Nou u roep maar....of te wel ''jo roppe mar'' *Oant moarn *ik gjin lekker sliepe *kest ek frysk prate? *wat iete we hjoed? *wat soe it mooi weze dat we beide in verwachting binne....... Ik weet niet of ik alles goed heb geschreven hoor maar neem dat maar voor lief
Nou u roep maar....of te wel ''jo roppe mar'' *Oant moarn tot morgen *ik gjin lekker sliepe ik ga lekker slapen *kest ek frysk prate? kan ik fries praten *wat iete we hjoed? ?? daar kan ik niets zinnigs van maken *wat soe it mooi weze dat we beide in verwachting binne....... Wat zou het mooi zijn, als we allebei zwanger zijn Ik weet niet of ik alles goed heb geschreven hoor maar neem dat maar voor lief
lijkt wel beetje op limburgs als ik dat zo lees kan ik t best wel ontcijferen. heb gister getest. dikke minstreep. niet zwanger. maar ja geen bloed nog... ik moet maar nog langer wachten. ben al op dag 33. zucht...
@wendy Dat gaat al goed, Je bent een snelle leerling. zal me zelf voorstellen in het fries: Ik bin janke en kom ut de gedijk. ik bin geboren en getogen in fryslan en wenje jir graag, ik ha een freun en die hjit dominique we binne al hast 7 jier tegeare. we ha een eigen huske en der binne we hiel blied mei, we binne nou bezig om een lytse te kreigen, mar giet dit jammer genoag net vansels we blieuwe hoop hâlde. Ik bin wel een echte frys mar de spelling sil wol net altied goed weze. Oke dan nu in nederlands: Ik ben janke en kom uit gorredijk. Ik ben geboren en getogen in friesland en woon hier graag, ik heb een vriend en hij heet dominique we zijn al bijna 7 jaar bijelkaar. We hebben een eigen huisje en daar zijn we heel blij mee, we zijn nu bezig om een kleintje te krijgen jammer genoeg gaat dit niet helemaal vanzelf maar we blijven hoop houden. Ik ben wel een echte fries maar de spelling (schrijven) zal wel niet altijd goed zijn
Ach ja fries is niet zó'n raar taaltje... Jammer van die test meid, hoop voor je dat ie te vroeg was en dat je na een paar dagen VET positief mag testen. Maar die onzekerhedi is echt erg!
ik voel wel allemaal gerommel in mij buik. echt raar. weet niet wat ik allemaal moet denken meer. je best frusti... effe afwachten nog tot woensdag groetjes
@ Wendy en Kreeftje: Spannend voor jullie! Morgen nog twee zwangeren erbij? Wanneer wil je gaan testen Wendy? En voor Kreeftje hoop ik dat het schip met geld snel langs komt, want we zijn zóóóó nieuwschierig en hopen op nóg meer goed nieuws! Vandaag weer een leuke/leerzame dag op school gehad. Hij vloog weer voorbij. Morgen solliciteren... Spannend!
halllooooootjes hier iemand die de HSG achter de rug heeft...t viel allemaal wel mee. 2 x een pijnlijk moment, met de klemtang ofzoiets...voorlopige uitslag: alles goed doorgankelijk, woensdag krijg ik def. uitslag en mag ik beginnen met provera. Heb de spuithormonen (gonal F) al klaar liggen; 5 doosjes met inhoud (weet niet precies wat en hoeveel) kosten samen: 2135 euro's! Ben i kblij dat ik goed verzekerd ben. Nu wil ik zsm verder...laat me nou maar woensdag beginnen met provera (zij zei: porvera mag pas na dag 35, nou elke x is na dag 21 mbv provera afgebroken, dus daar ging ze nu over overleggen) wie weet ben ik nu zoals veel anderen wel vruchtbaarder...laten we het hopen he.. Knuf Bengel
@ moon Fijn dat alles goed gegaan is in het zkh. @ kreeftje & wendy wat houden jullie het spannend. Hier is het hele huis weer gepoetst en warempel vandaag ongi YESYESYES. Ik ben nog nooit zo giga blij geweest met de . Woensdag dan de aller aller eerste clomid pil. En dan maar kijken of het aanslaat. Mag in ieder geval morgen het zkh bellen voor een afspraak over ongeveer 10 dagen.
