Hihi kreeftje... gewoon gaan testen! je wilt het wel graag! @smurfin...goed dat ie is meegevallen...duim voor je over 2 weken! @moon.... goed dat ze je ertussen gepropt hebben. Jammer dat die jurk niet mooi was...heeft ze zich zeker laten aanpraten? @es...en zou je het kunnen aanwennen? voor latur? 2 daagjes per week werken hihi @mj... 2 strepen is zeker een ei...enne nu gauw aan de klus, als je mannetje thuis komt!
@MJ: Twee dikke strepen= ei dus fijn vanavond vieren dat je klaar bent bij de ing. Gezellige romantische avond.... En dan hopen op een mooi afscheidskado.. hahaha 8) @Kreeftje: Ik snap dat je zenuwachtig wordt. Als je te vroeg test, en hij is negatief, dan weet je nog niks. Alleen als ie positief uitslaat kun je je gerust voelen, maar dat weet je niet vooraf. Ik zou toch echt proberen om nog ff te wachten. En koop anders een digi van cb. niet of wel zwanger, scheelt een hoop onzekerheid. @Moon: goed dat je maandag al mag komen zeg! Kan dit trouwens schadelijk zijn voor je kindje of niet? (sorry heb er geen verstand van verder) @MARITT: GEFELICITEERD! Geloof je het zelf al een beetje? @Smurfin: ik hoop dat de dagen voorbij vliegen, maar meestal duren die twee weken drie keer zo lang... @Daan: Wat goed dat je er weer voor gaat. Mijn duimen draaien voor je hoor meid! Dikke *knuf*
@jody Ik haal gewoon vast 1 in huis... Kan best zijn dat ik morgen niet eens durf en toch ga wachten maar dan heb ik de test wel..hihi..
Wen GEEN PROBLEEM ABSOLUUT NIET! Zo das, best duidelijk he.... maar ben bang dat het er toch 3 worden hoor later.
kunnen we de kids droppen bij elkaar hihi maarre zou er ook geen moeite mee hebben om een paar dagen minder te werken!
mj, das echt een ei die eraan komt meid, dusse aan de slag en ik voel het altijd in heel mijn buik, alleen met de eisprong aan 1 kant, maar heb 2 dagen echt goeie last van buikpijn
@ maritt Gefeliciteerd meid is echt overduidelijk positief! @ kreeftje Spannend zeg wie weet... ik blijf duimen & [-o< voor je Wat een hoop goed nieuws hier op het forum. Ik hoef alleen morgen nog maar een tabletje provera en dan hopen dat de zich maar lekker snel vertonen. En dan de eerste ronde clomid.
als ik morgen mijn ei heb, heb ik mijn nod op de dag dat ik mijn laatste pil heb geslikt. was 7 mei 2006. wel apart he?
@ mj Suc6 met klussen @ jody Het kan wel schadelijk zijn. Maar dat is het voor mijzelf soms ook. Maar zo als ik nu zit is het niet mega erg.. maar ja je wilt alles perfect Ik heb hem net zelf al weer een beetje veranderd. Anders maak ik me te veel zorgen het hele weekend.
Nou meiden testen wordt het weekend niets......ik moet dus toch wachten tot volgende week. REDEN: Een instantie die niet uitbetaald..Grrrrr en ja mijn portemonee is niet echt rijkelijk gevuld Nou ja dan wacht ik er gewoon lekker mee het weekend ook druk genoeg dus afleiding zat Dan haal ik gewoon dinsdag een testje als de duiveltjes dan maar wegblijven.....
Wat lief zeg.... Had ik eerder moeten weten, mijn vriend is richting amsterdam vanaaf. Tsja dan wordt het toch met de postbode of via luchtpost... Als ik nu buiten ga staan en jij gooit hem deze kant op misschien kom ik hem ergens tegen...hihihi.....
@mj we lopen weer gelijk hoor... @katrien, gelukkig is het mee gevallen en heb je 5 mei een echte bevrijding @kreeftje, das mooi prut ach het weekend is zo voorbij! @moon gelukkig kan je na het weekend terecht! @cira hoop dat je duiveltjes er snel zijn en je kan starten! @all fijn weekend meisjes
Met zulke instanties is altijd zo: als je geld van ze moet hebben komt het veel te laat..als ze geld van jou moeten hebben wees er dan maar op tijd bij ](*,) Ach ja het weekend is idd ook zo om, we zitten helemaal vol het weekend dus afleiding genoeg.