1E RONDE CLOMID MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari! Nu op 't wachtbankje... Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten. Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. 2E RONDE CLOMID French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg. Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid. Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. Puksem: 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. 3E RONDE CLOMID Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari. Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn Bengel: 150 mg: aangeslagen: samenlevingstest was goed, eiblaasje nu 25 mm! Staat dus op springen, moet vrijdag 5-1 terug om te kijken of ie nu echt is gesprongen. 4E RONDE CLOMID Patje20: 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? Cath: op 4-1 twee eitjes van 13 en 14 mm. Op 8-1 weer voor een echo! NOD Dieseltje:NOD 8 januari French: NOD 10 januari Wendy: NOD (28 dgn) 13 januari Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Smurfin: NOD 20 januari Jody: NOD 19 januari. Patje: NOD 2 februari Puksem: NOD 3 Februari Cath: NOD 24 januari? EISPRONG Smurfin: 6 januari .... .... Hey Meiden, weinig nieuws hier. Bij jullie ook nog niet echt lees ik? Is zoveel afgeklets dat ik maar even vluchtig gekeken heb. Manlief en ik zijn trouw om de dag aan het klussen... we zouden elke dat wel willen, om maar geen kans te missen... maar het schijnt dat daar je kansen alleen kleiner van worden. Hoe denken jullie daar over? Heb vandaag wel wat steken in mijn buik gevoeld, dus heb toch goede hoop dat de eitjes wat gegroeid zijn! Prettig weekend allemaal... geniet ervan, voor je het weet is het weer maandag. Liefs Cath
1E RONDE CLOMID MJ24: in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. 10 jan weer naar de gyn, en ik denk clomid 100 mg. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. 18-12 ongi geworden. 20-12 gestart met de eerte ronde clomid 50, HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari! Nu op 't wachtbankje... Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid, zit naast smurfin op het bankje. Alies: maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. nu starten met provera en daarna met clomid 50 mg. Nu maar afwachten. Dieseltje: mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. 2E RONDE CLOMID French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg. Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Klaar met provera, zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid. Simba: juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2. Jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. Puksem: 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. 3E RONDE CLOMID Esthertje80: 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari. Chrizzzzy: jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn Bengel: 150 mg: aangeslagen: samenlevingstest was goed, eiblaasje nu 25 mm! Staat dus op springen, moet vrijdag 5-1 terug om te kijken of ie nu echt is gesprongen. 4E RONDE CLOMID Patje20: 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna? Cath: op 4-1 twee eitjes van 13 en 14 mm. Op 8-1 weer voor een echo! NOD Dieseltje:NOD 8 januari French: NOD 10 januari Wendy: NOD 19 januari Alies: NOD ?!?!?!? afwachten Smurfin: NOD 20 januari Jody: NOD 19 januari. Patje: NOD 2 februari Puksem: NOD 3 Februari Cath: NOD 24 januari? EISPRONG Smurfin: 6 januari Wendy: 5 januari .... De lijst begint wel steeds groter te worden hé?
@puksem.. 75 mg clomid? wist niet dat dit bestond.. dacht dat die pillen alleen van 50 mg waren, en als je dan aan de 100 zat, dat je er 2 in moest nemen.
Ik denk idd dat je een eisprong hebt gehad, want je temp is behoorlijk gestegen. Ik weet alleen niet of je hem op dag 16 of 19 hebt gehad. Heb je ook last gehad van cervix-slijm? Als het goed is heb je 1 a 2 dagen voor je ei (tenminste ik wel)...
ow en dag 16 is het denk ik niet.. die 35.9 is voor spek en bonen, kwam pas om 7 uur thuis met oud en nieuw en heb pas om 2 uur smiddags getempt...
hihihi... dat heb ik ook wel eens, dat ik het verschil niet meer zie... Oke, als dag 16 niet meetelt ga ik zeker voor dag 19. Als morgen je temp weer hoog is weet je het zeker. Ik denk dat je dan ook een kruis krijgt van FF.
in dat geval stap ik eerst onder een hete douche voordat ik ga tempen...weet ik zeker dat ie hoog is...hihi nee hoor, grapje
jemig...mag dat ook al niet! geen drank, geen rauw vlees, geen brie o.i.d. geen thee, geen koffie, geen uhhh.. wat heb ik allemaal nog meer voorbij zien komen... en nu ook al niet valsspelen... pfff voor dat zwanger worden moet je wel een hele hoop laten zeg en straks ook niet meer motor rijden hihi.... heb het dr wel voor over!
hahahah eet jij nu nog maar lekker je broodje brie hoor.. stop er gewoon mee naar je ei.. en die kruis komt wel als je nu nog een tijdje hoog blijft.. misschien morgen.. anders vul je voor de komende 5 dagen ook rond de 36.8 in kijken of je dan een kruis hebt
Wat heeft de vrouw het eigenlijk slecht getroffen, he? En dan hebben we het nog niet eens over de bevalling zelf gehad... ale: Ik vraag me soms af waarom ik dit allemaal toch zo graag wil? Ik lijk wel gek...
mooi nou het is, als ik er zo over nadenk, best erg met mij gesteld... sinds ik aan de clomid zit, heb ik het gevoel dat het best wel snel raak kan zijn. Dus ik gooi me nu nog vol met stokbroodje filet american en brie enz enz. en met oud en nieuw helemaal los gegaan aan de tequila... (drink 1 keer per jaar, met oud en nieuw) Nu kan het nog, hou ik mezelf dan voor... @simba...jah zal ik ff een opsomming maken Vrouw: wordt geacht voor het huishouden te zorgen *zucht* is iedere maand ongesteld (ok, wij horen daar dan niet zo heel erg bij), moesten eerst iedere dag een pilletje nemen, tegen birth control. Om over de bevalling niet te spreken. Hebben ontiegelijke hormonen, die ons flink in de weg zitten.. Man: Hoeft alleen maar zn kwakkie in te leveren (hihi) en zelfs daar hoeft hij nog niet eens zoveel moeite voor te doen. owjah..en werken... Het is oneerlijk verdeeld...hihi
Ja, t'is oneerlijk verdeeld! En wat doen we eraan? Niets! (Ik ga nog maar even lekker wat toastjes met filet klaarmaken voor mezelf. Heb ik wel verdiend als vrouw zijnde, dacht ik zo...) Doei!
lekker glaasje port of wijn erbij.. he en wendy, wat denk je van benen scheren, inwendige echo's, make up, hoge hakken ga zo maar door.. vreselijk leven hebben wij