@sam: dat zou ook heel goed kunnen. hij is flink aan het 'roeren'geweest omdat hij het niet helemaal goed in beeld kreeg @moon: wat is dat een tegenvaller..... Ik geloof er heilig in dat je zwanger bent hoor! Waar haal je anders een positieve ovu en zwangerschapstest vandaan? het is natuurlijk nog heeeeel klein en misschien wel niet op de echo te zien....... probeer je niet te druk te maken tot morgen (weet dat dat heel lastig is.... maar er zit nu niks anders op).
Ja voel me ook echt klote. Ik en me ma zagen het vruchtzakje gewoon zitten. Dus snap er totaal niks van. Hopen dat het snel morgen 12 uur is. M'n moeder vroeg ook nog over dat PCO en kanker. Want zij had hetzelfde en had onrustige cellen in het baarmoederslijmvlies. (en me oma had ook kanker in de baarmoeder) Dus alles is bij haar weg gehaald toen ik de mk van de 2ling had. Ja zegt ie dat kan gebeuren als je bijna nooit ongesteld word. Zeg ik dus dan moet ik onder controle? Nee zei die. Oh maar ik ben toch maar om de 3 maanden ongesteld. Nou dat was volgens hem best vaak
nee, wou het ook net zeggen, hoe kom je dan EN aan een positieve ovutest EN zw.test en je buikje liegt er ook niet om zou je zo zeggen
Jeetje Moon, heb jij dat weer... Nou ik hoop voor je dat je de tijd een beetje doorkomt tot morgen 12 uur! Liefs, Esther
als ik het zo hoor lijkt het me niet zo'n fijne gyn.... hij probeert je in ieder geval niet gerust te stellen. Je word er alleen maar onzeker van zo.
Ja hij deed heel apart. Terwijl hij met de mk weer heel lief, aardig en begripvol was. Pffffffff.... wat een gedoe altijd.
Ja ik denk het ook of weet het laat ik het zo zeggen. Is gewoon niet leuk hoe het ging. Heb net even op gezocht een lijstje met wat de waardes moet zijn. Dat ie me niet afscheept met iets.
ik moet toch iets bekennen....ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben morgen heb ik een afspraak met een mevrouw van moeders voor moeders en ik ben de hele week al mega bang dat als ze dat testje doet dat ie vet nagatief is.... ik heb net een zwangerschapstest gedaan en.....super positief het 2e streepje springt er bijna uit en is net zo donker als het controle streepje.... ja ik weet het....ik had er vanavond niet van kunnen slapen en nou ben ik echt gerust
Haha.. is toch helemaal niet gek meis! Denk dat iedereen dat heeft hoor. Ik had liefste ook nog 1 gaan halen vandaag Maar wacht netjes morgen af.
ik voel me alleen zoooo stom! haha ik had die test ook niet liggen die ben ik gelijk gaan halen bij de apo...tja wat ik in m'n kop heb zit niet in m'n....
Hey meiden, Het is hier lekker warm geweest vandaag..Pfff..heb de hele dag een vol gevoel gehad en mijn blaas liep zowat leeg zovaak dat ik moest plassen @moon Wat vreselijk zeg, weer die onzekerheid Maar hoe verklaar je die positieve testen dan?..je bent gewoon zwanger meid hoor, en die uitslag morgen is gewoon goed [-o< DEnk je leuk een echo en dan dit bericht..... @french Snap je helemaal meid, ik heb het ook maar de testen geven toch echt VET positief aan. En jij bent ook gewoon hartstikke zwanger het is gewoon ook allemaal zo onwerkelijk @dieseltje Ik heb ook af en toe van die krampen, maar de assistent van mijn gyn zei dat het door de baarmoeder komt, omdat die nu druk aan het werken is zeg maar..dus hoop dat je je een beetje gerust kunt voelen. Na de 1ste weken gaan deze krampen weg. Liefsssss
nou ja ik heb dus gebeld naar de gyn. en ja hoor precies als ik dacht geen eisprong geweest. terwijl de assistent mij doodleuk twee weken geleden meld dat ik een eisprong heb gehad. ik dus wachten maar geen zwangerschap en geen bloedverlies.... ik kan gelukkig nu meteen weer aan de primolut en clomid. ze waren echt boos dat er zon fout gemaakt was. ook waren ze boos dat ik geen echo's had. ik krijg nu dus ook een echo rond de 12de cyclusdag. kijken ze maar eens even wat er allemaal met mijn lichaam gebeurd. en hopelijk krijg ik zo snel mogeklijk de spuitjes... denken jullie dat het kan dat ik gewoon geen eitjes meer heb? ik ben pas midden twintig... ze kunnen toch wel altijd een eisprong opwekken he? ach aj als de 100 mg niet werkt mag ik naar spuitjes gaan. dan moeten ze wel echo's maken. was geen goed nieuws dus, maar wel al wat ik dacht. ps monchau is echt mooi, ben er gisteren nog geweest. want wij wonen heel dicht bij de eifel. groetjes van sjaan
Hey ladıes! nog even een snelle groet uıt Turkıje en om kreeftje te felıcıteren! Super man! ık heb NOD op maandag of dınsdag denk ık, dus ook spannend Genıet van het lekker weer, ık kom morgen weer naar huıs! xc
@shaartje Leuk dat je even weer komt kijken en thanxx voor de felicitatie... Ik hoop voor je dat je ons ook komt blij maken en mag volgen SPANNEND hoor meid!
@Shaar, hee leuk wat van je te lezen! Vermaak je je nog in Turkije? Maandag of dinsdag NOD.. spannend! @Moontje, zoals iedereen al zegt... alles wijst erop! Wat irritant is dit zeg! @French, ik ken je gevoel. Morgen voel je je extra lekker als die vrouw van moeders voor moeders komt. Ik vond het hartstikke leuk. Ze gebruiken het hormoon uit je urine voor clomid. Wist je dat? @Dieseltje, jij bent ook al zo onzeker... Voel je je al wat beter. Eng is het wel he?! @Sjaan, balen dat je geen eisprong gehad hebt. Maar focus je op het goede nieuws. Je kan verder en je staat lekker onder controle! @Kreeftje, hoe is het met jou? @Esther, leuk plaatsje hoor. Het is alleen heeeel lang geleden dat ik er eens geweest ben. Liefs, Marit
@ moon wat een persoon is dat zech die gyn van jou. Maar je weet het he streep is streep! (hij zal wel een slechte dag hebben) @ shaartje Leuk dat je zo eens een berichtje achterlaat! @ sjaandiaan staat ze mooi eerst zeggen van wel en dan toch weer niet. Succes met de primulat en volgende ronde heb je controle dus weet je wat je eitjes doen! @ maritt mmmmm dat is dat rare nasmaakje aan de clomid