Ik ook niet hoor het gekke is dat ik de normale ongie kwaaltjes ook niet heb. Bruine afscheiding, buikpijn, rare borsten pijn. Al met al een raar verhaal. Ik wacht braaf verder.
Nou meiden hoe staat de banner? Is het geen plaatje? Weet niet of de datum en het aantal weken exact klopt maar dat zal ik wel horen bij de 1ste echo Pfffff ik hoop dat de meiden die nog vol spanning wachten gauw positief testen kunnen we lekker met zijn allen zwangeren. Liefsss
staat je goed kreeftje! mijn symptomen * geen afscheiding (heel droog) * afentoe wat gevoelige borsten * honger! * ongigevoel (net alsof de eraan komen) * moe...moe...en nog eens moe! * oja...en heel slecht slapen.
Zal ik m'n lijstje ook even opnoemen. * pijnlijke borsten * vaak plassen (lijk wel lek) * moe moe en nog is moe * misselijk * lage suikers * klein beetje afscheiding * duizelig * metaal smaak in m'n mond @ cindy Huh terug van de verzekering? Voor de honden?
Dank je voor je berichtje! Jij volgt snel! Veel plezier op vakantie nog! Gezellig als je straks weer terug bent hier! x
Mijn symptomen zijn: *Moe, moe, moe, moe *veel plassen *gevoelige (harde) borsten *misselijk als ik in de auto zit *stemmingswisselingen *af en toe soort van ongi-pijn *opeens heel bang worden dat het niet goed is......
Ik las net bij de december mama's dat als het hartje klopt dat het dan bij 95% goed gaat. Dan hoorde marjo, daan en ik zeker niet bij die 95%. Ik geloof er niks van.. de kans word toch pas kleiner bij de 12 weken? @ dieseltje Ja dat ken ik.. ben ook heeeel bang. Probeer te genieten maar onder tussen wel angstig. Elk wc bezoekje kijken of er geen bloed zit
Kreeftje Super meid Het is je zo gegunt (de anderen ook hoor) Echt super onwijs gefeliciteerd! De banner staat je echt super goed!
@ kreeftje gefeliciteerd met het goede nieuws! @ simba de bloedtest is in het ziekenhuis gedaan. dat was de progesterontest. en daar uiit bleek dus een eisprong. @MJ kan dat een eisprong en dan geen ongesteldheid? hoe kan dat? zo weer eens twee testen gekocht ben dus morgen op de NOD. als het niet eerder was, omdat ik niet weet wanneer ik de eisprong heb gehad. iig voor dag 22. groetjes van sjaan
ja inderdaad moon, elke wc bezoek even spieken..... is het trouwens altijd zo dat er bloed is als het misgaat? ik geloof inderdaad dat de kans op een miskraam het grootst is tot 12 weken. Het heeft volgens mij niks met het kloppen van het hartje te maken, want dat gaat kloppen tussen de 5 en 6 weken... Daarna kan het ook nog mis gaan.
@ wendy TESTEN TESTEN Hier nog even een vraagje morgen mag ik eindelijk met de clomid beginnen, maar maakt het nog uit wanneer je de pil in neemt? Met eten bijvoorbeeld of juist niet Ben nog zo'n leek in het clomid verhaal .
@ katrien kan dat een eisprong en dan geen ongesteldheid? hoe kan dat? dus eerst een eisprong en dan primolut? dan dacht je zeker dat je zwanger was. groetjes van sjaan
Nee hoor hoeft niet met bloed gepaard te gaan. Ja dat dacht ik dus ook.. zal het donderdag wel is vragen. Ben daar wel benieuwd naar hoe dat nou precies zit. @ cira Ik deed gewoon sóchtends..
1E RONDE CLOMID Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! UPDATE?? Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan UPDATE?? 2E RONDE CLOMID Kreeftje1984: UPDATE: linker eierstok goed actief, rechts doet niets. Deze ronde 2 eitjes gehad YESS!! nu de maar afwachten....I Hope So...POSITIEF GETEST OP 24 APRIL 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;weer aan de Provera en dan 150mg Clomid Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid. Alies : April 150 mg Clomid geslik. Lijkt niets te doen. 27/4/7 3e FM; er is nog een klein beetje hoop, maar anders spuiten, maar eerst vakantie 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. 18-03 2e IUI, mislukt. 12-03 (CD12) 2 eitjes van 14mm, 14-04 (CD14), beide nog steeds 14mm, (CD 17 ) 2 eitjes van 18mm, 20-04 de IUI. Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 26 mrt begonnen met ronde 4. HEB EEN PAASEI GEHAD! 5E RONDE CLOMID Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. aug 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. 9 april ongesteld geworden na duphaston (dag 62). Nu weer 150mg, maar met metaformine en controles. 19 april eerste FM. 7 mei weer afspraak gyn. MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei. 6E RONDE CLOMID Esthertje80 : 6e ronde clomid 3e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. 7E RONDE CLOMID Patje20 : 7e ronde clomid, 1e IUI mislukt, op naar de 2e in mei, ei sprong in het weekend word m niet deze maand Sam mv kylian ;PCO, 7e ronde clomid. 100mg nog steeds. 8E RONDE CLOMID Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Nu twijfels... 8e ronde Clomid of toch die bewuste pauze??? 21E RONDE Annika: menopur 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: maandag 23 -4 HSG, dan provera, en dan puregon en pregnyl...we gaan er weer voor! MISKRAAM Marjo83 Augustus 2005 gestopt met de pil. Na een half jaar doorgestuurd nr. de gyn. PCO- 'like' + luteleale insufficiëntie. Na 5 rondes Clomid + Pregnyl en 2 rondes Puregon spuiten in een laatste ronde met Clomid (omdat ik het spuiten ff niet meer trok) + Progestan zwanger geraakt.. Helaas een missed abortion met 8 weken.. In week 10 gecurreteerd. 2 mei weer naar de gyn en dan hopen we op groen licht voor een nieuwe poging! NOD Wendy : NOD 24 april Esthertje : NOD 27 april??? ?!?!? Smurfin: : NOD 5 mei??? Patje : NOD uuuuuuuuuuhhhhhhhh 6 mei??? MJ: : NOD 8 mei??? Sam: NOD 9 Mei???? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Zwanger Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Moon85: +/- 29 december 2007 kerst kindje? French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Marit: 23 december??? Kreeftje1984: 1 januari 2008????? Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m