gadver wat naar.. leive moon veel sterkte meid.. en ik denk aan je.. hou je sterk en blijf positief..
had al zo'n vermoeden na deze week. moon heel veel sterkte en we denken aan je. ik ben wel superblij dat het hartje klopt zeg. en esther, ik brand mee hoor.
Goed zo Sam! Ja inderdaad heel erg super dat het hartje klopt! Gatverdamme ik vind het zo naar voor Moon, kan ze er nog niet van genieten! Pff ik zal blij zijn als ze over 7 maanden d'r kindje in d'r armen heeft.
Fijn te horen dat het hartje van Moon's beeb klopt! En hier hoop ik ook heel hard dat het goed blijft gaan allemaal! Gelukkig houden ze haar goed onder controle!
lieve moontje....veel sterkte meid! we denken allemaal aan je! super dat het zo goed gaat met de beeb!
Wat goed om te horen dat het hartje klopt! Moon zal waarschijnlijk wel iets van sondevoeding krijgen nu om haar er een beetje bovenop te helpen. Gelukkig houden ze haar nu goed in de gaten... Jeetje wat moet ze veel meemaken......
jeetje moon het zit je allemaal ook niet mee he... hoop dat je snel weer op krachten bent en je beter voelt en naar huis mag... dikke knuff ik had ook nog nooit van 200mg gehoord dacht ook dat ze stopte bij 150. Heb het wel even gegoogled en kwam op allemaal amerikaanse forums uit waar ze dus wel 200mg geven maar als ik eerlijk ben denk ik dus niet dat 200 zin heeft dan heb ik liever 2 maanden niks dan dat ik toch die clomid ga slikken en me weer beroerd voel en last heb van mega opvliegers en dat het toch geen zin heeft...
@ moon sterkte! fijn dat het hartje klopt van je beeb. @ Denise Mijn gyn geeft ook aan dat 150 mg het maximale is.
Nou meiden vannochtend weer een teleurstelling. Clomid heeft blijkbaar helemaal niks gedaan (wist ik eigenlijkwel al), maar nu had ik een andere gyn zegt hij tegen me ik denk dat je maar direct zwaardere medicatie moet krijgen. Hij gaat het met mijn eigen gyn overleggen en ik hoor Dinsdag hoe of wat. Is dat niet erg snel? dit is pas de eerste ronde clomid en maar 50 mg. Kan natuurlijk clomidresistent zijn, maar dat zkan je toch niet concluderen na 1 ronde? Ik word helemaal gek van me eigen hoop echt dat het snel dinsdag is dan weet ik tenminste oe of wat mijn eigen gyn denkt.
Ja precies. Heb je niet gevraagd waarom? (ik vergeet ook altijd de helft te vragen hoor, dus kan zijn dat je dat vergeten bent) Bedoelde hij niet misschien 100 mg?
@MOON, wat naar dat je opgenomen bent. Maar wel beter. Kunnen ze jullie goed in de gaten houden! Veel sterkte en word maar snel weer wat fitter. Knuffel @Shaar, 4 eitjes is wel heel veel! Ben je er al uit wat jullie doen? Ik zou het zelf niet doen denk ik... niet alleen met eventuele reden dat ik niet op een vierling zit te wachten maar ook ivm gezondheidsredenen. Het schijnt niet super goed te zijn voor je lichaam een meerling. En daarbij de kans dat uit 1 eitje 2 kindjes kunnen ontstaan. (oke, kleine kans). Phh... lastig voor je. Oh ja, heb je geen gemeenschap gehad in de voorgaande dagen? @Cira, dat is wel erg snel! 100mg lijkt me toch de volgende stap...
@ natasja Ben ik vergeten te vragen. Was nog net helder genoeg om te vragen of hij iets anders bedoelde dan clomid. Maar dinsdag ga ik het zeker overleggen met myn eigen gyn. Ben ook zeer benieuwd of zij het eens is met haar collega. Wordt vervolgd..........
Hey Katrien Duck, Ik wist echt niet dat je kon testen voor je NOD. Maar dan moet je waarschijnlijk wel al een hoog hsg gehalte hebben in je lichaam? Ik voel vanalles, gelijk altijd, pijnlijke borsten, moe, misselijk, zeurderig gevoel en precies bubbels in mijn buik ... Het is niet de eerste keer dat mijn lichaam mij met die klachten misleid, dus steek ik dat moe zijn op te veel weg gaan, dat misselijk zijn op 'k heb gisteravond toch wel wat te veel gegeten' en dat zeurderig gevoel is een voorloper op de dus ... Het is afwachten ... Hoe voel jij je anders? Alé, ik ga hier aan het eten beginnen. Ik heb vandaag op de trein een gedichtje geschreven, na het zien van de zoveelste dikke buik. Hoeveel dikke buiken ... Hoeveel baby's ... Hoe lang nog wachten ...vooraleer JIJ in mijn buik groeit? ...vooraleer JIJ je eerste kreetjes laat horen? ...vooraleer ik fier naar jou kan kijken in de armen van je papa? ...vooraleer we jou kunnen knuffelen, aanraken, troosten ... Hoe lang nog vooraleer?!
Hey Katrien Duck, Ik wist echt niet dat je kon testen voor je NOD. Maar dan moet je waarschijnlijk wel al een hoog hsg gehalte hebben in je lichaam? Ik voel vanalles, gelijk altijd, pijnlijke borsten, moe, misselijk, zeurderig gevoel en precies bubbels in mijn buik ... Het is niet de eerste keer dat mijn lichaam mij met die klachten misleid, dus steek ik dat moe zijn op te veel weg gaan, dat misselijk zijn op 'k heb gisteravond toch wel wat te veel gegeten' en dat zeurderig gevoel is een voorloper op de dus ... Het is afwachten ... Hoe voel jij je anders? Alé, ik ga hier aan het eten beginnen. Ik heb vandaag op de trein een gedichtje geschreven, na het zien van de zoveelste dikke buik. Hoeveel dikke buiken ... Hoeveel baby's ... Hoe lang nog wachten ...vooraleer JIJ in mijn buik groeit? ...vooraleer JIJ je eerste kreetjes laat horen? ...vooraleer ik fier naar jou kan kijken in de armen van je papa? ...vooraleer we jou kunnen knuffelen, aanraken, troosten ... Hoe lang nog vooraleer?!