he, gelukkig! Ik hou je in de gaten hoor sam, hoop echt dat je morgen ofzo positief test! Je moet ook niet zoveel drinken. [/quote:2tj58no4] whaha, ik weet het, maar ik verga van de dorst sinds vorige week
Nou we zien het wel... afhankelijk van mijn kwaaltjes ga ik zondag een test doen. Wel een leuk moederdagcadeautje voor mijn mamma en schoonmamma!
zou wel super zijn he, sit ik me nu ineens ook te bedenken zeg voor zondag voor mijn moeder, woww wat zou dat goed zijn
Superbedankt Sam! Ja, jullie zijn al echte ervaringsdeskundigen.. Goh, ik dacht even een clomidje en dan klaar.. Maar het kan dus ook dat 50mg niet aanslaat.. zo wat frusti zou dat zijn zeg.. elke keer hoger te moeten nemen! Pfff... En ik las iets over als je teveel eitjes krijgt dat je dan niet mag klussen ivm kans op meerling..? Maar als er 2 eitjes zijn.. is dat normaal? heb je dan niet ook grote kans op een tweeling? wat is de ervaring op dit forum? veel dames zwanger geworden van een tweeling? alvast bedankt voor alle antwoorden! en suc6 allemaal! Liefs Lin
Ben net terug, heftige middag! Ben dus voor een sec. op. naar het LUMC geweest, die hebben een bekende fertiliteits afdeling. Heel goed gesprek met een fert. arts, hele lieve man....waterlanders waren ook van de partij. Ik ben daar naartoe gegaan omdat ik niet zo veel vertrouwen heb in mijn gyn in het andere ziekenhuis. We hebben afgesproken dat ik alle testen op nieuw ga doen op mijn eerste dag van de menstruatie (hopenlijk komt die niet natuurlijk) en dat ik deze cyclus af ga maken in mijn huidige ziekenhuis. Ik moet wel naar een maatschappelijk werker toe van hem, die nieuwe, en naar een erfelijkheids bla bla bla, voor "stamboom onderzoek" omdat er wat rare zeldzame ziektes voorkomen in de fam. Heb sinds tijden het gevoel dat ik serieus ben genomen! En dat is heel prettig. Was ook persoonijk en dat kon ik ook wel gebruiken! Daarna ben ik naar eigen ziekenhuis gegaan voor FM. Na 5 dagen 150 eenheden te hebben gespoten, had 2 eitjes van boven 1cm, op dag 7! Ook nog nooit gebeurd. Moet nu naar 112,5 voor 3 dagen, donderdag weer FM. Ben heel benieuwd. Ben een stuk gerust gestelder en pomp mezelf weer vol met moed! Ga dus in ieder geval naar een ander ziekenhuis als ik weer ongesteld word. Maar eerst nog deze cyclus afmaken, want misschien is het wel de laatste. Ga snel even bijlezen. x
Goedemiddag dames Ook ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Zaad van mannetje was goed! Prima zelfs. Mijn echo was ook goed, er groeit weer een mooi eitje. Verder heeft de gyn een aanvraag gedaan voor een kijk operatie. Moest een hele vragenlijst invullen, en ook mijn gewicht.. ik had dus echt al 5 jaar niet op een weegschaal gestaan, nou geloof me, IK SCHROK ME KAPOT! Ik ga hier geen getallen neerzetten, maar als ik zeg dat ik gelijk het Sonja Bakker boek heb gekocht en morgen gelijk begin, dan weten jullie wel genoeg. Eerste week van juni ga ik dus onder narcose... brrr nog nooit gehad, ben benieuwd. 14 juni gaan wij op vakantie, dan mag ik van de gyn toch nog 1 keer extra clomid slikken, omdat het zonde is om die cyclus stil te staan. Hij zei, het zou toch lachen zijn als je dan op vakantie zwanger raakt hahahaha droogkloot. Maargoed, na de vakantie gaan we dan door voor IUI! Laten we hopen dat het niet zo ver komt! Shaartje, wat goed dat je naar een ander ziekenhuis kan, ik hoop dat je je daar beter bij voelt, maar zo te horen was dat al het geval. Sam... pfff ik word zenuwachtig van je! Katrien... toch maar weer even kijken, gezellig hoor. Ik hoop dat je je moeder zondag blij kan maken! Nou ik ga vanavond nog 1 keer op een SAS ( schijt aan sonja) manier eten, en morgen... is het zover. Liefs, Esther
heee meiden, shaar wat fijn dat je je daar wel beter voelt gelijk al in het andere ziekenhuis. scheelt al heel veel he als je alleen al het gevoel krijgt dat ze naar je luisteren. wat goed van je eitje zeg, das een superei esther, wat een goeie uitslagen bij jou. succes met de kijkoperatie, enne die is heel goed te doen hoor meis. ik hoop dat de iui niet nodig is en je snel zwanger bent.
