Bedoel meer dat ik er zelf niet over na moet denken, maar alle hulp die ik daarvoor van jullie kan krijgen is meer dan welkom!
vandaag voor mij mijn EERSTE CLOMID pilletje geslikt! Spannend hoor! Ben benieuwd.. Kregen julliegelijk opvliegers? en andere klachten? houdt dat aan zolang je Clomid slikt? En ik las het al eerder maar kan t even niet vinden... Welke dagen waren de vruchtbare dagen ook alweer meestal met Clomid? Dag 17, 18 ? allemaal kop op! We gaan d'r voor! Heel veel suc6 en dikke knuf voor iedereen! Liefs van Lin
heb je 50 mg? Ik heb bijna nergens last van met die hoeveelheid. soms een beetje warm maar geen opvlieger te noemen. soms een beetje wazig zicht, maar verder niets.
he natas, is idd ff moeilijk, maar hoop echt dat we eruit komen. denk het wel hoor. maar valt gewoon ff vies tegen. daan, meid hou je hoofd koel en ik duim flink door hoor. linneke, succes meid
Hoofd koel houden lukt hier niet meer. Ik ga zaterdagochtend een testje doen met mijn mannetje. Dan zijn we 2 dagen voor NOD, maar heb die tests van deze site. Die kunnen vanaf 4 dagen voor NOD. Spannend, was het maar zo ver! Maar Sam, bij jullie gaat het helemaal goedkomen hoor. Als jij met goede argumenten komt, kan hij niet anders dan jou steunen!
Hallo dames, Ik ben inmiddels aan mijn tweede ronde clomid 50 mg begonnen, de eerste ronde had ik een progesteron van 78, dus een mega-ei eigenlijk. Ik had dan ook ontzettend veel klachten tijdens de eisprong, nu heb ik helemaal niks, noppes. kan het zijn dat ik nu geen eisprong heb.
@Linneke, het is voor iedereen anders wanneer de vruchtbare dagen zijn. Ze zeggen dat als je een cyclus hebt van 28 dagen dat je van CD 14 uit kan gaan. Maar dat is dus voor iedereen heel verschillend! Zelf had ik een hele lange cyclus, en waren mijn vruchtbare dagen dus ook wat later. Je kan tempen of ovulatietesten gebruiken voor wat meer zekerheid. Succes!
grrrr mijn moeder weer... kom ik thuis zegt ze meteen als ik binnenkom, ik ga je iets vertellen wat je niet leuk vindt..ik schrik, denk dat er iets heel ergs is zegt ze: je zus en zwager worden peet oom en peettante. Blijkt de zus vna mijn zwager zwanger te zijn, net binnen het jaar...ik ken haar niet, en ik gun het haar, maar de boembari die mijn moeder ervan maakte dat maakte mij ja, weet niet, hormonaal niet in mijn vel? ach ja.. 2ex gespoten vandaag. shaartje, tim heeft het maar weer gedaan, vond het toch eng..nu voelde ik ook ietsjes meer dan gisteren, maar geen echte pijnen ofzo... gr Bengel
Hoofd koel houden lukt hier niet meer. Ik ga zaterdagochtend een testje doen met mijn mannetje. Dan zijn we 2 dagen voor NOD, maar heb die tests van deze site. Die kunnen vanaf 4 dagen voor NOD. Spannend, was het maar zo ver! Maar Sam, bij jullie gaat het helemaal goedkomen hoor. Als jij met goede argumenten komt, kan hij niet anders dan jou steunen! _________________ Hey KatrienDuck, Jij schreef dit... Onze NOD valt samen, of heb ik dat mis voor? Er kan getest worden voor de NOD? ... Dat wist ik niet, kan dat met alle testen of enkel met deze die te koop zijn via deze site? Groetjes
Bengel Het is ff slikken ja als iemand in je omgeving zwanger raakt... ik ken dat. Maargoed ik denk maar elke keer, ik ben de volgende, niet dat het uitkomt steeds, maarja Zo is mijn nichtje ( dochter van mijn stiefbroer) vandaag jarig, word 1, zegt mijn moeder, ik hoop dat het volgende kleinkind dat 1 word, er eentje van jullie is....... ja ma , hoop ik ook! Anders trek ik het niet meer. Bieltjuh, ik voel mijn eisprong ook niet altijd hoor, vaker niet als wel eigenlijk, dus het betekend echt niet dat je geen eisprong hebt Linneke, de opvliegers komen bij mij meestal vanaf dag 3 ofzo.
