Jullie waren gister lekker bezig meiden, hahaha. Heb nu nog meer respect voor "ons" gekregen, haha, Ik heb een vraagje, maar misschien moet ik dat op een ander topic vragen. Gister de IUI gehad, is het wijs om het vandaag ook nog een keer zelf te proberen? Gister is het zaad van m'n mannetje geoptimaliseerd, dus misschien dat het "onbehandelde" sperma dan roet in het eten gooit. M'n temp was nog laag vanmorgen trouwens, viel me wel een beetje tegem... 36,5. Iedereen een fijne zondag!
@wendyp: ik dacht dat je ook provera had.....maar een kuur primolut is maar 7 dagen en provera 10. weet je zeker dat je 14 dagen moet slikken? ik wil je niet bang maken ofzo maar volgens mij klopt 14 niet.....even kijken wat de andere meiden zeggen. het kan natuurlijk hoor....maar ik heb het hier op het forum nog nooit gehoord.
jeetje smurfin, dat weet ik niet hoor.. ik zou het even voor de zekerheid vragen aan een IUI expert.. kan je de gyn niet bellen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hij is gesprongen op dag 17! voordat ik echo kreeg zei gyn dat als ie niet snel zou springen, dat t verloren ronde zou zijn, en dat we volg. ronde met hormonen de sprong zouden bewerkstelligen. MAAR...ik was pessimistisch zo van ik denk dat ie er nog zit. Hup echo maken: zeg ik: hij is weg en ja hoor gesprongen! nu moet ik 12 en 15 jan (op mijn verjaardag) bloed prikken voor progesteron waarde...hopen dat dat nu goed is..(heeft iem. dat gehad dat dat niet goed is?) ik ben blij, heel blij onze 1e echte kans! NOD: zondag 21 januari!
Mijn Primolut-kuur duurde 10 dagen! @ Smurfin: ik heb geen idee, hopelijk kunnen de IUI-meiden je verder helpen...
@french... nee ik had geen 14 dagen primolut geslikt... 10 dagen duurt zo'n kuurtje. @bengel....suuuuppppeeeerrrr! @mj... wij vrouwen hebben het maar zwaar (uchhh) Heb vanochtend mn tempkaartje weer ingevuld...en wat ziet mijn oog? EEENNN KRUIS!
Alleen misschien een stom vraagje... zou het kunnen zijn, dat ik alsnog geen eisprong heb gehad? daar ben ik wel een beetje bang voor...
wacht maar even 12 dagen af.. als je ong bent weet je teninste dat je een ei hebt gehad.. je hebt netjes getempt toch,optijd? test gewoon pas over twee weken vanaf nu.. wanneer moet je weer nar de gyn
Jep, altijd sochtends vroeg, voordat ik mn bed uitging...meteen dat ding erin. maarre met naar de gyn gaan, moet ik wachten tot cyclusdag 40, dan een test doen, als ik nog niet ongi ben, ben ik zwanger moet ik bellen, ben ik niet zwanger, dan word ik wrs ongi. Pas na een half jaar, als het nog niet gelukt is. ofzoiets...
@Smurfin, het ziet er echt veelbelovend uit voor jullie zeg! Echt mega spannend! Kan je nog aan wat anders denken? @Bengel, super de je ei gesprongen is! Flink geklust? @Wendy, temp je omdat gyn dat heeft aangegeven of omdat je dat zelf wilt? Je moet toch altijd op hetzelfde tijdstip tempen? En wanneer kan je er het beste mee beginnen? (cd?)
Nee ik ben aan het tempen omdat ik dat zelf wil, mn gyn zei wel, dat als ik wilde weten wanneer mn ei was, dat ik zou kunnen tempen. Jah altijd hetzelfde tijdstip, ik ben er mee begonnen op cd1. ik geloof dat dit ook zo hoort. (ofzo) want dan heb je de beste in zicht in je cyclus. (heb er de ballen verstand van hoor )