goede dag allemaal, Ik dacht vanmorgen ongi te worden dus had niet getest... Maar nu zet het niet door maar verlies bloed bij het toilet bezoek... Ik word er erg moedeloos van, weet niet wat ik moet verwachten.. Ik heb wel wat buikkrampen als bijn menstruatie, maar geen lagerugpijn net als anders... Mijn borsten zijn erg gevoelig, zo erg heb ik eigenlijk niet zo vaak in een cyclus... Dit is een erg rare maand geweest voor mij... lage eisprong niet meer verwacht toen een week erna al bloedverlies en rose afscheiding , toen 3 licht positieve testen en nu dit weer! Als het allemaal niet doorzet dan test ik morgen nog eens...Het meest voor de hand liggende is dat ik zwanger was maar door het vroege testen dat het mis is gegaan toch nog misgegaan waardoor dit nu allemaal wat langer duurt...Wat denken jullie? groetjes en een fijne avond allemaal...
he meiden. alles goed.. word wel rustig hier.. Moon hoe is het nu met je? Sam wanneer testen.. spannend.. wij hadden gelijk een ei toch? denise duim voor je meid
Hier even berichtje van mij. Sam ik hoop op een posi test voor je lieverd. Hier gaat het wel.. heb van de gyn zetpillen gekregen.. kreeg niks van de HA moest de gyn bellen. Die vent van de fout had dienst dus kon ie mooi horen hoe zwanger ik ben Had ook nog over het roze slijm gevraagd kon 2 kanten op maja dat wist ik ook al. Verder kan ik niet op zijn dan draaid m'n maag alle kanten op. Vandaar dat ik er zo weinig ben. Nou dikke kus en hoop tot snel
@Moon, balen dat je je zo ellendig voelt! @Sam, echt spannend voor jou! Morgen TESTEN dus?! @Daan, leuk dat je er weer eens bent. We zijn je niet vergeten hoor! @Esther, mooi dat de uitslag goed is! @Shaar, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Maar ik hoop natuurlijk dat je niet naar je nieuwe zh toe hoeft! @Wendy, gefeliciteerd met je rijbewijs! (als je toevallig even gluurt en dit leest ha ha) @Alle anderen die ik vergeten ben, veel succes allemaal!
Moon, heel veel sterkte meis, ik dnek zo hard aan je dat alles goed gaat nu. mj, volgens mij scheelde we 2 dagen met eisprong toch? jij vrijdag ik zondag. ik probeer vanavond weinig te drinken, en dan morgenochtend testen? pfff mits ik het lef heb, ben nu erg bang, stom he
Van morgen weer in het ziekenhuis geweest, nog steeds teleurstellend. Na hard zoeken 1 eitje rechts gevonden van 9,1 mm. Volgens de gyn niet echt wat ze gehoopt/verwacht had. Donderdag maar weer, maar ik heb weinig hoop meer. Als het donderdag nog weinig is terug aan de provera en nieuwe ronde in met 100mg. Of misschien dat ze direct een hogere dosis wou geven om te kijken of het eitje dan doorgroeid. Ik ben echt teleurgesteld maar het is pas de eerste ronde dus we blijven hier moed houden voor de volgende ronde. Sorry voor het depri verhaaltje.
@ dieseltje Mooi buikje meid! @ all die geduimd hebben voor me echt super meiden! @ sam Ik blijf hard voor je duimen voor dat maar al te prachtige moederdag kado. @ moon ik hoop dat je je eigen snel beter voelt! @ wendy Gefeliciteerd met je groot rijbewijs! @ all die ik ben vergeten sorry.
cira thanxx meid en wat een rotnieuws zeg. is zoo verscrikkkellijk balen he als het niet blijkt te werken. ik ga heel hard duimen en misschien is ie donderdag toch wel doorgegroid, ik hoop het voor je xxx sam
ik had hem vrijdag of zondag moon, weet het niet zeker.. net nog voor de zekerheid een cb test gedaan en een overduidelijk kruis echt in 1 sec, met een minnie plasje.. dus meiden heb genoeg hcg om naar jullie te strooien.. heb trouwens 30 mei echo