@ Simba, goed nieuws. Hopelijk doet de 150 mg meer! @ MJ; hoe is het, lekker vakantie aan het vieren?
heerlijk, ik doe helemaal niks de hele dag. beetje in de zon zitten simba 150 gaat bij je werken.. net als bij mij
het is hier wel erg bewolkt hoor, hoop dat het zo wegtrekt. ga maar even een smoothie maken met ananas, framboos enzo
Lekker, doe mij er ook één.... Hier is de zon ook nog ver te zoeken, maar het lijkt wel IETS lichter te worden. Dus wie weet, kan ik om half 4 ook in de zon gaan zitten... ? Geniet er lekker van, kun je weer opgeladen aan je nieuwe baan beginnen!
He bah nog steeds geen nieuws! Hier alles goed. Was bang om boodschappen te gaan doen haha. Omdat ik vorige x toen ik zwanger was telkens een pijnlijke buik kreeg. Maar die bleef lekker achter wegen GOED TEKEN! Alleen m'n infuus doet auw dus zo even vernieuwen. Hou ik niet zo van doe het liever als er iemand in huis is haha. @ mj Jammie! Mar had het zaterdag gemaakt alleen was zo misselijk dat ik er geen zin in had. @ simba Op naar de volgende ronde! Suc6
Meiden ik ga nu naar de winkel....en zal meteen naar de testen snellen By the way is het niet beter met 1 dag iovertijd sochtends te testen? Liefsss
Pfff dat plassen is erg..heb zo'n giga druk op mijn blaas dat ik al een paar x ben geweest vandaag Kan ik dan nog wel gaan testen of is het dan beter morgen ochtend te doen? Nou meiden ben dus even weg nu........
zitten er geen 2 testen in de verpakking kreeftje.. 1 voor nu en 1 voor morgen.. trouwens veel moeten plassen is toch ook een verschijsel?
Kreeftje, haal ons uit de zenuwen! En idd, heb je niet twee testen?!? Met ochtendurine is er wel sneller iets te zien, maar je bent al voorbij je NOD, dus het kan makkelijk zo zijn dat je nu ook al iets ziet. M'n duimen blijven draaien. Ook voor jou Wen, nog geen ongi gesignaleerd? Ik heb net m'n gesprek gehad, en het is wel goed verlopen. Had er een goed gevoel van iig. Nu wachten in spannning... Vandaag komen alle kandidaten op gesprek, 5 in totaal, en ik zou eind deze week horen hoe of wat, maar m'n vriendin werkt er, dus misschien dat ik eerder al iets hoor.