Sam gezellig... ja hoor er is nog plek zat, er zijn er zoveel vanaf gegaan laatste tijd. Kom er lekker bij. Het is al lekker warm hoor.
Lekker een bakje thee......kom je hem brengen? Nou meiden hier nog niets te zien, heb wel steekjes af en toe in mijn buik ben zoooooo bang dat de zullen komen. Mijn (.)(.) voelen ook zwaar aan net of loop ik voorover.. Nou we wachten het nog even rustig af blijven ze weg gooi ik er een testje tegen aan. @sam Het wachtbankje blijft zo wel lekker warm, kom er gezellie bij zitten meid
Kreeftje, negeer gewoon alles wat je voelt... werkt bij mij vaak ook goed, heb het idee dat je jezelf een beetje te gek zit te maken... Enneh... ik hoef geen thee, dank je Sam, veel te warm voor thee, doe maar een glaasje koud water, lekker lekker!
da krijg jij een glaasje koud water meis en kreeft probeer jezelf heel erg bezig te houden. weet hoe gek ik van mezelf kan word
@esthertje en sam Ik probeer het ook te negeren maar vindt het gewoon erg moeilijk Die hormonen heb ik zoveel last van dat ik er gewoon tegen op zie als ik daar weer mee beginnen moet. MAAR mijn verstand maar op 0 en we zien het wel, wordt in ieder geval weer mooi weer
Vervelend he, Kreeftje... Kan er ook niks van zeggen, ben zelf precies zo. Waar woon je trouwens Kreeftje, zie dat je uit Friesland komt? Veel te lekker weer vandaag om de hele dag op Kantoor te zitten!
Kreeftje, het is ook moeilijk... maar voor jezelf het beste. Het lukt mij ook niet altijd hoor, maar weet dat het het beste werkt. Ik had mazzel vanmorgen, de bussen gingen staken, vanaf 9.00 uur, dus punt 1 al mazzel dat ik nog kon reizen ( trouwens, helemaal niet zo'n mazzel anders had ik in de tuin kunnen zitten) maaaaar hoefte niet te stempelen, dat scheelt de hele week weer 4 strippen... Vrijdag een weekend weg, naar Monschau, iemand daar wel eens geweest? Sam, lekker hoor dat water... mmmmmmmm
Ja ik ben niet wereldvreemd! Ik woon in Stiens...[/quote:2n00wui0] Okay ik kom vaak in leeuwarden dus ben er dan niet gekke ver vanaf..nou wie weet eens een mini meeting?
Ik zal proberen vandaag een test te gaan halen.. Ik had altijd testten in huis liggen maar die zijn er allemaal doorheen gegaan voor dat ik wist dat ik PCO had. Wel makkelijk trouwens als je testen thuis hebt liggen, ik ga ze maar weer sparen.... Liefss
heb je die een pb gestuurd esthertje? ik wil ook wel weer een pendel, maar wete nu ff niet meer wie wel en wie niet pendelt
Kikkert, Caruli, Susan71 en Daantje86 pendelen op dit moment. Mei belooft weer een goede maand te worden! Ik heb 3 pendels Mei een jongen... daar doe ik het wel voor!
Sam ik heb er 3 aangevraagd Kikkert Daantje86 Susan71 Ik heb ze inderdaad een pb gestuurd ja... Ik hecht er niet zoveel waarde aan, maar het is wel grappig