Jeetje Shaar.... Pfff moeilijk keuze. Ik weet niet hoe je over meerlingen denkt..... Ik persoonlijk zou maandje overslaan.
Als ik heel eerlijk ben... ik heb al vaak 2 of 3 eitjes gehad... en het is nog nooit gebeurd dat er meer dan 1 bevrucht werd. Ieder lichaam is anders, maar zo groot lijkt de kans op een 3 of 4-ling me niet. Maarja, ga je dat uitproberen, of neem je de gok niet.... klote hoor! Moon heeft zeker vandaag een echo? Spannend!
He Shaar, jeetje je bent dus iets te hard aan het broeden geslagen.. Pfff lastig zeg meis. Ik had de ronde waarin ik zwanger werd 3 eitjes, uiteindelijk zwanger van 1 beebje. Maar ieder mens is natuurlijk weer anders. Tuurlijk is de kans niet heel groot dat ze en allemaal bevrucht raken en dan ook nog eens nestelen, maar tis wel een gok die je neemt.. Hoe sta je erzelf tegenover?
hee shaar, jeetje wat een moeilijke beslissing, ik kan je geen advies geven omdat ik het zelf echt niet zou weten.. twee is nog wel te doen maar meer wordt echt zwaar lijkt me... wat wil je zelf? praat met je man en probeer er samen uit te komen. echt zwaar klote dit en lekker dubbel aan de ene kant blij omdat je eitjes goed groeien aan de andere kant wil je ook weer niet een cylcus weggooien... *zucht*moeilijk hoor... ik kan je echt niet helpen... sorry succes!
@shaar: wat een moeilijke keuze word dit. ik persoonlijk zou het niet doen...het risico is toch aanwezig. veel succes met je keuze
denise ik vind 200 erg raar.. mijn gyn zei dat ze echt niet verder gingen dan 150. kan je anders niet de combi met metformine proberen. vind het moeilijk shaar.. 4 is wel veel, maar ja de kans dat ze alle 4 bevrucht worden? moeilijk erg moeilijk met mij gaat alles goed, vanavond komt Moeders voor moeders langs, nog wel een beetje vroeg maar ja.. kunnen alle puregon spuiters weer ertegen aan verder vind ik het nogsteeds doodspannend, hoor zoveel mensen die een miskraam hebben gehad..
Meer dan 2 vind ik ook erg veel. MOet er niet aan denken eerlijk gezegd.... Moeilijk he? Zal je zien dat ik er 4 krijg als ik doorga.....geen goed idee.... Waarom is het allemaal zo moeilijk! Goor verhaaltje....ben een wandelende slijmprop, niet normaal, ze staan echt op springen...nog nooit gehad!
hihi gadver.. heb je afgelopen dagen geen gemeenschap gehad Shaar? anders valt er weinig meer te kiezen
jee shaar, das weer het andere uiterste. ik zou je niet durven adviseren, ik dnek dat ik eht wel zou doen, maar ja wie weet als het echt zo is dat ik het toch niet doe. moeilijk hoor denise, ik heb er ook nog nooit van gehoord dat ze 200 gaven hoor. zou dat echt goed navragen. staat volgens mij ook in de bijsluiter geloof ik dat ze tot 150 gaan, maar weet dat niet zeker. iemand al iets van moon gehoord?
Nee, voelde me erg beroer de afgelopen dagen, snap nu ook waarom....! Vind het zooo moeilijk! Heb morgen een bel afspraak met die nieuwe arts van nieuwe ziekenhuis, horen wat hij zegt... Net op tijd denk. Wie weet zegt hij wel gewoon ervoor gaan....reken er niet op hoor, vanavond ook maar even met Roger praten erover, denk dat hij er ook liever geen 4 wil...of 3....misschien 2...weet ik veel! Nou ja, het doet in elk geval wat! dat scheelt. x
Heej chicks... Ik heb een sms gehad van MOON, en ik moest het even doorgeven aan jullie. Aangezien ze denk ik voorlopig niet op het forum kan komen. Dit schreef ze: Wil je wat voor me doen? Bij de meiden neer zetten dat het hartje klopt en dat ik opgenomen word, omdat ik uitgedroogd ben en mn bloed aan het verzuren is. Zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Krijg infuus met vocht en remmers tegen de misselijkheid. Kus Moon.
Jezus.... Wat erg zeg.. maar wel goed dat ze dan in de gaten word gehouden! Laten we allemaal een kaarsje branden voor Moon vanavond!