1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera nu op 3e dag Clomid (50mg) Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg (morgen de laatste),21 nov terug naar de gyn. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd.
Hoi Mj24, als mij iets is opgevallen, dan is het wel dat het bij iedereen wel anders loopt. Toch komt het wel ongeveer op hetzelfde neer. Ik moest gelijk aan de primoluut. 7 dagen 3maal daags een minitabletje. Als het goed is moet ik na ongeveer 3-4 dagen ongi worden. De derde dag moet ik bloed laten prikken om te kijken wat m'n hormonen doen. De tiende dag wordt er een echo gemaakt om te kijken hoe het met m'n eitjes is. Ik moet de clomid maar 7 dagen slikken. Verder gaat het wel goed met me. Ik zit nu op dag 3 na de primolut, du shet afwachten is begonnen. Behalve een hoge temp en super chagie is er nog niets te merken. ach ja het zal allemaal wel goed komen... toch?
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera nu op 3e dag Clomid (50mg) Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg (morgen de laatste),21 nov terug naar de gyn. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu primolut, daarna 50mg Clomid
tuurlijk komt het goed Jody, er zijn zoveel vrouwen die het hebben. het is ook al geconstateerd iets van 70 jaar geleden. Er zijn nog zoveel opties en clomid is past het begin. tuurlijk is het allemaal niet echt romantisch, maar gelukkig hebben wij de opties, menig vrouw op de wereld heeft deze niet. en ik lees hele goede verhalen over clomid... rustig aan he meis
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera nu op 4e dag Clomid (50mg), 22 nov terug naar de gyn. Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. Nu tot 28 nov wachten of ik ook aan de clomid mag. french: feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg (morgen de laatste),21 nov terug naar de gyn. jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi starten met clomid 50mg. ben benieuwd. Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu primolut, daarna 50mg Clomid
Ik moet de clomid 5 dagen slikken en ik moet inderdaad ook de 10e dag naar de gyn voor een echo. Ben benieuwd! Is las ergens dat een eitje normaal gesproken (dus bij gemiddelde groei) kan springen ergens tussen de 15e en 18e dag van de cyclus. Weten jullie of het ziekenhuis voor de controles ook op zaterdag en zondag open is? Dit is toch zeker alleen voor spoedgevallen? Succes allemaal meiden! Liefs, Marit
Ik denk idd alleen vor spoedgevallen.. waar woon je maritt? mischien kan je op de site kijken van het ziekenhuis
@maritt: dat verschilt per ziekenhuis... bij mij zette ze bijv wel de pregnyl spuit op zondag... maar ik heb hier ook verhalen gelezen, dat mensen nit terecht konden.... sterkte deze ronde meid! liefs elfje
hey meiden.. Ik zie dat jullie ook bezig zijn met een lijst. Ik ben met Jan de beheerder in overleg zodat ook wij de MMM babes een mooie invullijst krijgen net als de NOD lijst en/of de bevallingslijst! groetjes
@Natasja: Thanks, dan blijft het allemaal lekker overzichtelijk. Vandaag zijn de gekomen! pffff dat is in ieder geval gelukt. Was zo bang dat het niet zou gaan lukken Maandag gelijk de gyno bellen voor een afspraak en dinsdag maar ff bloed laten prikken. Nou succes allemaal en een prettige zondag!
Dat is mooi Jody! Hoeveel dagen na de laatste tablet Primolut, 4e toch? Is het bij jou ook zo weinig? Woensdag dus eerste clomid tablet?! Spannend! Succes! Oh ja, is bij jou nou PCO vastgesteld of niet? Hoe is het met de anderen? Vanavond laatste clomid tablet voor mij! De vijfde.
@natasja: goed idee meid! @jody: he wat goed! ik had precies 1 week geleden ook mijn ongi en moest ik ook dinsdag bloedprikken....toevallig he! ik hoop dat de clomid ook bij jou aanslaat meid...ik zal voor je duimen! @marittt: hoe is ie daar aan de andere kant? heb je nog last gehad van bijwerkingen? jij moet woensdag naar de gyn toch? @de andere meiden: hoe is het met jullie? ik ben nog een klein beetje ongi (sorry het is nog vroeg ) mijn ongi is langer en heftiger dan wat ik ''normaal'' had. ik denk dat dat te maken heeft omdat het opgewekt is en dat ik het 4 maanden niet ben geweest. gisteren heb ik mijn laatste clomid 50 mg genomen en ik moet dus dinsdag naar de gyn....duimen jullie voor me?
