@Daan, balen meid! Maar inderdaad, geen bloed is goed! Bij mij testte ik ook pas een paar dagen later positief!
Hey Daan, nog niet opgeven hoor! Zolang er geen bloed is, is er moed Ik heb zelf vorige x met matcare ook iets van 3-4 dg van te voren getest en toen was ie ook negatief. Op mn NOD teste ik wel positief, dus laat je koppie nog niet hangen! Nou meiden, ik ben ook weer in de running. Zonet voor het eerst weer ongesteld geworden.. Eindelijk! Heb gister zo'n vreselijke huilbui gehad, echt niet normaal meer kon gewoon niet meer stoppen. Vandaag zo'n opgelucht gevoel en ook nog es ongi! Eindelijk weer verder na mn mk! Dag 9 heen voor een fm.. Ben benieuwd, mag gewoon 100 mg blijven slikken en had daar de laatste keer een driesprong op.. We zullen het weer zien..
@Marjo, hopelijk heeft het opgelucht je huilbui! Nu weer met frisse moed beginnen! Suc6. @Linneke, leuke tip van je banner op het bureaublad! Bij mij werkt het wel gewoon. @Sam, jij zit alweer op CD 5. Wat gaat de tijd snel! @Wen, (voor als je stiekem mee leest) heb je al getoured in de vrachtwagen? Hoe zou het met Moontje zijn?
Hallo, Ik ga ook starten met de eerste ronden moet morgen men laatste tabl Duspathon en dan wachten tot menstruatie. en dan clomid. groetjes mia
heeyyyy meiden, marjo, wat fijn dat ej toch weer verder kan nu, zit er weer een beetje schot in. hoe was het om ongi te worden? ik vond dat na mijn miskraam zooo erg en heb ook dagen gejankt. hoop dat we snel weer een wondertje in ons buik hebben. succes meis. dat geld voor iedereen. maritt, gaat zeker snel hoor. alweer dag 5, voor je het weet is de klusronde er weer hihi. moontje, hoop dat het beter met je gaat. Daan, hoe is het met jou? en met iedereen hoe is eht vandaag?
he mj, hie rgata eht wel met ups en downs. valt me steeds zwaarder. maar goed mijn tijd komt wel ben ook wle erg benieuwd hoe het met moon is
Goedemorgen op deze moederdag! Heb het er echt wel ff moeilijk mee. Geen beeb, en voor het eerst weer ongi.. Zit al de hele morgen te .. Maar we gaan er weer voor en het gaat ook zeker lukken! Sam: Heel herkenbaar wat jij schrijft over je 1e ongi na mk. Ik vind het ook heel moeilijk, maar aan de andere kant ben ik 'blij' dat we weer verder kunnen. Kan me van jou ook goed voorstellen dat het je zwaar valt. Duurt nu ook al zo lang meis.. Duim me suf dat we samen naar de -wat is het- febr.? mama's mogen! Funnygirl: Welkom hier en veel succes de eerste ronde! Mj: Hoe gaat het met jou eigenlijk? Kun je er al een btje van genieten? Hope so! Wanneer ben je uitgerekend? Katrien: Ben je al ongi geworden inmiddels? Hoop echt voor je dat je te vroeg getest hebt! Nou, ga zo maar ff een btje poetsen in huis. Heb het lekker laten verslonzen afgelopen week, genoeg te doen dus! Vanav. gaan we voor moederdag uit eten met mn ouders. Wel zin in, ff lekker uit huis en wat anders aan mn hoofd. Ben echt mega ongi trouwens.. Echt last van, maar weer duimen voor een goede start he... xx
He meissies, Ik ben er weer! Venezuela was top, echt een aanrader. Ben nu alleen moeier dan toen ik wegging, heb een enorme jetlag... en morgen begin ik bij mijn nieuwe baan . Daar moet ik overigens de eerste dag al te laat komen, omdat ik naar de fertiliteitsarts moet. Goed begin... Venezuela heeft hoogstwaarschijnlijk wel een eitje laten rijpen en springen, althans als ik een positieve ovulatietest mag geloven. Morgen zou ik daar uitsluitsel over kunnen krijgen. Het zou beteken dat ik voor het eerst in 5 maanden weer eens een eisprong heb gekregen! Goed nieuws dus... We hebben wel de dag ervoor geklust, maar op de dag van de eisprong zelf zaten we in het vliegtuig, en het ging mij een beetje te ver om vriendje de wc in te lokken . Afwachten dus of het genoeg is geweest. Ik moet een helehoop bijlezen! In de gauwigheid heb ik gezien dat Mj zwanger is GEFELICITEERD! En dat Moon in het ziekenhuis ligt. Hoe gaat het met haar? Wel goed nieuws dat het hartje klopt! Ik ga weer even verder lezen... Groetjes, Simba
@Simba, goed dat je weer terug bent! Hoop voor je op een vakantiebeeb! Wie weet, zou extra mooi zijn! Moon smst soms naar Wendy en die laat hier dan een berichtje achter. Ga je alles bij lezen? De laatste tijd is het wat rustiger hier.... Een aantal ladies zijn met pauze namelijk, en moon is er natuurlijk ook niet. @Funnygirl, succes!
