Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik temp niet hoef ook niet te tempen, als clomid aan zou slaan en ik geen tussentijdse controles zou krijgen zou ik wel tempen maar ja krijg nu nog volop controles dus is het eigenlijk overbodig...

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Volgensmij wel.
    Hoop het zo.

We moeten maar afwachten. ;)

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik ben een 26j mamma van een zoontje van 21,5 mnd. Begin deze maand moest ik op controle bij mijn gyn en we hebben er toen ook over gesproken dat ik al meer dan een jaar aan het proberen was om zwanger te geraken zonder resultaat. Ze heeft me onderzocht en clomid voorgeschreven. Het is me de volgende dag pas duidelijk geworden wat dit betekende. Ik voel me nog altijd slecht omdat ik niet meer spontaan zwanger kan worden terwijl dit bij ons zoontje wel het geval was. Mijn man praat er niet over of geeft gewoon geen antwoord op mijn vragen, ik weet niet waarom.(misschien heeft hij nog niet door hoe erg dat dit is voor mij omdat het probleem bij mij ligt) Ik hoop dat ik hier een beetje steun en luisterend oor kan vinden.
    Groetjes van zuurtje :cry:

4. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ zuurtje; je hebt ons al gevonden zie ik. ;)

5. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi ladies,
    Ben net gebeld door de "nieuwe gyn" Hij adviseerde me om het niet te doen....!
    Heb me er ook bij neer gelegd en ga 2 weken wachten en opnieuw beginnen. in het andere ziekenhuis.
    Volgende week bel ik naar mijn huidige gyn om te zeggen dat ik weg ga!

Ik heb met hem allemaal afspraken gemaakt en begin weer opnieuw ook met alle onderzoeken, ga wel verder met Gonal-F

Bij deze dus mijn nieuws, ga de komende 2 weken ook niet meer zo veel forummen....helaas, maar heel erg veel leuke dingen doen en genieten van mijn man en mijn katjes!

Ik blijf wel meelezen hoor af en toe!
    en laat weten hoe het gaat.
    x
    Shaartje

6. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey Shaar,

hoe lastig de beslissing ook is... ik denk dat je de juiste hebt genomen. Als het er 3 of 4 zijn, is de kans op complicaties ook veel groter. Je hebt helemaal gelijk, lekker genieten en leuke dingen doen! Als je ons maar wel af en toe op de hoogte houdt! ;)

Succes, en hopelijk volgende ronde een betere kans voor jullie!

Knuffel!

Daan

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej chickies..... Heb weer een sms gehad van MOONTJE

:::::

Hi mies, Ik ga vloeibaar eten krijgen in de hoop dat het helpt, en anders zonde voeding, dus dat zijn de nieuwe weetjes ;) kus mis jullie, doe ze maar allemaal de groeten op het forum....

zooooo zijn jullie weer op de hoogte :p

8. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Fijn wat van Moon te horen! Hoop dat ze snel opknapt!

Hoe is het met jou Wendy?

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ja inderdaad fijn om wat van moon te horen hoop echt dat ze snel opknapt! En shaar ik geef je groot gelijk dat je lekker 2 weekjes gaat genieten... we zien je na je break wel weer!

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej daantje...

Jah met mij alles zn gangetje... Heb me er compleet bij neergelegd, dat het nog een tijdje gaat duren. Vind het nu niet zo erg meer. Vriendje was alles goed, moet 25 mei bij de uroloog komen, ze hadden een ontsteking gevonden bij zn happie...

Heb ontiegelijke last van opvliegers, echt raar... Volgende maand zou ik moeten beginnen met 100 mg, maar ik ga van de week de gyn nog ff bellen ivm evt. overstimulatie. Enne zoals je van esther hebt gehoord, afgelopen maandag geslaagd voor mn vrachtwagenrijbewijs :D wendy blij wendy blij... enne druk aan het voorbereiden voor mn trouwen..... (lees af en toe wel stiekem mee hoor hihi, kan jullie nog niet helemaal los laten ;) )

11. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Dat is goed nieuws. Nog gefeliciteerd met de goede uitslag en natuurlijk je vrachtwagen-rijbewijs!

Knap van je dat je het een beetje los kan laten... dat lukt mij nog niet erg... ik had dit forum ook even gedag gezegd. Heb het, om precies te zijn... 2 dagen volgehouden. :oops:

Hoop in ieder geval dat je volgend jaar met moederdag ook een cadeautje krijgt! ;)

Hou ons op de hoogte!

Ik ga lekker weekend vieren, heb het wel gehad hier... achter die stomme rotcomputer. :(

Prettig weekend allemaal, enneh... morgen allemaal effe kijken he, of ik positief getest heb!?!?! ;)

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik heb een laatste poging ondernomen en mijn man heeft eindelijk naar me willen luisteren. Hij keek nogal raar op, dus weet ik nu zeker dat hij niet begreep hoe ik me voelde. We hebben erover gepraat en ik krijg nu alle nodige steun. We hebben elkaar eens goed in elkaars armen genomen. Ik moet zeggen dat lucht op nu ik weet dat hij luisterd en er terug volledig mee achter staat. :p

13. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Zuurtje wat fijn voor jullie. Soms is het even belangrijk om weer iets te doorbreken. Het is voor die mannen ook maar moeilijk hoor. Ze staan zo aan de zijlijn en kunnen niet in ons kijken in hoe wij ons voelen.

Bij mij zou het rustig moeten zijn; ware het niet dat mijn lichaam me een beetje voor de gek aan het houden is. Mijn borsten doen zo enorm zeer; vooral mijn tepels. Ik heb buikkrampen en enorm veel slijm (ben misschien wel aan het afkicken van de Clomid ofzo). Gelukkig blijft de acne een beetje weg. De laatste keren kwam deze na 3 weken Clomid echt in legertjes op mijn gezicht.
    Dacht ik kom ik temperatuur eens din en woe: 36,2. Nou ik weet het niet meer. De echo's lieten toch ook niets meer zien zo'n 2 weken geleden. Clomid zou niets meer kunnen doen zei de Gyn.
    We zullen zien. Het is vervelend; besloten om het even te laten rusten tot na de vakantie; maar dit is wel steeds erg confronterend en twijfelachtig.

groetjes aan iedereen

14. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

helemaal waar shaar :D:D:D:D:D

15. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ja ja, ik ben zeker van de partij!

16. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

me to me to me to me to :D :D :D :D :D

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    yep ik ooook :D

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik oooooooook :)

19. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ff VET off-topic: zit me stierlijk te vervelen zou moeten leren want ik heb woensdag een p&o tentamen maar kan me er niet toe zetten...

Deel Deze Pagina