@ Jody: wat fijn dat de duivels zijn gekomen! Nu begint je eerste ronde Clomid officieel! Spannend... @ Marit: Je laatste tablet al weer, dat is best snel gegaan. Nu maar wachten op een eitje. Hopelijk gaat er een hele mooie springen! @ French: Ook jij hebt je de laatste tablet al weer ingenomen! Dus net als Marit: wachten op een ei... succes hoor! Bij mij gaat alles goed, vandaag de een na laatste primolut-dag. Ik ben een beetje van de hitte-aanvallen af, maar mijn temperatuur is echt megahoog (37.27), terwijl ik normaal zelfs wanneer ik ziek ben amper de 37 graden haal. Ik hoop dat ik snel ongi word. Kan bijna niet wachten om de eerste Clomid-tablet in te nemen... Het valt mij overigens op dat de meesten Clomid vanaf dag 3 moeten slikken en ik pas vanaf dag 5. Weet iemand waarom dit is? :-k
nou ik weet het niet precies maar in de bijsluiter van de clomid staat dat je vanaf dag 5 clomid moet gaan slikken....ik vond het vreemd dat ik op de 3e dag moest beginnen maar de meeste meiden hier moeten vanaf 3 dus dat zal wel goed zijn.
he meiden spannend hoor.. ik hoop dat jullie goede resultaten behalen. vind het sowieso vreemd dat het bij iedreeen zo anders is. Jody, spannend meid. Even een vraagje? op de echo was jullie slijmvlies dik of dun. mijne was dun, terwijl ik toch al zo lang niet ong ben geweest
@French, ik ben ook nog steeds ongi! En het is heel heftig geweest! Ik houd mezelf ook maar voor dat het een hele grote schoonmaak is! Alle troep eruit! Ik heb ook veel last gehad van buikpijn! Vanavond laatste clomid en inderdaad woensdag gyn. Jij dinsdag! Ik hoor het van je. Ben zo benieuwd wanneer we dan weer terug moeten komen. Ik weet nog steeds niet hoe ik het met mijn werk moet regelen. @Simba, tropentemperatuur voor jou dus. Nog 2 tabletjes! En afwachten maar... ik weet ook niet waarom je pas op de 5e dag moet starten. De meesten hier toch op dag 3. Hoeveel dagen moet je clomid slikken? @MJ, de gyn heeft niks gezegd over mijn slijmvlies. Succes allemaal! Liefs van Marit
@ Marit: ik moet de Clomid 5 dagen slikken. Jullie toch ook? Wat werk betreft zit ik in een luxepositie. Ik kan in deze functie doen en laten wat ik wil. Ik heb alleen mijn direct leidinggevende verteld wat er speelt. Aan de andere kant ben ik bijna afgestudeerd en dus op zoek naar een andere baan. Dan wordt het vast lastiger en ik vraag me ook af of ik bij komende sollicitatieprocedures iets moet zeggen. Ik wil eigenlijk eerlijk zijn, maar aan de andere kant vergooi ik dan misschien mijn eigen kansen. Dilemma dus...
mijn gyn heeft mij ook niks verteld over mijn slijmvlies...zal ik dinsdag eens vragen. dat is lastig meiden met die afspraken als je full-time werkt....ik werk 6 uur per dag dus ik plan mijn afspraken 's-middags daar heb ik geluk bij. als ik jullie was zou ik gewoon open kaart spelen met je leiding. enne ik moest clomid ook gewoon 5 dagen slikken.
ik wil niet zeggen dat ik zwanger probeer te worden. heb nog geen vast contract. en wie weet hoe lang het kan duren en of het wel lukt.. Ik kan natuurlijk wel zeggen dat ik last heb van mijn menstruatie, buik enzo Simba ik zou het ook niet zeggen bij een sollicitatie, jammer genoeg werkt het nog steeds erg in je nadeel. en misschien duurt het nog wel maanden (ik hop het niet natuurlijk) voordat je zwanger wordt