Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

1E RONDE CLOMID
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! UPDATE??
    Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan
    UPDATE??
    Cira: PCO 23/4 ongi, 1e ronde clomid 50 mg dag 10 ongeveer FM

2E RONDE CLOMID
    Kreeftje1984: UPDATE: linker eierstok goed actief, rechts doet niets. Deze ronde 2 eitjes gehad YESS!! nu de maar afwachten....I Hope So...POSITIEF GETEST OP 24 APRIL :D :D
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;weer aan de Provera en dan 150mg Clomid
    Alies : April 150 mg Clomid geslik. Lijkt niets te doen. 27/4/7 3e FM; er is nog een klein beetje hoop, maar anders spuiten, maar eerst vakantie

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. 18-03 2e IUI, mislukt. 12-03 (CD12) 2 eitjes van 14mm, 14-04 (CD14), beide nog steeds 14mm, (CD 17 ) 2 eitjes van 18mm, 20-04 de IUI.
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 26 mrt begonnen met ronde 4. HEB EEN PAASEI GEHAD!
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan. Nu 150mg.

5E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. aug 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. 9 april ongesteld geworden na duphaston (dag 62). Nu weer 150mg, maar met metaformine en controles. 19 april eerste FM. 7 mei weer afspraak gyn.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei.

6E RONDE CLOMID
    Esthertje80 : 6e ronde clomid 3e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen.

7E RONDE CLOMID
    Patje20 : 7e ronde clomid, 1e IUI mislukt, op naar de 2e in mei, ei sprong in het weekend word m niet deze maand
    Sam mv kylian ;PCO, 7e ronde clomid. 100mg nog steeds.

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Nu twijfels... 8e ronde Clomid of toch die bewuste pauze???

21E RONDE
    Annika: menopur

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: maandag 23 -4 HSG, dan provera, en dan puregon en pregnyl...we gaan er weer voor!

MISKRAAM
    Marjo83 Augustus 2005 gestopt met de pil. Na een half jaar doorgestuurd nr. de gyn. PCO- 'like' + luteleale insufficiëntie. Na 5 rondes Clomid + Pregnyl en 2 rondes Puregon spuiten in een laatste ronde met Clomid (omdat ik het spuiten ff niet meer trok) + Progestan zwanger geraakt.. Helaas een missed abortion met 8 weken.. In week 10 gecurreteerd. 2 mei weer naar de gyn en dan hopen we op groen licht voor een nieuwe poging!

NOD

Wendy : NOD 24 april
    Esthertje : NOD 27 april??? ?!?!?
    Smurfin: : NOD 5 mei???
    Patje : NOD uuuuuuuuuuhhhhhhhh 6 mei???
    Sam: NOD 7 Mei????
    MJ: : NOD 8 mei???
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde

Zwanger
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: 23 december???
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Moon85: +/- 29 december 2007 kerst kindje?
    Kreeftje1984: 1 januari 2008?????

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    1E RONDE CLOMID
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! UPDATE??
    Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan
    UPDATE??

2E RONDE CLOMID
    Kreeftje1984: UPDATE: linker eierstok goed actief, rechts doet niets. Deze ronde 2 eitjes gehad YESS!! nu de maar afwachten....I Hope So...POSITIEF GETEST OP 24 APRIL :D :D
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;weer aan de Provera en dan 150mg Clomid
    Alies : April 150 mg Clomid geslik. Lijkt niets te doen. 27/4/7 3e FM; er is nog een klein beetje hoop, maar anders spuiten, maar eerst vakantie

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. 18-03 2e IUI, mislukt. 12-03 (CD12) 2 eitjes van 14mm, 14-04 (CD14), beide nog steeds 14mm, (CD 17 ) 2 eitjes van 18mm, 20-04 de IUI.
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 26 mrt begonnen met ronde 4. HEB EEN PAASEI GEHAD!
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Ronde 3: 100mg slaat niet aan. Nu 150mg.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei.

5E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. aug 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. 9 april ongesteld geworden na duphaston (dag 62). Nu weer 150mg, maar met metaformine en controles. 19 april eerste FM. 7 mei weer afspraak gyn.

