@ marit Dan moet je ook beebie site maken Hihi hier was net de kapster. Ze zat wel telkens te kijken en te vragen of er nog iets bijzonders hier aan de hand was. Wij ontkennen en beetje lachen. Maar normaal zou ze het vragen maar denk dat ze nu niet durfde vanwege de mk.
Lieve wendy, Wat jammer meid..ik snap heel goed dat je hier (even) weg gaat. Kom lekker even tot jezelf en ga al hoe moeilijk het is misschien wat leuke dingen doen werk aan je relatie das ook belangrijk. Vindt het echt erg rot voor je Meid succes met alles en het ga je goed we zullen je vast wel weer terffen met goed nieuws. Hou je rustig meis [-o<
Hey zwangere meiden hier...een vraagjke tussendoor hebben jullie ook zo last van obstipatie? Pff drukken lukt gewoon niet en heb erg last van mijn darmen Iemand hier ook ervaring mee......?
live lieve wendy, wat jammer dat je even afscheid van ons gaat nemen, maar ik begrijp het zo goed. veel sterkte meis en hoop dat je snel terug bent met goed nieuws. dikke mega cyberknufff kreeftje je hoort het wel vaak hoor obstipatie. als ik zwanger ben is het juist andersom, kan normaal heel moeilijk, maar als ik zwanger ben juist heel makkellijk raar he die lijven van ons
Heb ook veel dikke witvloed! Nou als jij denkt dat mij eisprong eraan komt, gaan we zeker klussen! Dacht eigenlijk dat ik hem al gehad had, maar kan me natuurlijk vergissen.
hallo lieve wendy, hoop dat je dit nog leest; ik snap je keuze echt onwijs heel erg goed en ik vind het een hele verstandige en goede keuze. Ik probeer zelf ook niet meer meteen achter de computer te springen iedere vrije minuut die ik heb en dat lukt me gelukkig aardig goed en wat betreft de rest heb ik natuurlijk nog niet telkens die teleurstelling meegemaakt die jij wel hebt meegemaakt dus ik ben nog niet echt op... Ik hoop dat als je zwanger bent je het wel even komt melden bij ons want we zullen altijd aan je blijven denken! Ik denk dat het goed is om afstand te nemen, helemaal als het zoals jij zegt een obsessie wordt, heel veel succes en sterkte met alles wat de mmm nog voor je in petto heeft en hoop dat het snel allemaal goed komt. hou je taai meid! en heel veel liefs en een dikke knuff voor jou! liefs, Denise
Hmz bij eisprong is het geloof ik dun en er na dik en wit. Maar veel dikke witvloed klinkt meer als schimmel infectie. Als het gaat jeuken moet je wel naar de dokter gaan. @ kreeftje Ja hier nog 1. Heb er bij de vorige zwangerschap medicijnen voor gehad. Maar laxo van roosvicee helpt ook wel. Niet te veel nemen want dan
Hier jeukt niets hoor. Het is grotendeels nattig. Ach ja, we gaan gewoon klussen en dan zien we het wel.
bij mij duidt nattigheid op een aankomende ongi maar ja misschien dat het wel niet helemaal klopt hoor want ik heb dus nog geen eisprong gehad dus misschien dat ik een 'natuurlijke cyclus' zonder provera anders ervaar...
@ wendy Knappe beslissing van je. Hou je taai! en zorg goed voor je relatie. Veel plezier met jullie naderende trouwdag. Dikke knuffel. @ maritt Ik ga morgen bellen naar het zk voor een controle afspraak op dag 10 of 11.
oh nee nu op dag 36 en test vanmorgen. maar weer niet zwanger en ook niet ongesteld. ik snap er niets meer van. nu moet het zeker 14 dagen geleden zijn dat de eisprong is geweest. ik ga het ziekenhuis maar bellen, misschien dat zij een fout hebben gemaakt en dat ik helemaal geen eisprong heb gehad. en ik dus voor niets zit te wachten hier. sjaan
Lieve Wen, Doe je goed. Neem maar lekker even rust. Als het een obsessie lijkt te gaan worden dan kan dat natuurlijk nooit goed zijn. Ik vind het wel jammer dat je hier niet meer mee zal schrijven, je was altijd zo lekker gezellig. Maar luister maar even goed naar jezelf, naar je lijf, en misschien zien we je hier nog wel eens terug, en misschien zelfs zwanger! Lieverd, het ga jullie goed! Knuffel
Hey meiden, het gaat hier ook al vlot met de pagina's @Sjaandiaan Zou ik ook doen meid, dan ben je wel van die onzekerheid af..ze kunnen je daar vast wel helpen SUCCES! @iedereen Alles goed met jullie? Vandaag met mijn werk een teamdag hier wordt erg intensief gewerkt dus gister mijn baas gebeld en alles verteld ik heb ook meteen gezegd dat ik me rustig houdt ben al zo misselijk en moe! Nou geen probleem zei die....weet ook echt niet of ik het tot 5 uur ga volhouden dan ga ik gewoon lekker eerder naar huis Meiden het wordt weer een mooie warme dag doe het rustig aan en geniet er lekker van 8) Liefssss
@Wendy: wat ontzettend jammer dat je ons gaat verlaten, maar ik denk dat het voor jou een goede beslissing is. Een obsessie is natuurlijk nooit goed.
@ Wendy; klote dat je ons gaat verlaten... Als je er zelf 100% achterstaat, is dit de beste beslissing die je kunt nemen. Doe rustig aan en ga leuke dingen doen met je mannetje! En laat ons natuurlijk nog eens weten hoe het met je gaat! Liefs Daan
Goedemorgen meiden Ja balen he van wendy, maar het is wel beter voor haar, het moet je niet helemaal opslokken, word niemand beter van. Gelukkig hou ik gewoon contact met haar, dus zal jullie op de hoogte houden. Mijn laatste dagje werken is aangebroken, heerlijk hoor. Morgen lekker naar Duitsland. Jammer dat ik vandaag of morgen ongesteld word, als het net zo pijnlijk is als voorgaande keren dan kan dat behoorlijk mijn weekend verzieken. Wie is de volgende spannende nod-er.....