuwsgierig ben) Wel heerlijk nieuws zeg geeft weer een hoop hoop. Vandaag zit ik op dag 7 van de provera nog een paar tabletjes en laat de maar komen! En dan hopen dat de clomid een beetje zijn werk gaat doen.
Duidelijke streep, hoor Moon! Catheleine: het is elke ronde weer afwachten of het werkt of niet. Bij mij werkte het eerst ook, en daarna niet meer. Helaas kan je daar weinig aan doen. Ga voor je duimen dat er toch eitjes groeien!
Thnx meiden.. Was even weg naar dorp met m'n ma. Maar voor ik ging was ik helemaal in de stresssss. Heb toen de digitale gepakt haha en toch weer getest. Binnen een min stond er zwanger! Nu geloof ik het echt en ben heel opgelucht. Marco vondt het niet erg want hij had die testen toch al 2x eerder gezien bij de vorige zwangerschappen hihi.
1E RONDE CLOMID Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan 2E RONDE CLOMID Alies : Start 6/3 met Clomid 100 mg Kreeftje1984: UPDATE: linker eierstok goed actief, rechts doet niets. Deze ronde 2 eitjes gehad YESS!! nu de maar afwachten....I Hope So... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;weer aan de Provera en dan 150mg Clomid Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. 2e ronde geen eisprong. 3e ronde 150 mg clomid, eisprong op 15 maart eisprong gehad. Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid. 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, CD 24 een eisprong (fm) /3e ronde 100mg CD 24 eisprong (temp). Nu ronde 4 met 100mg, eisprong gehad blijkt uit bloed!!! Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. 18-03 2e IUI, mislukt. 12-03 (CD12) 2 eitjes van 14mm, 14-04 (CD14), beide nog steeds 14mm, (CD 17 ) 2 eitjes van 18mm, 20-04 de IUI. Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 26 mrt begonnen met ronde 4. HEB EEN PAASEI GEHAD! 5E RONDE CLOMID Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. aug 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. 9 april ongesteld geworden na duphaston (dag 62). Nu weer 150mg, maar met metaformine en controles. 19 april eerste FM. 7 mei weer afspraak gyn. MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei. 6E RONDE CLOMID Esthertje80 : 6e ronde clomid 3e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. 7E RONDE CLOMID Patje20 : 7e ronde clomid, 1e IUI mislukt, op naar de 2e Sam mv kylian ;PCO, 7e ronde clomid. 100mg nog steeds. 8E RONDE CLOMID Katrien Duck / Danielle: Op 5 april beginnen met primolut, bij menstruatie beginnen met 150 mg Clomid. 4e kuur na miskraam. 21E RONDE Annika: menopur 1E RONDE HORMOONSPUITEN french: clomid 50mg t/m 150mg werken niet. nu puregon spuiten 50ie....5 maart prikcursus en dan zelf prikken Bengel: clomid niet aangeslagen 19 maart eva gesprek en dan voorstel tot spuiten MISKRAAM Marjo83 Augustus 2005 gestopt met de pil. Na een half jaar doorgestuurd nr. de gyn. PCO- 'like' + luteleale insufficiëntie. Na 5 rondes Clomid + Pregnyl en 2 rondes Puregon spuiten in een laatste ronde met Clomid (omdat ik het spuiten ff niet meer trok) + Progestan zwanger geraakt.. Helaas een missed abortion met 8 weken.. In week 10 gecurreteerd. 2 mei weer naar de gyn en dan hopen we op groen licht voor een nieuwe poging! NOD Marit: NOD 17 april ??? Moon85: NOD 20 april French: NOD 21 april Kreeftje1984:NOD 23 April Wendy : NOD 24 april Esthertje : NOD 27 april??? ?!?!? Smurfin: : NOD 5 mei??? Patje : NOD uuuuuuuuuuhhhhhhhh 6 mei??? MJ: : NOD 8 mei??? Sam: NOD 9 Mei???? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Zwanger Jody Dieseltje Puksem Moon85: kerst kindje?