6E RONDE CLOMID

7E RONDE CLOMID
    Patje20 : 7e ronde clomid, 1e IUI mislukt, op naar de 2e in mei, ei sprong in het weekend word m niet deze maand

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Nu twijfels... 8e ronde Clomid of toch die bewuste pauze???

21E RONDE

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: maandag 23 -4 HSG, dan provera, en dan puregon en pregnyl...we gaan er weer voor!

MISKRAAM
    Marjo83 Augustus 2005 gestopt met de pil. Na een half jaar doorgestuurd nr. de gyn. PCO- 'like' + luteleale insufficiëntie. Na 5 rondes Clomid + Pregnyl en 2 rondes Puregon spuiten in een laatste ronde met Clomid (omdat ik het spuiten ff niet meer trok) + Progestan zwanger geraakt.. Helaas een missed abortion met 8 weken.. In week 10 gecurreteerd. 2 mei weer naar de gyn en dan hopen we op groen licht voor een nieuwe poging!

NOD

Sam: NOD 9 Mei????

Zwanger
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @maritt

Volgens mij ben ik uitgerekend op 31 december ;)
    volgens mijn banner scheelt het dus een dag...nou wacht de 1ste echo wel af en dan zal ik het wel horen, ik klets alvast gezellig mee met de december mama's.

@simba

Thanxxxx...vondt de strepen ook wel duidelijk genoeg ;)

@moon

Ik heb mijn 1ste echo 29 mei, dan zou ik ongeveer 9 weken zwanger zijn, maar dat vindt ik eigenlijk wel erg lang duren dus bel er morgen nog even heen.

@iedereen

Het gaat hier de goede kant op, de andere meiden ook veel succes en dat jullie ook maar positief mogen testen 8)

Liefsss

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

1E RONDE CLOMID
    UPDATE??

2E RONDE CLOMID

3E RONDE CLOMID

4E RONDE CLOMID

5E RONDE CLOMID

6E RONDE CLOMID

7E RONDE CLOMID

8E RONDE CLOMID

21E RONDE

1E RONDE HORMOONSPUITEN

MISKRAAM

NOD

Sam: NOD 7 Mei????

Zwanger
    Jody+/- 28 november 2007
    Puksem

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kreeftje

Wat gek.. vaak na mmm mag je eerder.
    Maar zonder dan is het wel 9 weken.
    Zou gewoon zeggen dat je eerder wilt omdat je niet precies weet hoe ver je bent ;)

6. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja klopt, ik zal morgen bellen want er is even een misverstand geweest.....deze assistente wist niet dat ik in de mmm zat en ik heb door mijn emoties niks gezegd ik bel er morgen METEEN weer heen ;)

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @ kreeftje gewoon bellen niet geschoten is altijd mis!

Ik dnk dat ik maar 's ochtends de clomid ga slikken deze ronde en als dat slecht bevalt dan de volgende ronde 's avonds. Denk dat het toch even uittesten gaat worden.

Nou iedereen welterusten ik ga nog even de was ophangen en dan mijn bedje in morgen weer werken.

8. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Kreeftje: GEFELICITEERD! Joepie en nu eindelijk "genieten". En vergeet niet te bellen voor een eerdere echo hoor... (Zou zelf vanaf 7 wkn kiezen, dan zie je een hartslagje...)
    @Wendy: je houdt ons wel in spanning zeg! :( Waarom ga je niet testen?
    @Cira: Ik slikte de clomid ook altijd 's morgens na m'n ontbijt, en ik had nergens last van.(wel stemmingswisselingen)

Mijn symptonen in het begin: Moe, moe, moe en veel afscheiding.
    Nu: Moe, zere zware borsten, veel afscheiding, buikkrampjes (soort ongi gevoel) 's avonds misselijk van het avondeten, overdag misselijk als ik niet uit kan slapen, stemmingwisselingen, om alles janken, onzeker, snel geïriteerd (en da's niet handig als je in het basis onderwijswerkt.) mijn broeken zitten niet lekker meer, 's avonds heb ik het koud (ook al is het 23 graden) vergeetachtig.... en dat was het denk ik wel :oops:
    Ik vraag me dus sterk af wanneer ik in 'blije' verwachting ben....
    1e echo gehad met 7 wkn, en nu 2e echo volgende week bij 10 weken. En wat duren die periodes toch lang daar tussen. Wil zo graag iedere dag weer weten of het goed is... Nou ja ga maar van de symptonen uit.