esthertje nee dat is het dus niet. Ik gun het nml iedereen. het gaat me er meer om dat mijn ma een hele heisa maakt om iemand die ik toch niet ken (en misschien ego, maar wat onbekenden 'meemaken' interesseert me niet). Ik kom binnen ze stormt op me af, en zegt voordat ik hallo kan zeggen : wat ik je nu ga vertellen vind je niet leuk. Kijk heel eerlijk als mijn zusje nu zwanger zou zijn, zou ik het dubbel gevoel hebben leuk en niet leuk. maar mijn zusjes schoonszus? ik weet niet eens hoe ze eruit ziet. Ik heb al klappen genoeg gehad, deze wordt dan ook niet meer als een klap ervaren, maar gewoon, die heisa (icm gonall bij mij misschien?)
@sam Sh*t meid had het zo gehoopt voor je. Morgenochtend krijg ik weer een FM. Ondanks dat ik maandag nog stoer riep van de hoop is weg. nou vergeet het maar voel nu toch wel weer een sprankeltje hoop dat het eitje morgenochtend gegroeit is. Ben zo bang dat het weer een tleurstelling word.
Sorry lieverd. Ik ben nu niet in staat iets door te krijgen. Ik voel me echt niet goed. Slap en dizzy... Ben bang dat ik in het ziekenhuis beland omdat ik amper iets eet en drink. Hang heel veel boven de wc en ben helemaal op Kan bijna niks zelf
hey moon, dat klinkt niet goed meid veel sterkte en mijn kaarsje brand voor je. hoe laat kan je morgen?
Jeetje Moon, wat heftig zeg! Pas je een beetje op jezelf? Hoop dat je je gauw beter voelt, en ECHT kan genieten van het wondertje in je buik Liefs,Esther
Ladies! Hier een zware dag vandaag. Super druk op werk en veel last deze x van alle hormonen. Misselijk, pijn in mijn rug en buik, naderende eisprong, for once, mag ik hopen. Heb echt het gevoel dat het heel hard gaat deze maand! Veel slijmverlies ook ineens....morgenochtend echo, vanavond maar eens kijken of we het nog kunnen....hihii! Hou jullie op de hoogte. Moon, doe het rustig aan! Sam, vind het nog steeds klote voor je, en hoop dat John nog met je meer wil! En de rest die piekert....kop op! Bengel, geeft niets hoor, je hebt nog een paar dagen om het zelf te doen, en zo niet is het ook niet erg! En laat je moeder maar gaan, ene oor in, andere uit....zijn we wel gewend inmiddels toch?! x Shaartje
@Maritt; thanks voor je antwoord! Ik krijg echo's dus we zien het wel.. wordt iig goed in de gaten gehouden! @ Esthertje: Echt waar? opvliegers vanaf dag 3? en dan t/m de laatste pil/dag? of gaathet dan nog door? Jeetje.. ben benieuwd.. @iedereen: Suc6! Vooral als het lijkt alsof iedereen om je heen zwanger wordt! Had zelfs een vriendin die zo even zwanger werd van een gozer.. en "effe"abortus deed.. nou jááá vroeg ze mij mee. tsss dat nooit! Maar ja zo hebben we allemaal onze moeilijke momenten.. fijn dat we hier terecht kunnen.. jullie snappen alles tenminste! Bedankt en lekker slapen! Liefs Lin