@bengel Fijn dat het is meegevallen, en dat de voorlopige uitslag goed was. Hopelijk zal de uitslag woensdag nog beter zijn @cira Fijn dat de duivels zijn gekomen dan weet ej waar je aantoe bent nu lekker beginnen met de clomid en er voor gaan Hoop voor je dat het goed zal aanslaan en je ook gauw zwanger mag noemen @smurfin Dat schip met geld heb ik nog niet zien varen...maar zal deze week zeker mij wel wat komen brengen Liefssss
Hé Bengeltje, gelukkig maar dat het meeviel. Kreeg jij het ook niet hééél warm ineens, toen die vloeistof werd ingespoten? En gelukkig alles goed! Wel een mooi gezicht hè? Ze zeggen wel eens dat vrouwen iets vruchtbaarder zijn als de HSG net achter de rug is. Is toch een leuk weetje toch? Lekker Cira, dat het nu eindelijk kan gaan beginnen voor je. Veel geluk met je tabletjes!
2135 euro????????????????????? ale: voor hoe lang is dat? ik ben dus niet verzekerd geloof ik... shit wat hoop ik dat die 150mg aanslaat
@Bengel, de voorlopige uitslag is in ieder geval positief! Hartstikke mooi! Veel succes! @Moon, fijn dat alles zo goed gaat! @Kreeftje, die tip van Daan is wel goed hoor. Gewoon een voorraad via de site bestellen. Is zo fijn om in huis te hebben! @Wendy, TESTEN! @Cira, succes met je eerst clomid! @Smurfin, succes morgen!
@bengel: ow ja ik was even helemaal ondersteboven van het bedrag maar verder ben ik blij dat het allemaal meeviel en dat je nu verder kan! @wendy: testeeeeeeeeeeeeeen
Hoi meisjes! @ Wendy: testen, testen, testen! @ Moon: fijn dat het goed ging in het zkh. Hopelijk gaat het donderdag ook goed! @ Kreeftje: grappig taaltje, hoor, dat Fries. @ Sjaandiaan: weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad? Balen trouwens, dat de test nega was. Misschien heb je iets te vroeg getest... @ Smurfin: succes morgen! @ Bengel: fijn dat de HSG meeviel. Hopelijk ben je er super vruchtbaar door geworden en is het volgende ronde raak. @ Cira: succes met de Clomid! @ Denise: is het dan niet verstandig om eens te kijken naar een verzekering die de behandeling wel vergoedt? Het is wel heeel veeel geld, zeg (kan ik ook niet zomaar even ophoesten elke maand...) @ Marit: had je vandaag nou nog een keer getest? Ik ben klaar met provera en nu sinds 2 daagjes aan het wachten op mijn ongi. Hopelijk komt het morgen. Ben nu de laatste dingen aan het regelen voor onze vakantie, we vliegen donderdag... Als 150mg aan gaat slaan, hebben we een hele leuke vakantie .
@ bengel Gelukkig viel het mee. Nu hopen dat je lekker vruchtbaar bent @ denise Zou wel gaan kijken naar een verzekering die dat vergoed. Anders is het echt een hoop geld elke x als je moet gaan spuiten. Pff ben me toch misselijk Had net even lekker op bed gelegen heeerlijk! haha
@smurfin...ik ga vrijdag pas testen.... dan weet ik eigenlijk wel zeker enne ben bang dat ik ga janken hihi.... denk dat ik dan helemaal niet aan werk hoef te beginnen...plus kris is dan ook vrij...Succes morgen met solliciteren @cira...lekker dat je menstr. is gekomen. veel succes met de clomid! @kreeftje... gekkehuis! hihi @bengel...goed dat de hsg is meegevallen..hoop voor een vruchtbare maand! jezus...wat een bedrag zeg! ik ben daar ook niet voor verzekerd!