1E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug. Mariska:pco, 50mg clomid 12 mei controle echo Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 8 mei 1e x Clomid.. 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen. 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;28/4 ongesteld geworden 150mg clomid 10/5 FM Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid. 7E RONDE CLOMID Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!) 8E RONDE CLOMID Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Ondanks alle twijfels (stoppen, doorgaan, stoppen, doorgaan) toch maar weer door gegaan. Nu een 'koninginne-ei' gehad en duimen dat er een prinsje of prinsesje in mijn buik gaat groeien. Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM NOD Katrien Duck: 15 mei Patje : NOD 4 juni?? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Wendy Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!! Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m
he marjo, dikke knuf meis. voor alle andere meiden ik hoop dat we volgend jaar moederdag heel veel cadeautjes krijgen. Of ik kan genieten. ben wel blij, maar maak me erg ongerust.ben een hele erge tobber en dat merk ik nu ook.. voel nu bijna geen steekjes in mijn buik en mijn (.)(.) zijn vandaag niet meer echt gevoelig, ben gelijk bang dat het fout gaat.. word best wel gek van mijzelf
Goedemorgen meiden Zo.. moest ik even een hoop bijlezen zeg! Katrien.. hoe gaat het? Simba welcome back... leuk dat je het zo top hebt gehad. En laten we hopen dat dit venezueelse eitje het goed gaat doen. MJ, ik hoop ook dat we volgend jaar allemaal cadeautjes krijgen voor Moederdag. Ben ook wel benieuwd hoe het met Moon is, maar er zal heus wel weer snel een update komen. Funnygirl welkom en veel succes. Nou verder gaat hier alles goed hoor, moet eigenlijk mijn eisprong hebben of gehad hebben, maar voel niets... maarja ik voel hem ook niet elke maand. Ik wacht gewoon af, zit eigenlijk al met mijn hoofd bij volgende maand dat ik die kijkoperatie krijg. Bruiloft was erg leuk, wel regen natuurlijk.. dat was jammer. Maar ze hebben een fantastische dag gehad, en dat is het belangrijkste. Gisteren verjaardag van mijn nichtje gehad, 1 jaar geworden... was ook erg leuk. Gisterenavond even bij vrienden geweest... en nu is het alweer zondagmiddag... weekend weer bijna om! Ben vandaag hard aan het leren, morgen theorie! Nou fijne zondag allemaal!
Heej meiden... Update van moon Wel redelijk, ben nu thuis. Voel me nog niet super, maar blij om thuis te zijn. Van alle spanning gevoel of er een brok in mn keel zit. nog een echo gehad vandaag en ging goed met de kleine. Ze begint nu echt vorm te krijgen. Hoop dat het thuis lukt, heb weinig zin om terug te moeten.
1E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug. Mariska:pco, 50mg clomid 12 mei controle echo Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 16 mei 1e echo.. 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen. 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;28/4 ongesteld geworden 150mg clomid 10/5 FM Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid. 7E RONDE CLOMID Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!) 8E RONDE CLOMID Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Ondanks alle twijfels (stoppen, doorgaan, stoppen, doorgaan) toch maar weer door gegaan. Nu een 'koninginne-ei' gehad en duimen dat er een prinsje of prinsesje in mijn buik gaat groeien. Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM NOD Katrien Duck: 15 mei Patje : NOD 4 juni?? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Wendy Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!! Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m
Thnx wendy voor het vertellen hoe het ging enz. Ben dus weer thuis voel me nog wel heel zwak. Maar ja ben wel blij thuis te zijn heerlijk! Kga nu weer.. kan nog niet zo goed op zijn. Liefsss
@Funniegirl: suc6 meid! Hoelang ben je al "bezig"? @WendyP: wat fijn om even wat van Moon te horen! @Esthertje: suc6 met je theorie morgen! @mj24: Geen zorgen maken.. Ik voelde mn (.)(.) eerste weken vreselijk en ineens was het over.. ze groeiden heel snel beetje en toen niks meer.. Zijn de jouwe al wat gegroeid?(opgezet) En anders moet je ecen een echo vragen als je je echt heel zorgen maakt! @Simba: wow, Venezuela! Hoop dat de vakantie je zo goed heeft gedaan dat je gelijk een eisprong hebt gekregen! @Marjo:kan me voorstellen dat moederdag een moeilijke dag is! Lekker eten vanavond! @Sam: sterkte.. @Daan: heb je vandaag al getest? nog geen tekenen van 't een of ander? @iedereen: Suc6 allemaal, en voor diegenen die geen kinderen hebben kan ik me voorstellen dat moederdag zeer doet.. Ik durf het bijna niet te vertellen hier, maar mn dochter maakte mn man vanmorgen wakker.. ik m'n ogen stijf dicht knijpen natuurlijk. Gerommel in d ekeuken.. Kwam ze boven dienblad in dr handen, met thee en koekjes.. zo lief en kreeg ik kadootje.. zei ze.. Mama, weet je dat ik heel veel van je hou, hou je ook van mij? maak je kadootje maar gauw open... had ze zelf bedacht en ik janken natuurlijk// keek ze helemaal sneu.."moet je huilen?" "ja, poppie, omdat mamma ook zo veel van jou houdt!" ohh.. ik dacht wat moet ik ookm blij zijn met mijn 2 meiden! Ik HEB tenminste kinderen.. En dan wil ik graag nog een? Wees blij met wat je hebt.. Oohh voelde me zo dubbel.. I feel so sorry voor de meiden die helemaal geen kinderen hebben.. Kan me voorstellen dat je denkt: wat doet ze aan de clomid? ze heeft al 2 gezonde kidz... Nou, ben de hele dag al huilerig.. de tranen zitten hoog.. Ik bèn ook superblij met mn mooie prinsessen, maar wil zó graag nog eens zo'n frummeltsje! Nou, ja ik moest dit even kwijt hoor! Sorry! Ik wens iedereen een fijne moederdag of Bijna- Moeder-dag! Want we gaan ervan uit dat iedereen hier op dit forum volgend jaar moederdag mag vieren! doeidoei, fijne dag! liefs Lin Oh, ja.. kunnen jullie wel in www.9maand.com?