Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

ineens ben ik daar weer, nog steeds niet met Clomid begonnen want ben nog niet ongi. Ik heb ze al wel in huis maar nu heb ik ineens iets raars:

heb ik ineens bruine afscheiding, normaal heb ik dat altijd voor mijn ongi maar ik hou mijn temp bij en ik zou nog helemaal geen eisprong gehad hebben. bij het temp-forum hadden ze het over eisprong en innesteling maar dat lijkt me ook sterk want ik heb geen hogere temepartuur.

aaaaaahhhhhh wat is dit nou weer, hebben meer meiden dat met een lange cyclus? ik heb het namlijk nog nooit gehad daarom vind ik het zo raar.

Sorry dat ik zo egoistisch over mezelf begin, ik moet hier wel een aantal meiden feliciteren want ik zie heel veel zwangeren!

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Linda waarom bel je je gy niet even.. ze kan progesteron prikken om te kijken of je toch een ei hebt gehad.,

meiden ik heb een soort stukjes onderin mijn buik soort drukkend gevoel.. is dat een goed teken? of is het daar veel te vroeg voor en beeld ik me weer van alles in.. ben ook super emo de hele week.. maar daar is het ook nog te vroeg voor toch?

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    moon, vage gyn.. maar je hebt gewoon een babe hoor ;)

esthertje veel plezier

4. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @marittt en moon: Ik ben wel wat rustiger nu, maar het blijft een beetje spoken. Ik heb vanmiddag gebeld met de gyn, ook deze assistente zei dat het vrijwel zeker de baarmoeder is die aan het oprekken is.... Ik ga daar maar gewoon vanuit. Ik heb ook zelf zoiets, die echo van gister was echt gewoon goed, het hartje bonkte superhard..... ook dat stelt me wel gerust.

5. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    1E RONDE CLOMID
    Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan
    UPDATE??

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.
    Kreeftje1984: UPDATE: linker eierstok goed actief, rechts doet niets. Deze ronde 2 eitjes gehad YESS!! nu de maar afwachten....I Hope So...POSITIEF GETEST OP 24 APRIL :D :D

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;weer aan de Provera en dan 150mg Clomid
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.
    Alies : April 150 mg Clomid geslik. Lijkt niets te doen. 27/4/7 3e FM; er is nog een klein beetje hoop, maar anders spuiten, maar eerst vakantie

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. 18-03 2e IUI, mislukt. 12-03 (CD12) 2 eitjes van 14mm, 14-04 (CD14), beide nog steeds 14mm, (CD 17 ) 2 eitjes van 18mm, 20-04 de IUI.
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 26 mrt begonnen met ronde 4. HEB EEN PAASEI GEHAD!

5E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. aug 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. 9 april ongesteld geworden na duphaston (dag 62). Nu weer 150mg, maar met metaformine en controles. 19 april eerste FM. 7 mei weer afspraak gyn.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei.

6E RONDE CLOMID
    Esthertje80 : 6e ronde clomid 3e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen.

7E RONDE CLOMID
    Patje20 : 7e ronde clomid, 1e IUI mislukt, op naar de 2e in mei, ei sprong in het weekend word m niet deze maand
    Sam mv kylian ;PCO, 7e ronde clomid. 100mg nog steeds.

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Nu twijfels... 8e ronde Clomid of toch die bewuste pauze???

21E RONDE
    Annika: menopur

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: maandag 23 -4 HSG, dan provera, en dan puregon en pregnyl...we gaan er weer voor!

MISKRAAM
    Marjo83 Augustus 2005 gestopt met de pil. Na een half jaar doorgestuurd nr. de gyn. PCO- 'like' + luteleale insufficiëntie. Na 5 rondes Clomid + Pregnyl en 2 rondes Puregon spuiten in een laatste ronde met Clomid (omdat ik het spuiten ff niet meer trok) + Progestan zwanger geraakt.. Helaas een missed abortion met 8 weken.. In week 10 gecurreteerd. 2 mei weer naar de gyn en dan hopen we op groen licht voor een nieuwe poging!

NOD

Wendy : NOD 24 april
    Esthertje : NOD 27 april??? ?!?!?
    Smurfin: : NOD 5 mei???
    Patje : NOD uuuuuuuuuuhhhhhhhh 6 mei???
    MJ: : NOD 8 mei???
    Sam: NOD 9 Mei????
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde

Zwanger
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Moon85: +/- 29 december 2007 kerst kindje?
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Marit: 23 december???
    Kreeftje1984: 1 januari 2008?????

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen meiden

Nog even snel een berichtje voordat ik vetrek.
    Pff 3 dagen zonder het forum...
    Niet teveel schrijven he, anders moet ik zoveel bijlezen ;)

Tot zondagavond allemaal!