MOOOOOOOOOOOOOOONNN! Geweldig, geweldig, geweldig! Ik dacht het dinsdag al toen je vertelde van die vage test. Super zeg, en dat gewoon in je pauze! Bij deze van harte gefeliciteerd en 3 keer is scheepsrecht he? Ik heb 2 hele dagen in spanning gezeten omdat internet het niet deed... dan merk je pas hoe verslaafd je bent! Zie dat in het overzichtje een nieuw onderwerp is geplaatst : Miskraam. Persoonlijk heb ik daar een beetje moeite mee... niet lullig bedoeld, maar het geeft niet echt vertrouwen als het lijstje zwangeren korter is dan het aantal miskramen... Nou, ga even bijlezen... terug naar pagina 429 (?) want daar zou mooon vertellen hoe je 3 keer op rij zwanger raakt!
nou meiden ik heb net 2x getest en......volgens mij ben ik ZWANGER! ik heb 2 testen gehaald bij de apo en er staat een duidelijk 2e streepje! ik kan het niet geloven! kan wel janken!....zooooo blij! mannetje is over 5 min thuis! ik ga als ik het heb verteld een foto maken en dan mogen jullie oordelen!
Geweldig French, jij ook gefeliciteerd... lekker van genieten! Gaat Maritt ook nog volgen? Wordt steeds leuker hier!
Nu moon van het pauzebankje af is, ga ik er natuurlijk niet alleen zitten...... Even serieus. We hadden echt een pauze ingepland, maar sinds ik dinsdag ongesteld ben geworden... kan ik niks anders meer denken dan 'doorgaan'! Ik wou dat er een handboek bestond waarin je precies kunt lezen in welke situaties je wat moet kiezen.... Moet alleen mijn mannetje nog zien mee te krijgen..., want ik heb zolang gezeurd dat ik wilde stoppen! En nu geeft hij eindelijk toe, en dan krabbel ik terug.... wat ben ik eigenlijk een onhandelbare vrouw...
1E RONDE CLOMID Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan 2E RONDE CLOMID Alies : Start 6/3 met Clomid 100 mg Kreeftje1984: UPDATE: linker eierstok goed actief, rechts doet niets. Deze ronde 2 eitjes gehad YESS!! nu de maar afwachten....I Hope So... 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;weer aan de Provera en dan 150mg Clomid Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. 2e ronde geen eisprong. 3e ronde 150 mg clomid, eisprong op 15 maart eisprong gehad. Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid. 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, CD 24 een eisprong (fm) /3e ronde 100mg CD 24 eisprong (temp). Nu ronde 4 met 100mg, eisprong gehad blijkt uit bloed!!! Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. 18-03 2e IUI, mislukt. 12-03 (CD12) 2 eitjes van 14mm, 14-04 (CD14), beide nog steeds 14mm, (CD 17 ) 2 eitjes van 18mm, 20-04 de IUI. Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 26 mrt begonnen met ronde 4. HEB EEN PAASEI GEHAD! 5E RONDE CLOMID Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. aug 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. 9 april ongesteld geworden na duphaston (dag 62). Nu weer 150mg, maar met metaformine en controles. 19 april eerste FM. 7 mei weer afspraak gyn. MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei. 6E RONDE CLOMID Esthertje80 : 6e ronde clomid 3e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. 7E RONDE CLOMID Patje20 : 7e ronde clomid, 1e IUI mislukt, op naar de 2e Sam mv kylian ;PCO, 7e ronde clomid. 100mg nog steeds. 8E RONDE CLOMID Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Nu twijfels... 8e ronde Clomid of toch die bewuste pauze??? 21E RONDE Annika: menopur 1E RONDE HORMOONSPUITEN french: clomid 50mg t/m 150mg werken niet. nu puregon spuiten 50ie....5 maart prikcursus en dan zelf prikken Bengel: clomid niet aangeslagen 19 maart eva gesprek en dan voorstel tot spuiten MISKRAAM Marjo83 Augustus 2005 gestopt met de pil. Na een half jaar doorgestuurd nr. de gyn. PCO- 'like' + luteleale insufficiëntie. Na 5 rondes Clomid + Pregnyl en 2 rondes Puregon spuiten in een laatste ronde met Clomid (omdat ik het spuiten ff niet meer trok) + Progestan zwanger geraakt.. Helaas een missed abortion met 8 weken.. In week 10 gecurreteerd. 2 mei weer naar de gyn en dan hopen we op groen licht voor een nieuwe poging! NOD Marit: NOD 17 april ??? Moon85: NOD 20 april French: NOD 21 april Kreeftje1984:NOD 23 April Wendy : NOD 24 april Esthertje : NOD 27 april??? ?!?!? Smurfin: : NOD 5 mei??? Patje : NOD uuuuuuuuuuhhhhhhhh 6 mei??? MJ: : NOD 8 mei??? Sam: NOD 9 Mei???? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Zwanger Jody Dieseltje Puksem Moon85: kerst kindje? PS French.... jij vult hem zelf wel in he? Dat pleziertje wil ik je niet ontnemen!