Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,217
    433
    83
    Female
    home sweet home
    \:D/ van harte gefeliciteerd met je zwangerschap mj24 ben echt heel blij voor jullie.

Vanochtend was er op de echo (zoals beetje verwacht) niets te zien. Het is dus sowieso een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik wacht nu op telefoontje van ziekenhuis of mijn hcg gedaald of gestijgt is. Hoop natuurlijk gedaald want anders moet het met kijkoperatie worden weggehaald.

Ik vind het natuurlijk allemaal heel vervelend maar het scheelt denk ik dat ik pas 3 dagen wist/weet dat ik zwanger ben. Ik ben ook niet overtijd geweest en gewoon ongesteld geworden. Met 1 ding ben ik heel blij :) en blijf positief ik kan tenminste zwanger worden dat zij de gyn ook zo van meid er vindt tenminste een bevruchting plaats.

Ik slik 50 mg clomid en had 5 grote eitjes zitten en moeten deze maand dus veilig vrijen het is nu te riskant op een meerling. Ik krijg nu in het vervolg ook vanaf dag 9 om de dag een echo zodat ze me goed in de gaten kunnen houden dat is wel heel fijn. Nu eerst wachten op de uitslag als ik iets weet laat ik het jullie weten.

Sorry voor mijn lange verhaal.

groetjes vruchtje

2. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    woehoe....weer 2 zwangeren erbij!
    gefeliciteerd meiden!

@marit: jij hebt 1 dag eerder je echo dan ik.
    ik heb ook zo'n last gehad van mn darmen.

@moon: ach meid toch....ik hoop dat het bloeden vlug stopt.

3. bengel

bengel Niet meer actief

@ alies
    ik gun het ook zekers iedereen hoor..laten we dat voorop stellen..

succes met de puregon, ik begin dinsdag daarmee.

bengel

4. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    oja en ik voel me eigenlijk best goed :D
    veel honger en moe...afentoe een beetje misselijk en ik voel mn baarmoeder afentoe....kunnen ook mn darmen zijn maar het gaat gewoon super!

5. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @MJ GEFELICITEERD!

@Annika jij ook gefeliciteerd!

Leuk weer een paar zwangere erbij! (Ik wil ook :oops: )

@Moon Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan voor je, maar dat kan gewoon niet anders jij en je beeb hebben al zoveel meegemaakt!

Ben zo benieuwd of er maandag bij mij nu wat te zien zal zijn. Het is dan CD 15.
    We blijven gewoon lekker klussen stel je voor dat mijn lichaam me ineens verrast.

6. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    1E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug.
    Mariska:pco, 50mg clomid 12 mei controle echo
    Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;28/4 ongesteld geworden 150mg clomid 10/5 FM
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid

5E RONDE CLOMID
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. aug 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. 9 april ongesteld geworden na duphaston (dag 62). Nu weer 150mg, maar met metaformine en controles. 19 april eerste FM. 7 mei weer afspraak gyn.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei.

6E RONDE CLOMID

7E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, 7e ronde clomid. 100mg nog steeds.
    Esthertje80 : 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Ondanks alle twijfels (stoppen, doorgaan, stoppen, doorgaan) toch maar weer door gegaan. Nu een 'koninginne-ei' gehad en duimen dat er een prinsje of prinsesje in mijn buik gaat groeien. ;)
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: maandag 23 -4 HSG, dan provera, en dan puregon en pregnyl...we gaan er weer voor!
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

NOD
    Patje : NOD 4 juni??
    MJ: : NOD 8 mei???
    Sam: NOD 7 Mei????
    Katrien Duck: 15 mei
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Wendy
    Smurfin
    Daan

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Moon85: +/- 29 december 2007 kerst kindje?
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Marit: 23 december???
    Kreeftje1984: 1 januari 2008?????
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m

7. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Gefeliciteerd allemaal. :)

IK WIL OOK!

Afwachtend of de eisprong geweest is.

Groetjes Cindy

8. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ja dat weet ik ook hoor; bedoelde ook zeker niet dat je dat niet doet. je wens is juist zo herkenbaar. jij ook succes. ik hoop dat het werkt. gewoon daar vanuit gaan hoor! er is nog zoveel mogelijk!

9. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb eindelijk weer wat foto's in mn album gezet...ff checken ;)

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

wauwwww, wat is ie gaaaaaaaaafffffff

11. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Leuk!
    Nu nog een foto van jezelf ha ha!

12. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    hey allemaal,

Alle zwangere gefeliciteerd, super!

Bedankt nogmaals voor jullie reacties...

Ik kon het niet laten en heb vanmorgen nog eens getest, en weer een licht streepje, wel iets lichter dan donderdag en woensdag...
    Ik doe zo mijn best om er niet meer mee bezig te zijn maar valt niet mee... bekent denk ik!

Stomme is dat ik van alles voel en dat praat ik me aan dat weet ikzelf ook wel...
    Ik heb hier thuis belooft dat als het dinsdag nog nodig is ik dan nogmaals test maar of ik het volhoud? Arts zei doe maandag of dinsdag nog eens een testje... Als het nodig mocht zijn...

fijn weekend allemaal...!

groetjes Catheleine

13. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ben de hele dag al sagie er van.
    Maja met afvegen is het er nog.
    Vind het doods eng.. :oops:

14. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

moon, even voor jou,

een superdikke knuffel en mijn duimen draaien echt overuren mop.
    dit moet gewoon goed gaan.

sterkte meis

xxx

15. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

May 5, 2006
    121
    0
    0
    Ten eerste wil ik iedereen feliciteren die nu zwanger zijn! Ik hoop dat we allemaal goede eitjes krijgen in deze maand mei!

Ik vroeg me eigenlijk nog af over mijn situatie: mijn hormonen waren normaal, hebben mensen met PCO altijd een ontregelde hormoonhuishouding? Mijn gynaecologe had het erover dat ze niet precies wist waarom ik geen eisprong kreeg uit mezelf (ben wel rond het moment dat ik niet meer ongesteld werd teveel afgevallen, had toen veel stress maar ben nu weer netjes op gewicht, zelfs zwaarder dan voorheen). Ze zei ook dat het door de stress kan komen.

Wat denken jullie?

Groetjes

Fiorentina

16. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    shit moon!
    ik ga heel hard voor je duimen meid!

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @mj: wowowowow onwijs gefeliciteerd!
    @moon: shit man het moet gewoon goed komen! dikke knuff

ben zwaar jaloers op alle zwangeren! wat een lijst! wow! hoop dat er snel nog een paar bij komen

groetjes, denise

18. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

Sep 1, 2006
    138
    0
    0
    Meiden van de week kwam ik nog klagen over mn lange cylus, gister een test gedaan en ik ben hartstikke zwanger!

Whaaaaa!

En ik las in de gauwigheid nog 2 meiden, dus gefeliciteerd!

Liefs Bloemetje

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Gefeliciteerd Bloemetje!
    Wat super zeg!
    Geniet lekker

20. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Goedemorgen...
    Het is nu over maar heel onrustig er door geslapen.
    Hopelijk betekend het niks.
    Verder nog heeel erg misselijk.. morgen de dokter even bellen of ik er iets voor kan krijgen.
    Met m'n diabetes is dat niet zo'n suc6 moet m'n spuug steeds in houden als ik wel spuug dan moet ik meteen weer eten omdat m'n suiker dan mega laag is.

Hoe is het verder met de andere?

@ bloemetje

Gefeliciteerd!

Share This Page