Hey Sam, goed dat je nog niet getest hebt.... is nog errug vroeg aan je banner te zien. Kan wel, maar grote kans dat ie dan negatief aangeeft. Hoe voel je je verder?
ja is ook nog erg vroeg, zou idd wel gaan maar als ie nega is weet je nog niks en word je nog zenuwachtiger. ik voel eigenlijk weinig, had vanaf mijn ei al steekjes iedere keer maar die worden steeds minder. wel af en toe ongi gevoel, maar ja dat kan van alles zijn. alleen heb verschrikkellijke dorst, en dat had ik bij kylian ook. kan ook erg makkellijk naar de wc (sorry ) en heb een weeig gevoel in mijn maag vanochtend. dus ja kan eig alle kanten nog op
Ik blijf voor je duimen.... en voor iedereen.... net zo lang tot iedereen van ons topic zwanger en/of bevallen is van een geweldige zoon/dochter!
Het valt mij hier nog reuze mee... normaal laat ik me na de Pregnyl helemaal gek maken, maar ben nu nog redelijk nuchter. Duurt tenslotte nog zo lang voordat ik ongesteld moet worden. Kijken hoe lang ik deze instelling vol kan houden....
is ook erg moeilijk he, en zeker met pregnyl is het lastig omdat je nog meer voelt. maar probeer deze instelling vast te houden is goed voor je gemoedsrust hihi
wat bedoel je precies Sam? Met pregnyl, ik ga dat nml deze maand voor heteerst krijgen, en ben benieuwd wat t dan doet..ja laten springen weet ik, maar qua 'voelen'....
Het is hier nog steeds spannend. Vanmorgen toch m'n temp maar weer opgenomen en die was 37,0. Lekker hoog dus. Uit al m'n vorige temp-lijstjes is gebleken dat mijn temp altijd zakt op dag 13, en dat is morgen! Niet 1 keer uitgezonderd, dus ik kan bijna niet wachten tot het morgen is... Daarnaast was ik gisteren echt misselijk. 's Morgens in de auto al een beetje en gisteravond, toen ik uit school vandaan naar huis reed was het nog veel erger. Maar misschien heerst er wel iets. En dat wee-ige gevoel heb ik dus ook een beetje. Maar goed, heb mezelf al zo vaak voor de gek gehouden, ik weet dat het allemaal niks hoeft te betekenen, maar het maakt me wel zenuwachtig!
Hou je vast..... Pregnyl is het hormoon HCG... dus het zwangerschapshormoon. Daardoor voel je alles wat je ook voelt als je zwanger bent. Zere borsten, moe, misselijk, gevoelig voor geurtjes.... Moet wel zeggen dat het bij mij elke maand scheelt, de ene keer heb ik veel last, de andere keer (nu!) minder. Maar mijn ervaring is, dat je bij veel kwaaltjes jezelf van alles aan praat. Als je dit minder hebt, is het ook minder moeilijk om er niet mee bezig te zijn.
Jullie maken het wel spannend hoor meiden! Mijn duimen draaien voor jullie! @Esther: Wendy is toch ongesteld geworden? Zit ze nu dus in ronde 5?
@smurfin: Klinkt goed! spannend hoor! @bengel: s6 met het spuiten. het valt vast reuze mee! @katrien: succes op het wachtbankje....... @sam: hoop voor je dat je over een paar dagen goed nieuws hebt! ook jij s6 met wachten....
@marittt: ja mijn buik is boller en harder dan normaal. Ook heb ik last van krampen. Schijnt de baarmoeder te zijn die oprekt.... ik pas mijn gewone broeken nog nauwlijks. ik had nog een paar 'te grote' broeken, die kan ik nu weer aan. Ik had een zwangerschapsbroek gekocht maar die is nog wel wat te groot, en zit daardoor nog niet lekker. en jij?
pfffff tijdje terug toch verteld over die 'vriendin' die moeilijkdeed dat een andere vriendin van haar en ik inmiddels ook vriendinnen zijn (3 a 4 weken terug) Nou, het gezeik houdt maar niet op. ZOndag waren wij bij die 'nieuwe' vrienden wilden zij ook komen, was goed zei die jongen, maar tim en daan zijn er ook: oh dan weten we genoeg en komen we niet later smsen ze of die nieuwe vriend hem even terug wil bellen: huilen! aan de telefoon: ja en we hebben ons er al bij neergelegd dat jullie nu met elkaar omgaan , maar wat zeggen ze dan over ons (HELEMAAL NIKS< WANT VOOR MIJ IS DIT ECHT OVER) bla bla. Toen zei die nieuwe vriend, kom dan nu langs, dan praten we het uit met zijn 4 en. Nee, dat wilden ze niet. Daarna belde hij Tim op. Tim zei ook: wees bezig met de geboorte van jullie kind (-41 weken zwanger nu_) Ook heeft hij gezegd dat het goed komt of niet, maar dat er niks tussen in is, en dat het voor mij nu over is..(snappen ze dus niet dat het niet goed komt) Nu belt mijn 'nieuwe' vriendin net, hoe laat we straks naar IKEA gaan. Zegt ze dat die andere meid ook al gebeld had, of ze wat te doen had, want dan kwam ze effe langs..hoezo raar als je nagaat dat zij nooit bij die nieuwe vriendin op bezoek ging, want de mannen waren vrienden en zijn collega's...dus omdat ik nu ga, wil zij ook naar haar toe... Saskia (nieuwe vriendin) en ik hebbben zo iets van toe maar, je doet maar, de vrede bewaren voor de jongens die toch de hele dag samen moeten werken, maar verder helemaal niks Echt triest he: dit allemaal omdat ze het niet leuk vinden als hun vrienden met hun andere vrienden (lees; collega's, want was geen dikke mik) omgaan...Bleh, vieze jaloerse mensen...gatver..kan er niet over uit.. gr bengel
In het begin dacht ik van wel, maar het valt wel mee geloof ik. Nu doe ik ook bewust rokjes aan die wat losser zitten. Mijn broeken blijven in de kast, want die zaten wel erg strak. Ik kijk wel naar foto's van anderen, maar dat is moeilijk want je weet niet hoe ze er voor zwangerschap uitzagen. En het is ook een heel verschil of ik mijn buik aanspan of niet. Als ik ontspan lijk ik al wel heel veel weken ha ha.
dat heb ik ook.... komt ook gewoon omdat ik sowieso te zwaar ben..... denk nu maar steeds dat het van de zwangerschap komt