Voor mij is gependeld dat ik in October aantel, het geslacht weet ik niet meer, vond October nog zo ver weg lijken... Maar de tijd gaat snel dat pendelen is al een tijdje terug... Ik maak me vooral zorgen omdat mijn man in Augustus niet thuis is en we dan dus al zo wie zo geen kans hebben om zwanger te worden... Maar ja een maandje rust is misschien zo verkeerd ook niet... Ik ga dadelijk weer een echo laten maken, zal niet veel zijn denk ik... Ik bescherm me alvast dan valt het niet zo tegen... Dit wordt de derde keer deze week dus ja.. Wil ook een afspraak maken met mijn eigen gyneacoloog vind het zo vreemd dat ik die nooit meer zie... Al 3 maanden niet gesproken... Fijne dag allemaal........
Wij zeiden altijd: We gaan door tot we een jongen hebben, of een elftal meiden... Nu met het hele hormoonverhaal kom ik daar denk ik op terug.
augustus is zo ver weg joh, misschien ben je dan allang zwanger.. niet te ver vooruit denken hoor.. leef maand voor maand, anders word je gek
@ Catheleine Ik heb ook nooit m'n eigen gyn. Ik ben nu 2x gebleven bij de gene die ik had met m'n miskramen. Dat waren ook verschillende. Nu heb ik donderdag afspraak met hem maar de kans zit er in dat ik hem dan misschien maanden niet meer zie.
ik heb wel mijn eigen gyn.. ben daarom naar het olvg gegaan i.p.v. het amc.. academische ziekenhuizen heb je vaak zoveel verschillende co assistenten enzo
ja heel apart! Misschien goed teken! Ik ga me zo maar is omkleden. Ga straks bij trouwen kijken van vrienden van ons.
We zullen wel zien.... .zal me deze maand niet zo gek laten maken dan ik andere maanden gedaan heb... haha, eerst zien dan geloven! Leuk moon, een trouwerij.... Ik vond onze trouwdag echt geweldig, ook al had ik er van tevoren niet zo'n zin in. Dat was meer omdat ik het zonde vond van al het geld, maar dat was het dubbel en dwars waard!
Haha .. ik ben ook blij dat wij het gedaan hadden. Is toch heel speciaal! Ik was er net voor 'ziek' en mega misselijk die dag
Ik zat toen met galstenen, dus durfde niks te eten... maar heb ook helemaal geen tijd gehad om honger te hebben.
Oooowww? Maar dan wrs wel een bbz.... pff wat heb ik sinds gisteravond stekende pijn in mn linkerkant zeg! @marrit...jah overduidelijk...zwanger! Waarom doe je niet zo'n digitale met niet zwanger- zwanger erop? das veel duidelijker (denk ik ) @moon....ooww trouwen...ik wil ook ik wil ook...kun je trouwens nog eens een keer je jurk in je album neerzetten...was nieuwsgierig net, hoe die er ook alweer uit zag, maar je hebt hem al gewist zag ik.. @daan a.k.a. katrien wel lekker dat jullie gekozen hebben om door te gaan, neemt denk ik een hele pak van je schouders... (tot een zekere hoogte natuurlijk) @bengel... waar zie je het meest tegenop, de hsg of het spuiten? Heb namelijk ook goeie verhalen gehoord over hsg. enne spuiten.... kijk maar naar french
Oowww jah...enne ik was meer een jongensmama.... denk ik....maarre ben geloof ik op een punt belandt dat het me echt geen ene rotmoer kan uitmaken hihi...zolang het maar gezond is..lekker cliché
hallo allemaal al op dag 30 en nog geen ongi... ik kan niet geloven dat ik volgens de assistente een eisprong heb gehad voor dag 22, maar ze zei t echt. dus nu nog even wachten... ik durf nog niet te testen,. dadelijk ben ik teleurgesteld... groetjes sjaan
ik heb altijd gedacht dat ik jongens zou krijgen, maar mijn man heeft een meisje al en hij zegt dat het dus weer een meisje zal zijn. dat is in zijn familie zo. 3 meisjes en de volgende generatie 3 jongens en dan weer opnieuw.... ach ja al t maar een van de twee is ben ik blij...
Heej sjandiaan... als je voor dag 22 een eisprong hebt gehad (dus dat kan ook dag 21 zijn) en je zit nu op dag 30, dan ben je pas 9 dagen verder.... toch? enne dan moet je nog een week..ongeveer
tja nog 5 dagen ofzo. maar ja in t ziekenhuis kunnen ze niet zeggen eh welke dag je de eisprong hebt gehad via een bloedtest... heb wel echt allemaal rommelig gevoel in mijn buik al dagen. maar geen bloed en geen donkere afscheiding. wie weet
Ik heb zaterdag ook mega pijn gehad. Maar toch zwanger! Euhm ik heb alles van de pc afgehaald omdat ie niet meer goed is. En ik bang was dat alles kwijt zou raken. Ik zal morgen even kijken okay of ik er een foto op kan zetten voor je. Ik baal echt! Dacht nu ik m'n buikspieren goed gedaan had dat m'n buik voorlopig wel weg zou blijven. Maar hij is al weer aan het opzetten Zo kan ik het niet lang geheim houden. Zkr niet als er mooi weer is Ik snap echt niet hoe dat elke x kan.
@maritt Ik zie toch ook duidelijk een positiefe test..ik feliciteer je toch hoor Hier gaat alles goed, heb veel steekjes in mijn onderbuik vandaag en op de raartse momenten krijg ik trek verder geen last van andere kwaaltjes behalve dan die steekjes en heeeel erg moe! Ik moet nog ff wachten Het forum hier geeft me wel hoop al die zwangere nu HEERLIJK! Liefssss