WAUW MARIT! Ik zie net dat je positief getest hebt! Super meid, ik had het al zo gehoopt voor je, je bent ook al zo'n tijd bezig. Van harte gefeliciteerd hoor! Ga er maar lekker van te genieten. Liefs Smurfin
@ an Ja maar m'n lichaam wilde er niet op wachten. Die had een paas ei kado gedaan Klopt het hem vaak uit staan tegenwoordig. Wat fijn dat je nu eisprongen hebt! Suc6!
ey moon. i kvind het wel erg super spannend voor je hoor? ben echt zo ontzetten jaloers hahahaha. iedereen is zwanger en ik nog steeds niet veel liefs Annika
Thnx... Maar weet niet of je zo jaloers op me moet zijn hoor Want is nog de vraag of deze wel goed mag gaan.
ja ok. maar toch ben echt super blij oor je en me duimen draaien als een achterlijke rond groetjes Annika
Nog niet iedereen helaas Annika, maar het gaat wel de goeie kant op zo hè? Wij zijn ook snel aan de beurt hoor!
Hey lieve meiden, Wat een zonnige zondag vandaag HEERLIJK! Net even het huis gedaan en ben alweer bekaf Oow het wordt zo spannend voel nog geen ongi pijntjes dus ja het kan nog alle kanten uit......Vannacht een droom dat ik een tweeling kreeg en voor de jongen een naam had en voor het meisje niet..hahaha..het is toch wat dat ik er nu al van ga dromen @marittt Als de wegblijven ga ik dinsdag of woensdag testen. @mj24 Nou die moeheid is zeker goed aanwezig, even iets doen en ik ben alweer bekaf, maar als het zo mocht zijn heb ik het er graag voor over @moon Hoop voor je dat dit kleine hummeltje bij je blijft zitten het moet gewoon! Duim voor je [-o< Liefssss
Oh... in dat geval.... ik heb van de week gedroomd dat ik een dochter kreeg... Het was een beetje een rare droom, maar ze was wel mooi! Hmm... moontje met je voorspellende gedachtes, wanneer komt ie uit die droom?
Heej meiden... @moon..hoe gaat ie nu dan? Heb je sinds gister nog bloed verloren? Tis net wat simba zegt, sommige vrouwen zijn zelfs nog 4 maanden gewoon ongesteld! @kreeftje...druktemaker! hihi moet ik zeggen! @esthertje...jah idd..dat zou best kunnen, was ook niet met ochtendurine... was toen kris naar zn werk ging om half 5 al naar het toilet geweest... en toen om 9 uur ofzo ging ik die test doen... maarre.... heb toch niet naar je geluisterd.... heb toch getempt vanochtend... en het was 37.0!.!.!.!.! meestal zakt ie 2 dagen voor mn menstr. en dan weet ik dat ik ongi moet gaan worden... verder nog steeds pijn in mn boops! enne een hele warme buik...kan het moeilijk beschrijven...denk dat ik ga huilen als ik morgen ong wordt....
Dan mag je bij mij uithuilen... of gaat het dan niet door morgen? We hebben het er helemaal niet meer over gehad. Warme buik... hmm....nog nooit gehad eigenlijk. Spannend wen...
Jah erg he..maak mezelf nu al gek! Maarre heb geen testen in huis...wil het echt zo lang mogelijk uitstellen... Jah moet nog ff kijken, want kris hoorde afgelopen vrijdag zn salaris krijgen, dus ik denk maandag, als de postbank stort op maandag! maarre ik zie dat je weer offline staat op msn
het ziet erna uit dat er nog meer zwangere bij gaan komen deze maand! ik ga heel hard voor jullie duimen!
Smurfin, harstikke bedankt voor je berichtje! Het heeft inderdaad even geduurd, maar achteraf valt het dan ook wel weer mee. Dit was pas onze 3e echte kans Ik houd een plekje vrij op mijn wolk voor jou (en de andere clomid babes) hoor!
@wendy Ik een drukte maker? ik weet van niks De paashaas heeft goed uitgepakt hier...De lijst met zwangeren breid al aardig uit
@ moon Zal toch zeker wel goedkomen meid! Dikke knuffel. @ kreeftje hoeveel spannender kan je het nog maken? Ik ben zo nieuwsgierig Zo bij mij gaat alles lekker zit goed in de poetsbuien dus ik denk dat de provera zijn werk wel doet. Momenteel ook goede buikkrampen. Dus ik denk dat de snel zullen gaan komen. Maar meiden ga nog even verder met poetsen en moet nog een paar gordijnen vermaken. Veel plezier allemaal met het heerlijke weer!
@ wendy Het is helemaal weg, gelukkig. Durfde vanmorgen niet eens grote boodschap te doen haha. Maar kwam gelukkig geen roze meer. Net heerlijk van de zon liggen genieten bij m'n ouders. En ijsje bij de mc wezen halen En net lekker rustig met feye naar huis gelopen. Maar word spannend met je! Zou ik gelijk krijgen @ cira Hihi veel suc6 met poetsen