goeiemorgen daan, het gaat wel. valt me ff vies tegen nu. had het zo hard gehoopt en het voelde erg goed deze keer. de thermometer gaat nu ook de kast in en ga daar niet meer naar kijken. wil even proberen of dat de druk eraf haalt. plus dat het hier nog pittige discussie zal gaan worden denk ik, want john wil eigenlijk stoppen. die vind het al die teleurstelling niet meer waard en denkt dat ie het alleen bij kylian wil houden. john zit zoizo niet lekker in zijn vel omdat het in zijn familie weer klote gaat. en hij ziet mij ieder keer hoop hebben en hijzelf ook, hij was er nu eig wel van overtuigd dat het goed zat. alles wees erop. dus is nu ff erg zwaar. maar ik wil nog niet stoppen, dus zal deze week veel praten worden denk ik. hoe is het met jou meis? trek je het nog?
Hee meiden, waar is Chrizzzy gebleven bij de 5e ronde comid? Klopt dat dat haar omschrijving is verdwenen? @Sam, echt balen voor je!
@sam: wat balen dat john er misschien mee wil stoppen.... hoop het echt niet voor je. Hopenlijk komen jullie er samen uit. Praten over je gevoelens is heel belangrijk.... ik heb crizzzy ook al heel lang niet op het forum gezien, of heb ik dat mis?
Jeetje, soms kunnen mannen er zo anders in staan. Stoppen of doorgaan is ook de discussie die vaak bij ons speelt... eigenlijk elke maand weer. Als voor je gevoel je gezinnetje nog niet compleet is, wil je toch alles doen om dat wel voor elkaar te krijgen! Het is zo klote dat soms alles er op kan wijzen, en dan zo'n teleurstelling weer. Ik had het er vanmorgen met Johan over... Ik denk dat het deze maand ook niks wordt. Nog helemaal nergens last van. Behalve wat misselijkheid... maar denk eerder dat dat van Sonjabakkeren komt... Maar hoe erg ik er nu ook vanuit ga dat er niks is... de teleurstelling zal weer groot zijn! Hoe dan ook, we moeten ons er niet onder laten krijgen door die K-hormonen!
Sam en andere meiden : wat naar voor jullie dat je man eigenlijk wil stoppen... Ik hoop dat je er uit komt met je man! Maar hij wil natuurlijk jou ook de teleurstelling besparen.. als hijveel van jou houdt doet het hem natuurlijk elke keer dubbel pijn, zijn teleurstelling en dan ook nog te zien dat jij verdriet hebt.. zwaar! Ik heb ook al 2 gezonde dochters dus iedereen om me heen verklaart me voor gek om de MM in te gaan.. Maar ik wil gewoon nog zo graag een kindje!~ snap dat dan... Maar nee, dat snappen ze niet! Nou ik hoop dat iedereen zn nieuwe ronde een mooi (eventueel wat verlaat) moederdagkadoo krijgt! allemaal een dikke knuf Liefs Lin
nee dat is het he die rothormonen doen zoveel met je en maken je ( al is het maar voor even) soms zo een ander mens. en iedere maand die teleurstelling is ook waardeloos. en mannen staan er idd anders in, john is wta dat aan gata makkellijk, die vind het zo ook goed. maar ik wil zo graag nog een kindje en kan me echt niet voorstellen dat kylian alleen zou moeten blijven. pff. ik snap john aan de ene kant ook wel, maar denk toch dat het voor mannen, anders ligt. niet dat ik hun uit wil vlakken, maar mannen kunnen dat toch meer relativeren als ons. wij voelen nog eens van alles en willen zo graag. maar denk wel dat we doorgaan hoor. hij wil het ook erg graag, maar denk wel dat we weer een grens moeten gaan trekken tot waar we gaan. en diesel, je hebt helemaal gelijk, praten is erg belangrijk, zeker als je hiermee bezig bent, anders hou je het allebei helemaal niet vol.
ik ken het hoor, ook ik hoor het regelmatig; je hebt er toch al 1, dus moet je niet zeuren. maar ook als je al een kindje(s) hebt en je het lukt niet om een tweede kindje te krijgen doet dat verdomde zeer en voel je je klote. maar je mag daar blijkbaar geen verdriet om hebben, want je hebt een kind dus je mag niet zeuren
ja dara heb je wel weer gelijk in, maar misschien dat het voor nu even de druk van de ketel haalt. geen idee eigenlijk, ik hoop het in ieder geval. blijft zo verd*md moeilijk he
Absoluut. Iemand die hier nooit mee te maken heeft gehad, kan daar niet over meepraten. 'ach je bent nog jong' 'ach je hebt er al 1'.... Maar Sam, wij gaan de 10 niet volmaken!
Goedemorgen! Zo nieuwe dag! Sam, wat naar allemaal zeg, hoop dat jij en je mannetje er samen uitkomen en besluiten om nog even door te gaan, want ik denk dat je er bijna bent ! Katrien, doe jij het 1e of het 2e boek van Sonja B.? Ik ben gisteren begonnen met het 2e boek... wat een feest he elke dag Nee hoor ik vind dat je best veel mag eten. Hoop dat ik het een tijdje volhoud. Verder ging mijn rijles gisteren echt K*T, ik weet niet wat ik had, misschien wat licht in mijn hoofd van het lijnen, teveel aan mijn kop door het ziekenhuisbezoek van de ochtend. Of kwam het toch door die enorme stortbui... pff ik weet het niet, maar het leek wel een 1e les van iemand die z'n hele leven binnen heeft gezeten ofzo! Nou ja, maandag maar weer proberen.
Ik doe het tweede boek ook Esther; ben nu in week 3. Valt me op dat je nu al aardig wat meer mag eten dan de eerste twee weken! Dus even volhouden... Ben wel sinds zondag steeds misselijk... dat maakt het moeilijker vol te houden. Vraag me af of dat van de leegte komt... je gooit je eetpatroon nu ineens 180 graden om. Misschien reageert je lichaam daar wel op. Balen van je rijles, maar hoe ging het met Wendy... mist ze ons een beetje? Is ze nog wel door met hormonen, of helemaal gestopt?
Wendy is nog wel bezig met Clomid ja... deze ronde afmaken en als ze niet zwanger is... ( wat we niet hopen natuurlijk) dan moet ze door voor 100mg. Het gaat wel goed met haar, alleen heeft ze deze ronde erger last van opvliegers enzo. Dat is wel vervelend. Volgens mij mist ze ons nog wel hoor hier, ze kijkt af en toe wel even Oke dus over 2 weken mag ik meer eten hahhaha. Nee ik vind het niet heel weinig hoor. Alleen is het over het algemeen vocht wat je eet... maargoed alles voor het goede doel! Balen van die misselijkheid, maareh... gezien je cyclus kan dat ook van wat anders komen he.
Dat begin ik me ook steeds meer in mijn hoofd te halen. Maar ik wil niet hopen.... wat een tegenvaller als het dan weer niet zo is. Maar vandaag is de eerste dag dat ik begin te denken: 'zou het?' NIET DOEN, NIET DOEN, NIET DOEN!
Oke NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN Je bent gewoon misselijk omdat je aan het lijnen bent. Je bent heus niet zwanger hoor..... Zo dan?