mj, hier 1 die haar buik opzet als ik een eisprong krijg en mijn darmen den dan ook altijd raar, nou ja raar, ik kan dan voor mijn doen ineens supermakkellijk naar het toilet krreftje, tempen de je iedere ochtend op het zelfde tijdstip (wekker zetten dus) VOOR je uit bed stapt, je mag nog niks gedaan hebben, wnat de eerste stap die je uit bed zet verhoogt je temp al. vlak voor je eisprong kan je een dip zien in je temp en na je eisprong gaat ie met minimaal 3 tiende omhoog en blijft hoog totdat je ongi word, dan zakt hij, blijft hij hoog na je nod is de kans dus erg groot dat je zwanger bent. hier kun je ook je temp bijhouden en die zet automatisch een kruis als je eisprong geweest is. http://www.fertilityfriend.com/
mooi uitgelegd sam.. ik voel echt van alles in mijn buik.. vorige keer dacht ik geen ei et hebben, maar nu ben ik er bewust van.. vind het zooooooo spannend.. straks maar weer een ovu testje
ik ben ook alweer van start gegaan met de ovu tsten, maar vandaag nog niks, heeeeeeeeeeeeeel superlicht streepje, maar das altijd zo. maar ook hier voel ik van alles, steekjes, ongi gevoel, last van mijn rug. pfff lastig is dat he, ik ben zo bang voor een teleurstelling omdat de vorige keer clomid 100 niks deed, dus waarom nu dan wel maar we blijven toch voor de zekerheid alvast maar klussen hahahahahahaha
wel vroeg dus.. spannende tijd.. ik hoop dat ik vanavond of morgen positieve ovutest heb. maar kan je eigenlijk ei hebben zonder positieve ovu test. die 4 uur niet plassen red ik vaak niet
ja is idd redelijk op tijd he dag 17, heb het 1 keer op dag 20 gehad, maar was volgens de gyn een slechte ei. geen idee of dat dat kan eigenlijk. ik heb altijd nog een posi gehad als ik een ei had en nega als er geen ei was. vorige maand bijna posi getest maar toch geen eisprong gehad die 4 uur plassen red ik wel, ik test altijd sochtends om ongeveer 12 uur en zorg dat ik sochtends niet zoveel drink.
ja dat ga ik ook wel doen morgen.. maar wil geen test op mijn werk doen.. vind ik zo geklooi.. nu drink ik niks meer en doe ik het als ik thuis kom
@sam Thanxx voor de uitleg...denk dat ik er de volgende ronde ook mee ga beginnen. Moet je dan gewoon rectaal tempen of kan het ook anders?
jep rectaal.. maar hetzelfde tijdstip is belangrijk hoor kreeftje, dus wel in het weekend wekker zetten.. vervelend he
Nou ik zal er de volgende ronde eens mee aan de gang.....moet eerst maar eens de kaartjes en de uitleg uitvinden want mijn engels is niet zo goed. tis wel erg precies allemaal idd maar ja alles voor een wondertje @sam Dan gaan we dus op de rectale toer...hahaha
Nou ben er weer. Was niet echt mooie jurk.. heel truttig vond ik hem. En der haar stond er niet zo leuk bij. Verder was ze echt mega zenuwachtig kon niet eens lachen
Zo... ik ben weer begonnen met werken vandaag, na 3 dagen ziek thuis geweest te zijn, haha valt het op? Marrit, wanneer kom je nou even vertellen dat je het zelf ook geloofd... met een aangepaste banner. Vind die banners zo mooi! Zou ik ook wel willen... Hmm.. Moon je denkt dat wendy de volgende is, wat spannend zeg... Maar kreeftje is ook wel spannend nu he..... Het word weer mooi weer het weekend, wat een heerlijkheid.
ojee, niet lachen op je trouwdag, das sonde kreeftje, als je je aanmeld en er lukt iets niet geef maar een gil.
Niet lachen? en dat op de mooiste dag van je leven... @esthertje Kan mijn geduld amper nog bedwingen....vindt het erg spannend [-o< @sam Ik denk dat hulp nog wel welkom is, snap het nu al niet maar de volgende ronde ga ik me er op richten dan hoor je van me want hulp ik wel nodig
haha moon zielig man, ze hebben wel heerlijk weer.. Moet even een afscheidsmailtje schijven voor mijn werk..