Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja logsch.. hoe voelen je (.)(.)

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

nog hetzelfde als van de week.
    zacht en gevoelig :D

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    spannend? en steekjes in je buik? heb ik wel erg vandaag moet ik zeggen?

4. sam mv kylian

ja, heb ik al 1,5 week.
    iedere keer ongi krampen en dan weer hele gemene steken en mijn liezen doen af en toe zeer, soort trekkerig gevoel en steekjes erbij soms.
    heb last van mijn rug en mijn buik voelt erg opgeblazen en zit nu weer met open broek.
    en had ik al gezegd dat ik dorst had whaha :):)

pff hoop echt dat het posi is, want word echt gek geloof ik. dalijk beeld ik me alles in, zou wat zijn zeg ;) :( :confused:
    mijn gevoel zegt ja, nu de test en mijn verstand nog :rolleyes:

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ooooooooooooh spannend sam.. ik hoop het zo voorje.. waarmee had je getest eigenlijk? welk merk?
    en zag je helemaal niks, ook niet als je heel goed keek

6. sam mv kylian

nee, heb echt 20 keer goed gekeken, in het licht onder de lamp, was spierwit niks te zien.

had matcare casette test, die heb ik er nu nog 1 liggen maar heb ook clearblue liggen nu

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @sam: het kan toch bijna niet missen zou je zeggen?
    heb je mijn pb'tje nog gehad? ;)

8. sam mv kylian

nee, je zou toch denken van niet he

en jaaaaaaaa, had hem gehad zit het de hele dag al in de gaten te houden ;) :D :D :D

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @sam: hahaha.... het staat nog niet te koop...

10. sam mv kylian

je weet nooit ;)
    hou het goed in de smiesen :D

11. sam mv kylian

helaas, heb niet hoeven testen vanochtend.

werd wakker en was ongi en mijn temp was gekelderd.

dus weer een nieuwe ronde voor ons :( :( :(

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Jammer Sam!
    Kom maar snel mee naar de volgende....gaan we met z'n allen....x

13. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Superbedankt Sam! Ja, jullie zijn al echte ervaringsdeskundigen.. Goh, ik dacht even een clomidje en dan klaar.. Maar het kan dus ook dat 50mg niet aanslaat.. zo wat frusti zou dat zijn zeg.. elke keer hoger te moeten nemen! Pfff... En ik las iets over als je teveel eitjes krijgt dat je dan niet mag klussen ivm kans op meerling..? Maar als er 2 eitjes zijn.. is dat normaal? heb je dan niet ook grote kans op een tweeling? wat is de ervaring op dit forum? veel dames zwanger geworden van een tweeling?
    En als je naar de GYN moet voor echo, dan ga je net zo vaak tot ze het eitje goed kan zien en groot genoeg is? en dan krijg je klusopdracht? sorry hoor maar ben zo benieuwd hjoe het allemaal moet en gaat..
    Wie geeft antwoord??? Please???alvast bedankt voor de antwoorden!
    en suc6 allemaal!
    Liefs Lin

14. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Sam! Wat balen zeg!

Ik had echt gedacht dat je gewoon wat te vroeg was met testen... Nu maar weer met frisse moed verder, makkelijker gezegd dan gedaan!

Hopelijk heb je volgende maand beter nieuws!

15. Linneke

Linneke Actief lid

28 dec 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    oh wat rot voorje Sam! feel sorry for you.. enn voor iedereen die ongi is geworden natuurlijk! Allemaal veel suc6 deze ronde!

Weet iemadn misschien een site ofzowaar ik veel info over clomid ed kan vinden? Thanks alvast..

liefs Lin

16. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hoi meiden ik kan me heel erg vinden in het verhaal van linneke. ik heb nu twee keer 50 mg geslikt en ben nu met 100 mg bezig. nu voor de eerste keer ga ik op dag 12 een echo laten maken. de afgelopen maanden heb ik geen echo gehad, de dokter deed dat niet. volgens de bloedtesten van progesteron had ik geen eisprong gehad, de waarde was maar 2 ofzo. dat is toch enorm laag? kan het zo zijn dat er helemaal geen eistje is geweest, ook niet een klein beetje zelfs? de huisarts zegt dat ze bang is dat geen eitjes heb meer!
    ik weet t niet meer. wie kan er iets hierover vertellen?
    groetjes van sjaan.

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @sam lieverd wat onwijs balen dat je ongesteld bent geworden geef niet op meid nieuwe ronde nieuwe kans! laat je hoofd niet hangen! liefs knuff

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hoi sjandiaan,
    aan de waarde van het progesteron kunnen ze inderdaad zien of er een eisprong is geweest, een waarde van 2 duidt op geen activiteit de waarde moet hoger zijn dan 20 wil er een eisprong hebben opgetreden. Waarschijnlijk is er zoals bij mij wel een eitje geweest die groter was gegroeid dan de rest (10mm) door de clomid, maar dat de clomid net niet genoeg was om het eitje door te laten groeien naar 20mm daarom krijg je een hogere dosis. Is de huisarts ook jouw gyn? Ik zou niet zoveel aantrekken van wat de huisarts zegt maar je volledig richten op de gyneacoloog mijn huisarts heeft bij mij voordat ik naar de gyn ging een inwendig onderzoek gedaan en hij zei dat er helemaal niks aan de hand was, de gyn zei wel anders: PCO, ik heb het dus niet zo op huisartsen meer...

succes met alles

20. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hoi, zit ff met jullie mee te lezen...Ik weet nog niet veel, maar weet wel dat er gyn. zijn die inderdaad niet willen dat je verder gaat met 2 eitjes, dit inverband met de grote kans op een 2,3 of een 4-ling! Als de eitjes zich delen heb je er namelijk 4! Dit is natuurlijk een te groot risico voor moeder en kindjes.

x bloemie

Deel Deze Pagina