French, ik hoef niks meer te schrijven. Zo voel ik me ook ongeveer! Wil me ook nog niet te blij maken, want stel je voor dat het niet zo is. Maar aan de andere kant.... streep is streep. Ik heb al zo vaak alleen de controlestreep gezien dat ik toch echt het verschil wel moet weten hih
Oow meiden wat super dat het zo in de sneltrein vaart gaat. Een duidelijke streep hoor french SUPERRRRR En wat betreft je lijstje esthertje breekt er nog een spannende tijd aan hier op het forum..wie o wie mag zich ook melden? Ooow I hope so! Ook de andere meiden die vol spanning afwachten meiden de duimen gaan ook voor jullie Liefsssss
Wanneer ga je ons uit onze lijden verlossen, Marit? Morgenochtend nog een keer testen? He, meiden...ik las onder het kopje "Zwangerschap" een discussie over huisvrouw of werken na de bevalling. Weten jullie al hoe jullie alles gaan inrichten als jullie zwanger/bevallen zijn? Wij hebben thuis hier best lang over na moeten denken. We hebben allebei een baan die we niet willen opgeven. Mijn baan is zo goed als niet parttime uit te voeren, en mijn vriend is eigen baas. Daarom hebben we er voor gekozen dat hij straks (ooit...als het een keer lukt) minder gaat werken (en dus meer personeel in dienst neemt) om voor de kleine te zorgen, zodat ik fulltime kan blijven werken... Gaan jullie je leven anders inrichten?
@Kreeftje, voor jou ook erg spannend zeg! @Moon, ik vind het zo ontzettend tof voor je! @Dieseltje, ik hoop dat je gelijk hebt en dat French en ik over een paar dagen inderdaad kunnen aansluiten (en de rest volgt dan natuurlijk erg snel!) @Wen&Es, jullie zetten er vaart achter met het partnerdaten haha. Veel plezier bij Jensen! Weten jullie al wie de gasten zijn? @Sjaandiaan, wat een schatje die kat van jou! @Wendy, maar goed dat je woensdag avond niet aan het klussen moest! @MJ, voor mij nog geen duidelijker nieuws. Vanochtend weer getest met Matcare. Volgens manlief was het streepje (fata morgana) ietsje duidelijker. Succes met klussen MJ! Ik heb vanmiddag gebeld met het ziekenhuis (assistente). Bloedtest is niet mogelijk, te duur. Ik moet vanavond weinig drinken en dan morgenochtend weer testen. Als ik dan nog twijfel mag ik urine naar het ziekenhuis brengen en dan testen zij nog een keer. Weten jullie of zij dat dan ahv een zwangerschapstest doen of hebben ze weer andere methoden daarvoor? Sorry, was op het werk en ik kon maar heel even ene berichtje zetten en jullie antwoorden snel lezen. Ik lees nu pas hoe benieuwd jullie waren?! @Smurfin, succes morgen! @Moon, hoe bereken je je vermoedelijke bevallingsdatum precies? @Simba, geniet van je vrije dagen! Je weet wat je kan doen haha @French, goed zeg! GEFELICITEERD! Wat voor merk testen waren het? Liefs, Marit
Phhhh.... ik heb jullie zoveel te vertellen en te vragen! Ik heb net een test gehaald van clearblue, maar er staat niet digitaal op. Op de achterkant staat dat het resultaatvenster een + of een - geeft. Is dit dezelfde test als waar jullie het over hebben? En oh ja, deze moet je in je urinestraal houden. Beetje ingewikkeld. Zit je zeker helemaal onder. Die van Matcare werken met zo'n handig pipetje.
simba, Ik denk dat wij allebij iets minder gaan werken, maar financieel gezien moeten we wel beide 32 uur werken denk ik. dus allebij en dag vrij en 3 dagen opvang
En ja, en nog even de volgende vraag: Uit Moon haar antwoorden over bevallingsdatum kan ik afleiden dat je moet tellen vanaf je laatste dag van je menstruatie? Ik dacht altijd vanaf het moment van bevruchting! Heb ik het goed begrepen nu?
@ marit Hahaha lekker toch Dat is niet de digitale maar die van matcare met pipetje moet je niet echt vertrouwen. Bij mij gaf die nl niks aan en ben wel zwanger.
Nee eerst dag van je duiveltjes... Maar mijne was van 13 maart maar dat kan niet dan zou ik al 6 weken zijn. Dus heb ik 14 dagen terug geteld van af m'n eisprong
@Marittt Gun het je van harte.....ben erg benieuwd en nieuwgierig *duim*duim* @simba Hier is het zo dat ik dan minder ga werken, mijn virend blijft fulltime werken ik neem dan een kleiner contract of het moet zo mooi kunnen zijn dat ik mijn diensten (want ik werk onreglematig) kan aanpassen aan evt oppas en aan mijn vriend zijn werkrooster. @iedereen Wil iedereen een pluim geven voor de steun en het luisterend oor dat geld voor iedereen hier....Geweldig hoe we met elkaar meeleven Voor de (nog) niet zwangere meiden hoop ik gauw op een voorspoedige zwangerschap Liefsss
je hebt hier op de site ook een calculator he. Marit, idd bij de gyn is het ook gewoon een test, bij mijn gyn leken ze op die van matcare. Morgen weer testen en wie weet is het duidelijk.. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar een vriendin van mij teste pas 2 weken na nod positief, denk echt dat je binnekort een dikke streep krijgt
@ mj Oh ja zag het. Maar bij die op BB kan je met je duur van je cyclus doen en hier niet. Deze geeft ook hele andere datum aan.
Hey, Simba,Bedankt voor je reactie... Ik heb opzich nog niet zo veel ervaring met Clomid is nu pas de derde keer geweest... Maar kan het dan ook zo zijn dat het de volgende keer wel werkt of is dat onwaarschijnlijk? Ik heb eigenlijk helemaal geen idee hoe vaak Clomid inverhouding tot een zwangerschap lijdt... Jij/jullie wel? Ik ga morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo ben erg benieuwd... Zwangere geniet ervan!