@De rest: Snel testen, en lekker met ons mee doen..... ;)

9. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Kreeftje! Dat had je ook wel iets eerder kunnen melden! ;)

Bij deze gefeliciteerd, echt super voor jullie! Hopen dat we gauw volgen... maar dat komt wel goed, dit tempo geeft echt moed.

En nu Wendy nog?!?

10. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    thanxx meid, maar ik was gister zo schijterig dat ik het amoer durfde te geloven.....

Tuurlijk volgen jullie ook snel ;)

11. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Daar moeten we maar vanuit gaan. Maar 7 zwangere in 5 weken is echt geen slechte score.

Heb weer helemaal geen zin om te werken, word waanzinnig mooi weer. Probeer vrijdag vrij te nemen, dan heb ik lekker superlang weekend. Moet vrijdagochtend weer voor een FM... ga uit van goed nieuws. De 50mg heeft 2 keer aangeslagen, 3e keer niet. De 100 mg. heeft 3 keer gewerkt, 4e keer niet. Dus nu gaat de 150mg natuurlijk ook gewoon werken. 8) (oei oei, als dat maar niet tegenvalt!)

12. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Gaat goedkomen Daan, ik ga voor je duimen dat er vrijdag een mooi eitje zichtbaar is ( of 2... ).
    En dan als de wiedeweerga dat ei bevruchten, dat kan je het lijstje aanvullen! ;)

13. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Volgens mij ga jij mij nog voor op het lijstje. ;)

We zullen zijn, maar zou leuk zijn als er op koninginnedag een prinsje of prinsesje gemaakt wordt. :)

14. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Jaaa, een kleine Alex of een klein Maximaatje, haha!

15. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    @ Simba, wat lekker dat je eindelijk ongi bent geworden. En dat na zo'n lange cyclus.
    En nu op naar dat ei! Hopen op een vruchtbare vakantie!

16. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Hallo allemaal,
    Net mijn 2e echo gehad. Het was gegroeid van 0,47 cm naar 1,01 cm! (in 1 week).
    Ik ben dus nu 7 weken en 1 dag.
    Ik ben uitgerekend op 13 december. (de sterfdag van mijn opa 9 jaar geleden, dat is dan ook wel weer een mooie gedachte).
    Alles zag er verder goed uit. Ik hoef niet meer naar de gyn maar mag over 4 weken naar de verloskundige..... Pfff wat duurt dat nog lang ;)

WAT BEN IK OPGELUCHT!

17. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wat fijn meid!

Wat gaat het dan allemaal snel he :confused:
    En nu naar de verloskundige SPANNEND allemaal.
    Lekker genieten meid :D :D

Ik moet nog 4 weken wachten tot de eerste echo.. :confused:
    Heb het zhuis al even gebeld of het niet eerder moet ivm de MMM, maar volgens de assistentie van de gyn was dit niet nodig.

Liefssss

18. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Volgens mij is het zo: de datum van je eerste ongesteldheidsdag + 40 weken (OF + 9 maanden en 7 dagen) + (aantal cyclusdagen normaal gesproken -/- 28 dagen).

19. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Kreeftje, ik ga ook in de 9e week hoor! Echt spannend he?!

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Oke dan ben ik weer gerust ;)
    Ja echt spannend ook het idee dat je dan wat te zien zult krijgen, bij ons is het ook afwachten of het er 1 of 2 zijn OOOWWWW laat de dagen nu maar snel voorbij gaan... :rolleyes:

Kusssssssssssss

Deel Deze Pagina