@ simba Heel veel plezier meid (ga daar maar een lekker eitje of twee broeden) @ kreeftje ze blijven super positief meid Heerlijk toch! Hier de eerste clomid tablet gehad en inderdaad het smakenlijk zijn ze niet. Verder nog weinig last ergens van (zou ook wel erg snel zijn). Het voelt wel fijn dat er nu eindelijk met de clomid wat kan gaan gebeuren.
dames de HSG uitslag was goed! Morgen nog een echo om te kijken voor de zekerheid, en dan aan de provera! YES we kunnen E I N D E L IJ K verder.. w.b .de 2200 euro en hormonen: ik denk dat dit voor 5 maanden is, in elk doosje zit nml voor plm 10 x spuiten, en ik hoop dat 10 x pm genoeg zal zijn...dus 2200 : 5 = 450 per maand..nog veel he.. groetjes blije bengel
@Moon, ik zag dat je bij het tijdschrift Kinderen een apparaatje krijgt (soort walkman) waar je zelf de hartslag kan beluisteren. Ze verzinnen steeds weer wat nieuws. Je weet ook wel waar je je geld aan kwijt kan he? @Cira, spannend voor je. Wanneer moet je voor controle? Of krijg je die niet?
ja moon dat klopt....ik leg het ook weer een beetje verkeerd uit mijn gyn vertelde dat het voor de 8e week geen zin had omdat bij de een het hartje eerder gaat kloppen dan bij de andere en stel dat je met 6 weken naar de gyn gaat en er is geen hartactie je helemaal over de pis ben en daarom houden ze 8 weken aan....nog een beetje duidelijk en bij ons ziekenhuis is het bij 8 weken en bij de ander is het 9....dat is hetzelfde verhaal als met clomid...dat was ook bij ieder ziekenhuis anders
@ marit Ja een angelsound! Dan kan je het hartje beluisteren.. maar soms kan je hem er niet mee vinden. Leek mij ook wel cool maar hij mag van marco niet hier in huis komen. Omdat als je hem bijv niet hoort je dan in paniek raakt hahaha. Naja hij heeft wel gelijk 8)
@ french Okay haha geeft niet ... Ja dan zit je wel in de stress als je het nog nooit eerder mee gemaakt heb.
@bengel:goed nieuws dat de hsg goed was. over die hormonen....ik heb in totaal 4 weken achter elkaar gespoten om een eitje te krijgen...ik ben begonnen met 50 toen 75 en daarna 100! als je alles bij elkaar gaat optellen ben ik meer dan 2200 euro kwijt geweest in 1 maand. iedereen reageerd anders op de puregon en ik hoop dat jij minder nodig hebt dan ik....succes.
@ marit Ja hihi en mij kende zit ik dan de hele dag te checken @ bengel Spannend! Heel veel suc6! Hoop dat het snel raak zal zijn met de hormoontje spuiten.
@Moon, het leuke aan jouw banner vind ik dat je je uitgerekende datum ziet! @All, meiden als jullie dit zwangere geouwehoer niet leuk vinden.. zeg het dan hoor! (kan ik me wel enigzins voorstellen namelijk)
Maritt, ik vind het niet zo erg hoor, misschien denken andere mensen daar anders over. Maar ik kan me goed voorstellen dat jullie het erover hebben. Zou ik ook doen.
okee dus in totaal ben je misschien na 5 maanden 2250 kwijt dat is veel maar natuurlijk een stuk minder dan 2250 per maand! ik hoop t maar... voorlopig wachten op mn ongi en dan 150mg...
Dag dames.. ff voor jullie getest, negatief.. Ik wil graag even afscheid van jullie nemen, hoe moeilijk het ook is. Heb gister dus getest negatief... enne ben eigenlijk een beetje ingezakt...niet alleen door die test hoor... heb de hele avond alleen maar kunnen janken, ben geloof ik een beetje depressief aan het worden. Het zwanger worden begint gewoon een obsessie voor me te worden en net zoals deze site... Als ik een uur vrij was, dan zat ik meteen hier achter de comp op de pagina te kijken en ik geloof dat mijn relatie dat ook niet zo goed doet. Heb gister ook heel lang met kris gepraat en het wordt echt een te grote obsessie... Dus ik wil jullie veel succes wensen en jullie zullen nog wel van mij horen via esthertje...want die blijft natuurlijk wel bij me lessen! Dikke KuZzz wendy
ach wendy...vind ik echt heel jammer! ik kan het goed begrijpen hoor...ik heb ook een moment gehad dat ik niet meer op het forum kwam...ik hoop dat je vlug weer terug bent en natuurlijk met goed nieuws! *knuf* french
@Wendy, Jammer dat je hier (even) weggaat! Maar ik kan het wel begrijpen hoor! Het kost enorm veel tijd als je alles een beetje wilt volgen op het topic hier. En ik weet hoe je je voelt als het zwanger worden niet lukt. Je zit nu gewoon even in een dalletje. Meid, doe lekker rustig aan. Ga lekker relaxen met je ventje. Heel veel succes en kom nog eens buurten (over een tijdje). Liefs, Marit ps: wij zijn er als je ons nodig hebt hoor!
Wen, heb het je al gezegd, je weet me te vinden he als je het even niet meer ziet zitten. Ik snap je keuze hoor.... respect! Dikke kus ( alhoewel, die lip, doe maar een knuffel dan)
@ wendy Lieverd heel veel sterkte en wie weet komt het net zo onverwachts als bij ons. Dat hoop ik voor je! Neem de tijd en zet alles even lekker op een rijtje. Lekker genieten van je mannetje Dikke knuffel Ps als er iets is je mag me altijd smsen