Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja dat zou echt geweldig zijn....Heb wel steetds wat last van krampjes en dan denk ik dat de duivels komen maar er is nog steeds niets, ik kan je zeggen dat ik het echt heel eng vindt en het zowat in mijn broek doe, het liefst wacht ik dan nog een dag om echt zeker te zijn dat ze wegblijven maar ja wachten kun je ook niet steeds uitstellen :( :(

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

je moet doen wara jij je prettig bij voelt hoor meid, als jij nog een dag wil wachten moet je wachten,
    maar uitstel is geen afstel he ;)

en is ook doodeng, ik weet nog wel bij kylian, ik stond te trillen op mijn benen, en heel mijn lijf deed mee met trillen.
    :D :) :D

3. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Spannend Kreeftje, vandaag weten we dus meer....
    Ik ga voor je duimen meid! :thumup:

4. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hoi simba,
    aan de telefoon zeiden ze dat ik een eisprong had gehad. dat was via de progesterontest in het ziekenhuis. ik begin nu te twijfelen, missch hadden ze het fout gezien... ik ga vanmiddag even bellen denk ik. of morgen als er nog geen bloed is of ze wel zeker weten dat ik een eisprong heb gehad.
    groetjes sjaandiaan

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Pfff ja knijp hem echt hoor :(

MAAR ik zal vandaag sowieso een test kopen dan doe ik hem ook zo snel mogelijk dus ik laat jullie en mezelf niet lang meer in spanning.

Het lijkt mijn rijexamen wel..zo zenuwslopend ;)

Liefssss

6. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hoi kreeftje, succes met de test vandaag. ik zal het vanavond wel lezen!
    x sjaan

7. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Dank je kreeftje, nu heb ik weer een reden om mijn hele werkdag op het forum te kijken. :)

Doe je het wel voor half 4, want anders zie ik het morgen pas.

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik hoop dat als ik de test heb het ook durf te doen vandaag en anders wordt het morgen meteen met de vroege ochtenurine ;) ;)

@katrien

ZAl mijn fries vandaag achterwegen laten, dus je kunt gerust komen kijken hier ;)

Kuss

9. bengel

bengel Niet meer actief

hallooooo meisjes

ik ben dus CZ verzekerd, basis en basis aanvullend (iets meer dan 100 pm) en krijg dit dus allemaal vergoed. Ik was vorig jaar ook verkeerd verzkerd, en ben toen ik okt begonnen met de clomid, dat was te betalen, maar dit niet...volgens mij ish et trouwens niet voor 1 maand, maar voor langer, maar ja dat weet je niet, je weet niet hoe lang je in 1 maand moet spuiten he., maar als ik daar meer over weet, dan laat ik het julie ook weten.
    French? hoeveel heb jij gespoten in eenheden in 1 maand?
    Ik schrok ook van het bedrag, werd me meteen bewust dat clomid een goedkoop hormoon is, en begrijp nu waarom ze daarmee ook beginnen. Ook dat spuiten dus met 'grof geschut' is, end at de kansen zeer reeel zeer veel toenemen, en dat stemt me goed!

Gr en werkze
    Bengel

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

@katrien....je bent een lieverd!

@Sam... hihi...vrijdag echt pas... dan is mn vriend ook thuis...

@kreeftje.... testen testen testen...hoor wie het zegt...

Mijn temp was vanochtend weer hoog...36.9, en toch durf ik nog niet te testen...heb buikpijn...

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @kreeftje: spannend meid mijn duimen draaien voor je! en blijf aan de computer gekluisterd :)
    @bengel: ja vraag me ook af hoeveel euries het nou kost per cyclus zal maar zeggen...
    @wendy: hoe is het bij jou?

hier wachten op de duivels nog geen enkel teken zal wel net als vorige keer pas een week na laatste provera komen pfff kan van mij niet snel genoeg komen!

12. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Als ik straks de boodschappen ga doen neem ik gelijk een test mee.

Als ik het dan nog vandaag doe of morgen met ochtendurine dat weet ik nog niet.....ook ik schijt in de broek als het erop aankomt :( :(

@wendy

Dan zeg ik het tegen jou TESTENNNNNN ;)

13. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Mens ga gewoon testen, al is het alleen omdat ik elke 5 minuten op het forum kijk! :)

En Wendy, dat geldt ook voor jou! ;)

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    En ik ook elke 10 minuten onderhand...

Wendy zie ik vanmiddag om 17.30 voor rijles nummer 5 alweer....
    Dus dan zal ik het haar ook nog even goed vertellen dat ze ons niet zo kan laten wachten...

Gisteren zegt ze tegen mij ( heb vrijdag NOD) dat ik vrijdag moet testen hahahaha die is echt niet goed hoor!

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej es...dit lees ik nog voor je rijles haha....
    Kwam net bij mn leerling aan...issie er gewoon niet! wat een sukkel...bij mijn collega heeft die dat ook al 4 keer geflikt..enne gewoon dubbeluren he.. dusse reken maar uit..inmiddels al 9 lessen, maal 40 euro... heeft zeker het geld op zn rug groeien...

Maarre over dat testen....denk dat jullie echt pech hebben hihi... heb ze net besteld op de site... Anders moeten jullie allemaal een emailtje naar lotte schrijven,zodat zij ze supersnel op de bus kan doen hihi

16. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Dan heb je ze morgen wel in huis Wendy... dus ik zou zeggen. Morgen willen we je hier zien met een positieve test!

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    haha OEPS, betrapt.

Lekker hoor extra uurtjes vrij!

Ik ben er wel hoor om half 6!

Kreeftje, al boodschappen gedaan?

18. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik ga vanmiddag naar de winkel moet toch op kraamvisite dan rij ik gelijk even door..nog even geduld ;)

19. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Nou, meisjes: testen! Laat ons niet langer in onzekerheid!

@ Sjaandiaan: als het zkh zegt dat je een eisprong hebt gehad, dan ziet het er wel positief voor je uit! Kunnen ze niet een bloedtest doen in het zkh? Wanneer ga je weer testen?

Jippie! Ben blij, want ik ben ongesteld geworden! Lekker voor mijn vakantie, zodat de eerste twee (ergste) dagen al voorbij zijn.

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wendy dan heb je ze donderdag zeker in huis, dus vrijdag testen, heerlijk om zo je weekend in te gaan..

kreeftje spannend.

Deel Deze Pagina