Ik heb al een inwendige echo gehad, heb vandaag bloed moeten laten prikken. Morgen naar de fertiliteitsarts. En de 15de naar de Gyn terug. Ben benieuwd.
maar hoelamg ben je nu van de pil af? het kan soms ook wel een jaar duren voordat de pil echt uit je lichaam is.
maar hoelamg ben je nu van de pil af? het kan soms ook wel een jaar duren voordat de pil echt uit je lichaam is.
@ Cindy: het kan best dat je Clomid krijgt voorgeschreven. Er zijn hier ook meiden die het ook krijgen, ook al hebben ze geen PCO, maar wel om een andere reden een lange of onregelmatige cyclus. Ik hoop dat de gyn je kan helpen! Zo'n onregelmatige cyclus is frustrerend. Dat weten we allemaal hier! Succes...
Ja, ik ben dan benieuwd. Is inderdaad frustrerend zo'n lange cyclus. Maar we zien het wel. Bedankt voor de reactie.
Hoi Cindy, ik ben een van die meiden zonder PCO. Ik heb wel een heel onregelmatige cyclus en heb daarom clomid voorgeschreven gekregen. Dit is m'n eerste ronde, 50 mg, morgen ga ik weer naar de gyn om te kijken hoe ver m'n eitje is. Zit morgen op dag 18. Ik hoop dat het aan gaat slaan, maar heb 'r niet zo'n goed gevoel over eigenlijk...
Ja, bij mij! Een cyclus van 33 dagen gehad, met een eisprong op dag 18. Ben nu bezig met ronde 2 en ik heb goede hoop dat het ook deze cyclus aanslaat. Tot nu toe gaat het goed. In de eerste ronde steeg mijn temp nl na het eerste pilletje en ging daarna elke dag langzaam zakken. En zo gaat het nu ook... Maar ik hoor overigens hier ook vaak dat er garantie bestaat dat Clomid blijft werken. Soms werkt het opeens niet meer... hoop niet dat dat gaat gebeuren!
Bij mij is ie ook al 2 rondes aangeslagen, zit nu in de 3e ronde! Spannend... heb ook geen controles meer, best vervelend eigenlijk. misschien werkt het nu de 3e keer wel niet, maarja ik wacht het af, en ga vanaf morgen gewoon anderhalve week aan de klus... dan kan ik het bijna niet missen. Cindy ik was ook erg onregelmatig ongesteld, en we kwamen er achter dat ik geen eisprong had, daarom clomid voorgeschreven gekregen. Ik had wel eitjes, maar ze groeide niet. Ben een paar keer kort achter elkaar naar de gyn geweest en hij zag elke keer geen verbetering bij de echo. Ik hoop voor je dat ze gauw iets vinden. En de rest... heel veel succes en sterkte met wachten, hopen... en al het andere vervelende gedoe. Liefs, Esther
heb ook overwogen om ovulatietesten te gaan gebruiken, maar die dingen zijn echt onbetaalbaar! en tempen doe ik ook niet meer, werkt allemaal veel te frusterend, ik laat het nu allemaal een beetje op mn afkomen en zie het allemaal wel! meiden succes! groetjes patje20
Hallo Meiden, slecht nieuws hier... eitjes waren vrijwel niet gegroeid... moeten 18 mm zijn en waren nu 13 en 14 mm. Vraag is of er nog een eisprong gaat komen, maandag weer een echo! Dan is er nog een keer de mogelijkheid om naar de 150 mm te gaan en dan maar hopen dat ik heel snel weer zwanger ben, want als dat ook maar 1 of 2 maanden werkt.... wat is dan de volgende stap? Liefs Cath
Vraagje: Ik zit nu in de tweede ronde clomid 50mg. De eerste cyclus was zo goed dat ik het drie maanden verder zonder controles moest gaan proberen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Simba. Alleen nu de tweede ronde krijg ik maar geen eisprong! Zit nu al op dag 18 en nog niks te zien. Wordt er erg onzeker van. Heb net de gyn gebeld, en moest morgen bellen voor een belafspraak. Dan maar luisteren wat hij te vertellen heeft. Ik vind het raar dat als het al zo vaak niet goed gaat de tweede en derde ronde, dat ze dan toch mensen nog laten wachten. Wat zouden jullie doen/vragen?
bij mij! ben al 4 ronden bezig, maar het doet ze werk wel! @jody: je eisprong kan altijd wat later komen, bij mij komt ie altijd standaard op dag 16 en voel ik hem, maar denk dat ie bij jou echt wel komt hoor! ben benieuwt wat de gyn zegt! vraag of je nog een sprong krijgt, en eventueel een echo? @cath: jeetje meid dat is balen zeg, we gaan er gewoon vanuit dat je zsm zwanger bent! groetjes patje20
@ Jody: dat is ook mijn grote angst! Dat het nu niet meer werkt... Je zit nu op dag 18, dus het kan nog wel... Heb je geen enkel teken dat de eisprong eraan komt? (dat speciale slijm of een temperatuurdaling?) Lastig, maar als je je erg onzeker voelt zou ik idd gewoon met de gyn bellen. Misschien vind hij wel nodig om nog een echo te maken, als je echt geen tekenen hebt van een komende eisprong. Succes, enne... hou ons op de hoogte!