Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyyy meid,

ook voor de gein ff mijn kaartje

ook hier nemen de spanningen toe, en das niet goed voor je maag kan ik zeggen :(
    de vorige keer ging mijn temp op dag 13 naar beneden en das morgen, dus ben benieuwd :rolleyes:

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ook hoog sam.. spannend.. wanneer test jij ook alweer?

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Goeimorgen,

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ben lekker vrij vandaag maar voel me heel onzeker daarom ook al vroeg wakker. Vraag me af hoe ik deze dag door moet komen je kan nog maar aan 1 ding denken. Bereidt me er al helemaal op voor dat er niets te zien is en dat hsg gedaald is en dus een miskraam dan kan het altijd mee vallen.

gr vruchtje

p.s. ben voor je aan het duimen mj24 wie weet hebben we allebei goed nieuws. Ik had ook een test van madcare blijkt dus te kloppen.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    he vruchtje.. probeer veel afleiding te zoeken.. wat een rot spanning moet jij hebben.. hopelijk heb je snel goed nieuws

5. sam mv kylian

mj, ik wil morgen of zondag testen, liefst maandag pas, maar hubbie is erg ongeduldig :rolleyes: ;) en ik eigenlijk ook wel, vooral met die dorst die ik heb ga ik van alles in mijn hoofd halen.

en jij, wacht jij tot dinsdag of ga je eerder nog een test wagen.
    ik heb er hier 2 casettes van matcare liggen.

vruchtje, veel sterkte meis, hoop dat alles goed zit en je snel uit deze onzekerheid bent.

xxx

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja en ik hoop zo voor jullie dat jullie een positieve test in handen hebben. Ik ga als afleiding wel duimen voor jullie haha.

gr vruchtje

7. sam mv kylian

haha dat is liefff meisss

thanxxx

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    @ sam mv kylian

Even een persoonlijk vraagje. Ik zie dat jij een miskraam hebt gehad wat ik heel erg vind voor jullie. Maar hoe heb je het ervaart had je veel buikpijn, bloed of heb je niet echt iets gemerkt.

gr vruchtje

9. sam mv kylian

hoi meid,

het is bij mij begonnen met helder rood bloedverlies en gelijk heel erg veel.
    een paar uur later heb ik erge krampen gekregen die 2 dagen hebben aangehouden, toen waren de krampen zo goed als weg en voelde het alleen nog aan als een ongi.
    het vloeien heeft dik een week geduurd voor het over was. het kindje heb ik niet gezien :(

xxx sam

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oké bedankt voor je antwoord het is ook allemaal erg moeilijk en verdrietig. Ik heb alleen bloed als ik mijn wc papier echt naar binnen ga, dus hoef geen maandverband in loopt er zeg maar niet uit. Maar dat beetje bloed uberhaupt baart me zorgen.

gr vruchtje

11. sam mv kylian

graag gedaan hoor, vraag maar raak.

die onzekerheid is zoo erg he. zeker als je wel iets verlies hebt, maar ja dat kan ook innesteling zijn, zeker omdat het zo weinig is bij jou, het was bij mij echt superveel.
    moeilijk hoor.

dikke knuf sam

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja maar als het een innesteling zou zijn kan die zwangerschapstest dan al postief zijn?

13. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @MJ: Je zit nu op dag 14 na je ei. Je zou met een kruitvattest al een goed resultaat moeten krijgen hoor. Waarom laat je jezelf (en ons ;) )zo lang in de spanning zitten? Je temp is mooi hoog, ik zal blijven blazen zodat ie hoog blijft......pfffffffffffffffffffffffffff. pffffffffffffffffffffffffffff
    :p

@Vruchtje: Bij mij begon de mk met hevige buikkrampen een week vooraf, en toen de mk begon was er gelijk een hevige bloeding. Veel succes meid, en mijn duimen draaien voor je! [-o< :thumup:

@Sam: ik had in het begin ook erg veel dorst :) ;) Gewoon testen joh! En anders haal je maandag toch gewoon nieuwe testen?

@Denise: Veel succes met afwachten, en dan lekker aan de klus ;)

Ennuh: lady's ik heb liever geen groene voeten hoor! Staat zo raar in je slippers met dit weer :) ;)
    Veel plezier allemaal vandaag. Succes met wachten! :)

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bedankt Jody. Ik zie dat je bijna 9 weken zwanger bent van harte gefeliciteerd. Heb je al een echo gehad?

gr vruchtje

15. sam mv kylian

haha jody, maar oke, dan gewoon 1 dag groene voeten en dan trekt het weer weg ;)

enne wil wel testen maar ben zo bang dat ie nega is, pfff. ik test zoizo met ochtendurine, dus vandaag word niks meer, misschien morgen. en die dorst hoor je vaker, bij kylian heb ik het 9 maanden gehad, tot soms spugen toe omdat ik geen water bij de hand had :(

vruchtje, innesteling kan tot de 10 weken dus dan heb je allang een posi test gehad dus kan zeker hoor meid.

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    sam mv kylian van jou gepraat wordt ik op de een of andere manier rustig en beetje positief bedankt daarvoor meid. Voor jou ook erg spannend, ik zie dat je over paar dagen mag testen, ook voor jou zal ik duimen natuurlijk.

17. sam mv kylian

graag gedaan meid, ben blij dat je er een beetje rustig van word en hoop een beetje meer gerustgesteld.

hoo echt voor je dat het "gewoon" goed zit.

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja dat kan.

Ik had bij m'n miskramen.
    De de 2ling bloed maar geen krampen.
    Het bleef gewoon zitten wilde er niet uit.
    En bij de vorige heb ik mega krampen gehad.
    En erg vloeien dat was van donderdags tot dinsdag nacht toen kwam het er uit.

Ik heb nieuwe buik foto ga hem zo op de pc zetten :)

19. sam mv kylian

owww leuk moon, ben benieuwd,

ga nu eerst ff wat doen en dan kijk ik :D:D:D:D

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hijs klein beetje donker.
    Volgens mij is m'n buik iets kleiner dan vorige zwangerschap rond die tijd.

Deel Deze Pagina