Liefs, Esther

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    fijn weekend esther

8. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Geniet ervan Esther! Gaat er nog een testje mee?
    Als je positief test dan is de naam ook meteen bekent hè?
    Heidie of Heino, haha ;)

Veel plezier! :D

9. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Fijn weekend Eshter en geniet lekker van het weer!

@maritt

Met mij alles goed, ben veel misselijk en heb af en toe last van de baarmoeder dan voel ik even wat steekjes heb het zhuis gebeld maar dat is dus normaal in het begin..Pffff een hele opluchting :D
    Verder gaat het goed en begin ik nu pas te geloven dat ik zwanger ben.
    En hoe is het met jou?

@moon

Spannend vandaag hoor, hoop dat je het wat kunt volhouden dat wachten. Het kan toch niet anders dan dat de uitslag positief is vindt het nog steeds raar hoor.
    Veel succes meid.

Alle andere meiden een fijne dag vandaag...wordt weer tropisch warm 8)

Liefsss

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @ linda: ik denk misschien doorbraakbloeding, gebeurt vaker bij lange cyclus, dan laat een beetje bloed los...

@ esther: hoop dat je een heel fijn weekend hebt :)

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx Kreeftje...
    Ik zit te twijfelen om naar de apotheek te gaan en een test te halen.
    Maar ja dat kan ik wel doen maar krijg zo toch de uitslag.. en is het zonde van m'n geld ;)
    Ik snap er echt nog steeds de ballen niet van.
    M'n zwager belde net ook om te vragen hoe het met me was.
    Hij vond het ook heel gek...
    Die zit ook in spanning te wachten hihi.
    Ga zo maar even naar de winkel boodschapjes doen.

Als ik de uitslag weet zet ik het er meteen op...

Kusssssss

@ es

Veel plezier!
    Genietse maar zal wel lukken met die weer toch?

Liefs

12. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    @ Kreeftje, fijn dat het al een beetje begint te wennen. Heerlijk hoor!
    @ Moon, veel succes straks, ik hou het forum in de gaten.

Ik heb net helaas te horen gekregen dat ik de baan niet heb gekregen...
    De reden: Ik zit in dezelfde leeftijdscategorie als de meiden die al in dat team zitten en nu hebben ze iemand aangenomen die ouder is. Met andere woorden... Kinderen! Ik moest echt even slikken.
    Straks kunnen we helemaal geen kinderen krijgen.... En dan wordt je nu eigenlijk afgewezen op basis van een eventuele zwangerschap. Baal er enorm van.
    Ik zat er nog tot het laatste bij, maar dat en het feit dat ik tot oktober nog met een cursus bezig ben heeft helaas de doorslag gegeven. :(
    Ben nu een beetje sip...
    Maar goed, ik ga weer om me heen kijken, en hopen dat ik snel iets leuks vind!

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    moon succes zo... hoop op goed nieuws

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @meiden

Ik had hier een cadeau bon liggen (€7,50) en kon het niet laten een test te kopen we zijn nu een paar dagen verder en ja hoor VET VET VET positief.
    En nu gaan we geen testen meer kopen zant het is nu wel mooi geweest 4 testen :oops: :oops:

Het is gewoon ECHT zo YES YES YES.

Sorry meiden laat me ff gaan.... :rolleyes:

@moon

Bijna de uitslag ben erg benieuwd!

@smurfin

Nu na 4 tetsen moet ik het gewoon gaan geloven..hahaha..

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nou hij belde al om kwart voor 12 dus verwachte al niet veel goeds.
    Ik heb heel veel HCG in m'n bloed dus ben echt zwanger.
    Maar moet morgen om 10 uur naar het ziekenhuis weer bloedprikken en echo.
    Hij is bang dat het buiten de baarmoeder zit.
    En dat ie daarom niet zoveel zag gisteren :(
    Ik ben me echt rot geschrokken en hoop dat dit niet het geval is :cry:

16. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

jeeeeeeeeeeeeeee moon, nee toch

maar je zag zelf toch wel wat zitten in je baarmoeder?

pff, t zit je niet mee he

knufffffffff

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja daar zat wat.
    Maar misschien is dat iets anders geweest.
    Of hij heeft het gewoon niet goed in beeld gekregen.
    Ik snap er echt niks van.. en ben mega bang.
    Ben niet snel bang maar nu wel.

18. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Nee toch Moon, ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.
    Ik hoop maar dat ie het goed verkeerd gezien heeft en dat je kleintje keurig in je baarmoeder zit!
    Sterkte vandaag en maar hopen dat het snel tijd is voor je echo!
    Ik duim voor je!

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dank je!
    Komen hier alleen maar traantjes.
    Zou lekker gaan opruimen maar weinig zin in.
    Hoop dat de tijd vliegt!

20. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @MOON: He meid, dit schiet ook niet op! Had die vent beter gisteren goed kunnen zoeken, nu duurt het allemaal extra lang. Ik hoop en duim voor je dat alles gewoon op 't goede plekje zit hoor! Sterkte meis!

Deel Deze Pagina