moon wat erg jeetje...geen woorden voor nou mijn minder goede nieuws is opeens een stuk minder slecht vergeleken met moon. Bij ons is de Clomid nu verleden tijd; het heeft helemaal niets gedaan. Ik moet beginnen met het spuiten van puregon. maar eerst vakantie.....hopelijk krijgen van dan eens een kans,,,,,,,,
Allemachtig Moon, hoeveel kan een mens hebben zeg! Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie! Zoals Pietje al schrijft vraag ik me ook af of ze het wel 100% zeker weten, heb je dat zelf ook niet? Heel veel sterkte meid, voor jou en je mannetje!
Nog even een update, ik heb nog steeds bruine afscheiding, 5 dagen al! ik voel me steeds onzekerder over die 'spotting' alles wat ik over opzoek op internet komt neer op de weken voor de ongi (en de afscheiding tijdens zwangerwchap) maar volgens mijn temperatuur is er nog geen ei geweest en mijn temp is ook niet hoog! Nu begreep ik dat het wel kan voorkomen zo tussendoor maar vind het nu wel lang duren.................................of is dat toch normaal?
Moon jeetje meid. Ik zit hier gewoon met de tranen in mijn ogen. Veel heel veel sterkte meid (en natuurlijk ook je hubbie).
moon ik lees het nu pas. Tranen springen in mijn ogen.. ik hoop op een wonder en dat ze bij een controle zien dat hij toch in je baarmoeder zit.. lieve moon. heel veel sterkte. dikke knuf
patje, met mij goed hoor, ik voel niks, niks raars, ik denk ook dat ik gewoon ong word volgende week. Ben zo beniuewd naar Wendy en Esthertje
patje, met mij goed hoor, ik voel niks, niks raars, ik denk ook dat ik gewoon ong word volgende week. Ben zo benieuwd naar Wendy en Esthertje
Hey ladies Moon, ik weet niets te zeggen, alleen dat ik heeeel veeeel aan je denk. Jullie worden zo op de proef gesteld, niet normaal meer! Weet zeker dat er plaats genoeg is in je hart voor al jullie vlinders, je bent een mooi mens! Ik wens jullie heel veel sterkte, nogmaals denk aan je, en brand een kaarsje. Voor allemaal, heb niet alles bij kunnen lezen, daarvoor ben ik te lang niet geweest....hier denk ik dat het over is. Temp doet rare dingen en had net wat gekleurd slijm. Had er eigenlijk wel op gerekend, maar nu het bijna zo ver is, ben ik toch een beetje sip. Maar goed, heb alle spuiten in huis en ga gewoon door. Vakantie was heerlijk, en het weer hier ook, duik zo lekker mijn ligbed op en geniet nog even verder van het zonnetje. Iedereen geniet ervan en tot later. x
Sorry...het kan me niet van mn hart om hier nu niet iets neer te zetten... Maar wil moon echt heel heel heel erg veel sterkte wensen... 21 jaar en dan al zoveel tegenslagen verwerken! Ook bij mij rijzen er vragen op, weten ze het zeker dat ze je eileider moeten weghalen enz? @mj, ben ongesteld geworden, net zoals esthertje, die heeft dat laten weten via de sms, woensdag krijgen wij de uitslag van het zaadonderzoek van mn vriend. Ladiesss succes verder!
Hey Wennnn, Had je in Turkijke een mega lange mail gestuurd, PB,tje. Wil ik hem versturen druk ik op een verkeerd knopje op het turkse toetsenbord....hele tekst weg! Zal het nog wel doen een dezer dagen, moet je nog een hart onder de riem steken. Zat trouwens nog aan je te denken, ga je wel verder met Clomid? ik heb namelijk nog pillen liggen die ik niet meer gebruik....en jij moest ze toch zelf betalen? Misschien kan ik ze je opsturen....hihih, laat maar weten. x Denk aan je...
Jah ik ga wel verder met clomid.... ben het wel heel erg beu, maar wil wel nog een paar kansen hebben zeg maar... Ben echt heel nieuwsgierig hoe het zit met mn vriend zn zaad.... Maarre 19 mei gaat toch nog wel door
Hoi lieverds, Hier ben ik weer. Er is een hele lelijke fout gemaakt! Ik lag al helemaal klaar. Infuus, jasje helemaal gereed. Half 12 kwam de gyn en vroeg of ik buik pijn had? Ik nee helemaal niet en ik snap ook niet wat ik hier doe! Sja ik ook niet zei ze. Want je waardes zijn prima voor een normale zwangerschap. Dus ik wil nog een echo want ik vertrouw het totaal niet zei ze. Gingen naar beneden naar 1 die beter was dan de andere. Ding er in en ja hoor daar was ons kleintje! Nog geen hartje dus is wel rond de 5 weken Ze snapt ook niet hoe de andere 2 er aan gekomen zijn. En zei er niet veel over, snappen dat ook wel want ze wil haar collega's niet aanvallen. 10 mei hebben we weer een echo en hopelijk klopt dan het hartje En dan gaan we de gyn er wel van langs geven. Wat als ik onder narcose geweest was... Misschien was het dan wel afgestoten... Dus was maar goed dat ze het niet vertrouwde! Dit is echt het mooiste kadootje wat we konden krijgen vandaag!
@moon: wat een fantastisch nieuws! Wat fijn voor jullie! Nou, ik zou NOOIT meer naar die 2 gynsgaan hoor. Stelletje kneuzen.... Ze hebben jullie zo verschrikkelijk bang gemaakt. Ik vind dit geen menselijke fout meer hoor! Nu gaat alles goed, dat weet ik zeker...... Je maakt heel m'n dag weer goed!
moon wat een geweldig nieuws! het klonk ook al zo ongelovelijk! ik ben zo blij.... wat een verschrikkelijke fout hebben ze gemaakt stelletje eikels daar zeg! @mj ik ook niet hoor, ik wacht het wel af, nog een weekje he?
Ik heb gisteren de hele tijd lopen huilen, en vanochtend. Marco had van8 bijna geen oog dicht gedaan. Hopelijk maken ze niet meer van deze fouten.. want het is het schandalig!
Ik vind dat je het nog zachtjes uitdrukt moon...... Heel vervelend dit..., ik vind het ECHT niet kunnen... ik zou nu elke 2 weken een echo eisen ... al was het alleen maar omdat je dat zelf heeeeeel leuk vind....