@MJ, ik ook hoor! Eens even denken. Wie hebben er nou een eisprong gehad (of bijna)... oftwel.... wie zijn de kanshebbers?
1E RONDE CLOMID MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari! Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten. Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. 2E RONDE CLOMID French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg. Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid. Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 3E RONDE CLOMID Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari. Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn Bengel: 150 mg: aangeslagen: samenlevingstest was goed, eiblaasje nu 25 mm! Staat dus op springen, moet vrijdag 5-1 terug om te kijken of ie nu echt is gesprongen. 4E RONDE CLOMID Patje20: 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? NOD Puksem: NOD 31 dec. Dieseltje:NOD 8 januari French: NOD 10 januari Wendy: NOD (28 dgn) 13 januari Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Smurfin: NOD 20 januari ( ongeveer..?!? ) Jody: NOD 19 januari. Patje: NOD 2 februari EISPRONG .... .... .... De van Puksem zijn toch gekomen? MEIDEN, WILLEN JULLIE DE KLEUR VOLGENDE KEER OOK KOPIEEREN?
hio hoi meiden een tijd niet geweest. ben lekker weggeweest. Iedereen nog de beste wensen (mag nog net he). Sinds ik weet dat het met zaad van mijn mannetje wel goed zit en ik de provera en clomid in huis heb, heb ik het even een beetje los kunnen laten allemaal. Het werd zo'n obsessie! Nu toch sinds dinsdag begonnen met provera. Nog niet heel veel bijwerkingen...iets verbeeld ik me. Temp schoot omhoog, vanmorgen weer wat gezakt. Overal wat krampjes en ik denk wat stemmingswisselingen. Even een vraagje: ik heb 14 tabletten provera die moet ik allemaal slikken. Krijg je dan meteen je menstruatie of duurt het dan nog even? Wie heeft er ervaring. Er is zoveel te lezen ik kan niet op jullie allemaal reageren, maar het is allemaal wel heel herkenbaar. iedereen heel veel succes!
ik hoop dat ik me dinsdag bij de ''eisprong'' mag bij schrijven! je zei de kleur ook copieeren maar...hoe doe je dat? @alies: 14? ik kreeg altijd een kuur van 10 pilletjes....zijn er nog meer meiden met 14?
Alies, na mijn eerste provera kuur kwam de ongesteldheid op de vierde dag, na de tweede keer op de derde dag zonder provera. French, de kleur wordt automatisch meegekopieerd als je op quote drukt. Ik weet eigenlijk niet hoe het komt dat die kleur in het overzicht bij sommigen verdwijnt. Het is toch veel overzichtelijker met kleur, vind je niet?
@french... kreeg jij ook provera dan? of primolut? ik had dat laatste namelijk gehad en dat was idd 10 dgn. Wel raar dat het zo verschillend is bij iedereen.. @bengel... arme tim! hihi... dus jullie zijn hoofdsponser van red bull wel mooi 26 mm eitje! @mj ik vraag me ook af wie als eerste dit topic mag verlaten... iedereen hoopt zichzelf denk ik Ben wel blij dat er ook nog wel meiden zijn, waarbij de 50mg aanslaat... zit wel met een dilemma... hellup. Ben nu aan het tempen, en was vanochtend nogal laat wakker, kwart over 9, temp altijd rond 7en. en toen was mijn temp 36.8, dus behoorlijk gestegen. (nooit gezegd dat ik dit zou gaan zeggen, aangezien ik iedere keer heb, als ik dit lees....sjemig, heb je dr weer 1, sorry) maar ik had dus vandaag ook pijn in mn buik, misselijk en pijnlijke boops..ZOU HET?
Ik ga over 2 weken beginnen met clomid 50 mg hoop dat het aanslaat, laat jullie het wel weten. Groetjes vruchtje succes allemaal met alles
1E RONDE CLOMID MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari! Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten. Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. 2E RONDE CLOMID French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg. Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid. Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. Puksem: 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. 3E RONDE CLOMID Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari. Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn Bengel: 150 mg: aangeslagen: samenlevingstest was goed, eiblaasje nu 25 mm! Staat dus op springen, moet vrijdag 5-1 terug om te kijken of ie nu echt is gesprongen. 4E RONDE CLOMID Patje20: 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? NOD Dieseltje:NOD 8 januari French: NOD 10 januari Wendy: NOD (28 dgn) 13 januari Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Smurfin: NOD 20 januari ( ongeveer..?!? ) Jody: NOD 19 januari. Patje: NOD 2 februari Puksem: NOD 3 Februari EISPRONG .... .... .... MEIDEN, WILLEN JULLIE DE KLEUR VOLGENDE KEER OOK KOPIEEREN?
Hoi meiden, Nou, wij hebben het er op zitten hoor. Afgelopen donderdagavond de pregnylspuit gehad. Deze heeft waarschijnlijk goed zijn werk gedaan, want gister had ik een héle positieve ovu-test. Kon ook eigenlijk niet anders, maar vond het toch leuk om te zien. Vanmorgen met mannetje naar 't ziekenhuis en daar heeft de inseminatie plaatsgevonden. Deed absoluut geen pijn, was zo gebeurd. Nu dus afwachten... Je NOD is inderdaad 14 dagen na je eisprong. Die van mij is waarschijnlijk vandaag ( dat zal ik morgenochtend wel aan m'n temp zien ) en dan is m'n NOD dus 20 januari. De gyn raade aan niet eerder dan 5 dagen na m'n NOD te testen als ik dan nog niet ongi ben geworden. Ik zal ook het schema weer even bijwerken, hij ziet er weer leuk uit met die kleurtjes zo. Ik leun de komende 2 weken dus lekker achterover op 't wachtbankje, ech mega-spannend vind ik het allemaal. Veel liefs, Smurfin.
1E RONDE CLOMID MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari! Nu op 't wachtbankje... Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten. Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. 2E RONDE CLOMID French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg. Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid. Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. Puksem: 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. 3E RONDE CLOMID Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari. Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn Bengel: 150 mg: aangeslagen: samenlevingstest was goed, eiblaasje nu 25 mm! Staat dus op springen, moet vrijdag 5-1 terug om te kijken of ie nu echt is gesprongen. 4E RONDE CLOMID Patje20: 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? NOD Dieseltje:NOD 8 januari French: NOD 10 januari Wendy: NOD (28 dgn) 13 januari Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Smurfin: NOD 20 januari Jody: NOD 19 januari. Patje: NOD 2 februari Puksem: NOD 3 Februari EISPRONG Smurfin: 6 januari .... .... MEIDEN, WILLEN JULLIE DE KLEUR VOLGENDE KEER OOK KOPIEEREN?
he wat super spannend smurfin.. de duimen draaien hoor.. dus over 19 dagen testen.. 25 januari.. spannend!
mooie kleurtjes hoor! heel goed gedaan marit! @wendyp: ik heb provera gehad en dat was altijd een kuur van 10 pilletjes @smurfin: spannend meid! ik zal voor je [-o<
@French...ok weet niet precies hoe het zit met provera.. heb tot nu toe alleen nog maar primolut gehad Ik denk dat ik een eisprong gehad heb. gister getempt, was ineens 0.6 graden hoger en vandaag was ie nog steeds hoog! jemig..hoop echt zo, dat is wel k*t dat ik geen tussentijdse controles heb.. @smurfin ik duim voor je!
@ Wendy: klinkt als een eisprong! Heb je goed geklust? @ Smurfin: dit worden 2 hele spannende weken, zeg! Ik hoop voor je dat ze een beetje snel gaan!
@simba... ikke wel Uhh mn vriend natuurlijk ook aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh wendy wordt gek