Dat maakt me helemaal niet uit...vind allebei jullie banners prachtig... Jah ik weet het moon...maar echt serieus...ik ben bang... echt schijtbang (sorry) ben zo echt zo bang voor teleurstelling.... Het wordt echt een megadomper deze maand! En ook omdat ik afgelopen zaterdag negatief had getest... Maar heb nog wel heel erg veel (spier)pijn in mn boops, temp was vanochtend 36.8, dus nog steeds hoog. misselijk en last van brandend maagzuur, maar dat kan ook komen omdat ik de hele tijd honger heb...
Hihi volgens mij is m'n vriendin meer gespannen dan mij. Die smsde net hoe is ie? nog last gehad? dat doet ze al 3 dagen haha...
Das niet gek toch dat je bang bent. Misschien was zaterdag iets te vroeg! Klinkt wel verdacht allemaal.. Ik duim voor je meissie!
nou wendy je hebt veel dingen die ik ook heb...ik kan de hele dag wel eten! ik heb mezelf vandaag een cadeautje gedaan....een zwangerschapsbol. zo'n ding aan een touwtje...alleen het touwtje is te kort...komt net onder mn boobies haha...als ik een buikje ga krijgen ga ik een nieuw touwtje halen.
@wendy Ja zeker praat ik fries....ik ben een echte fries en ook zo opgevoed Wierum is ook niet zover van leeuwarden vandaan, kleine 40km. Ik wil je wel een frieze les gaan geven hoor, leer ik je wat leuke zinnen. Erg he? dat je niet goed durft te testen, die teleurstelling kan dan zo groot zijn.. MAAR geen bloed houdt moed. @french Dat is een leuk cadeutje! ik vindt ze ook zo geweldig Liefssss
Leuk french! Ik mag niks meer kopen van marco voor de 12 weken haha. Alleen zw-kleding als ik dat nodig heb 8)
huh...vaag...kreeg geen emailtje binnen, dat er hier wat was geschreven... @es...zoals ik al zei...een pukkel zegt niet alles he...hij kan je alleen wel heel erg doordringend aankijken @french... je maakt me zenuwachtig hihi...leuk zo'n ketting...die komt er ook, mocht het zo ver zijn..vind ik leuk! @moon..ik kan de mening van marco me wel een beetje voorstellen...ik zou mezelf echt lens kopen hihi, en nog erger mn moeder! @kreeftje... ik ken al wat fries....da ken net das konst u wel shon (of weet ik het hoe je het schrijft) @all..had trouwens toch verteld dat mn stiefschoonvader zo raar reageerde, toen kris en ik vertelde dat allebei zn ouders getuige waren... ze hebben sindsdien niet eens gebeld! zat ik me ineens te bedenken... is toch raar?
@ wen Haha ja is logisch hihi. En heb aan kleertjes al bijna alles Dus valt ook niet zoveel meer te kopen.. De rest durf ik pas rond week of 20 denk ik. Wat gek zeg! Misschien willen ze niet bij elkaar zitten ofzo? Anders is bellen om te vragen of er iets is? Maar ik ga werken doeiiiiiii
Vaag zeg Wendy dat jullie niets meer gehoord hebben... gezellig hoor die familie kwesties..... En inderdaad, ik zou me eigen ook helemaal gek kopen, en mijn moeder... die zal de eerste 3 weken alleen maar emotioneel zijn, om vervolgens ALLES wat ze maar kan vinden van Dick Bruna in te slaan, dan gaat ze over op Nijntje kleding denk ik... dan gaat ze over op positiekleding voor mij hahaha die is GEK!
haha...dat ken ik! Maar ik ga ze niet bellen! zij deden raar..niet ik... mijn schoonouders zelf kan het niet zoveel schelen, bedoel het is de bruiloft van hun enigste kind. Mijn stiefschoonmoeder, de lieverd, die vind het ook no problemo. alleen mn stiefschoonvader... die doet gek Ik bel hun trouwens nooit...heb ze ook nooit wat te zeggen...alleen mn schoonvader en zijn vrouw bel ik wel mee... belt ie op: dag allerliefste schone dochter van de hele wereld hihi hoe bedoel je lief! oooww die man gaat zo huilen he...als het raak zou zijn...