Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

linneke, gooi het er maar uit hoor. maar of je nu voor kindje nummer 1 of kindje nummer 5 gaat, als het niet lukt doet het net zoveel zeer

marjo sterkte meid, dikek knuffel van mij.
    dat we snel door mogen naar de goeie zijde van de medaille.

moon, wta super dat je weer thuis bent en ukkie het gelukkig geweldig doet.
    ik hoop echt zo verschrikkellijk hard dat je je snel beter voelt

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    lieve moon wat heerlijk dat je thuis bent.. vanavond national geo kijken om 6 uur.

linneke, heerlijk zulke meiden. en snap best dat je aan de clomid gaat hoor, waarom niet

daan ik ben benieuwd

3. sara5

sara5 Lid

May 13, 2007
    49
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Ik ben nieuw op dit forum. Zit al enige maanden op een ander forum, maar zat nu weer eens het e.e.a. te speuren op het internet en kwam dit forum tegen.
    Ik ben zelf in juli 2006 gestopt met de pil. Mijn 1e menstruatie had ik in november (was al in oktober bij de huisarts geweest, maar moest nog maar ff wachten ivm 12 jaar pilgebruik). Vervolgens in januari weer naar de huisarts en een verwijzing naar de gynaecoloog. Bij mij is pco vastgesteld in februari 2007. Ik zit nu op CD13 met mijn 1e behandeling clomid 50 mg. Ik heb vrijdag controle gehad in het ziekenhuis en daar was nog geen werking van clomid te zien. Ik moet nu dinsdag weer melden voor controle. Als dan op dag 20/21 nog niets is te zien, wordt de cyclus afgebroken en gaan we verder met 100 mg dosering.
    gr. Sara

4. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hallohallo!
    ik ben net terug van beverwijk...pffff ik ben kapot!
    veel leuke dingetjes gehad van mn moeder haha...het had eigenlijk andersom moeten zijn ;)
    ik kan al een paar dagen niet naar de wc en dat doet pijn joh!
    iemand tips?

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    French... Beverwijk.. daar woon ik.. wat gezellig!

Wat heb je gekregen

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    french wat helpt is all bran eten elke morgen, liever die 40+ vezels van all bran, niet heerlijk mar helpt echt super.. en melk, kiwi's, pruimen.

7. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @esther: babyslofjes...nieuwe tas.
    we hebben ook voor kleerdjes gekeken maar ik beval in dec en nu is het allemaal zomergoed.

@mj: ik ga het uit proberen

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Meiden even een kort bericht

NU op National Geographic

In the Womb
    Zo mooi!

9. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    thanks!
    ik ga gelijjk kijken!

10. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

tijdje rustig gedaan nu even update van eerste keer clomid: ik heb erge rugpijn en hoofdpijn vandaag, al een paar daagjes veel steekjes zowel links als rechts, mijn temp is inmiddels gedaald en klussen is gevoelig........ik denk dat ik snel een eitje heb maar het is nog even afwachten, disndag naar de Gyn, ben heel benieuwd. We klussen nu om de dag, doen jullie dat ook of toch in deze periode elke dag?

Succes allemaal deze week!

11. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Gisteren naar de gyn geweest... Dat was dus cd13 en de grootste follikel was 9mm... moest toch al 11mm geweest zijn :(
    Dus ja het zal niets zijn deze eerste ronde :cry:
    Maandag 21 mei terug beginnen met provera en dan beginnen met 100 mg clomid. Khoop dat deze dosis toch beter zijn werk zal doen [-o<

12. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    1,015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    1E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug.
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo
    Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 8 mei 1e x Clomid..

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;28/4 ongesteld geworden 150mg clomid 10/5 FM
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Ondanks alle twijfels (stoppen, doorgaan, stoppen, doorgaan) toch maar weer door gegaan. Nu een 'koninginne-ei' gehad en duimen dat er een prinsje of prinsesje in mijn buik gaat groeien. ;)
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Patje : NOD 4 juni??
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m

13. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    1E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug.
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo
    Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 8 mei 1e x echo..

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;28/4 ongesteld geworden 150mg clomid 10/5 FM
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Ondanks alle twijfels (stoppen, doorgaan, stoppen, doorgaan) toch maar weer door gegaan. Nu een 'koninginne-ei' gehad en duimen dat er een prinsje of prinsesje in mijn buik gaat groeien. ;)
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Patje : NOD 4 juni??
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m

14. sara5

sara5 Lid

May 13, 2007
    49
    0
    0
    Hoi Mariska,
    waarschijnlijk ga ik gelijk op met jou.
    Ik heb 11 mei controle gehad en het grootste follikel was 5 mm, 15 mei wederom controle.
    Maar waarschijnlijk geen werking met 50mg clomid en dan moet ik 20/21 mei weer terug komen voor een uitgangscontrole en over naar de 100 mg clomid.
    Ik krijg de indruk dat jullie elkaar al een hele tijd volgen via dit forum. Het is ook allemaal wel erg spannend en vaak hoop en teleurstelling. Succes. Sara

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej meiden (alweer)

Wil ff zeggen dat ik weer een sms van moon heb gehad...

ze wilde zeggen dat ze weer opgenomen is, het ging niet. En dit kan tot de 14e week zo doorgaan. er weer in en er weer uit....

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Jez..., niet normaal meer!
    Echt heel erg klote voor haar.
    Doe haar maar veel groeten en wens haar sterkte.
    Hoe is ie met jou dan?
    Wat gaan we nou afspreken zaterdag?

x
    Shaartje.

17. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Ohh wat rot voor Moon...maar ja, daar in het ziekenhuis wordt tenminste goed voor haar gezorgd en krijgt ze wel wat binnen! (op wat voor manier dan ook..)
    @Sarah: Ik zit hier ook nog maar pas , hoor! Dat wisselt toch altijd wel.. alleen de meiden die meerdere rondes door moeten gaan die komen elkaar steeds weer tegen..
    Suc6 voor je nieuwe afspraak! 5 mm was idd wel erg klein toch?

Ik heb mn laatste clomid gehad, en laatste dagen géén bijwerkingen gehad! (shhttt.. niet te hard roepen...) Dus nu maar afwachten.. ben zóóó benieuwd.. woensdag echoooooo.... oeioei...

Oke iedereen sterkte en suc6!
    Liefs Lin

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaartje... jah goei... uhh zaterdag..is op zich wel goed...maarre ben arm meisje nu ff deze maand... ringen besteld en kaartjes..:S

@linneke...wil je goeie hoop niet de grond in drukken, maar bij mij komen ze altijd na de clomid de opvliegers ;)

19. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    Ohh Wendy.. dat méén je niet... haha en ik maar denken dat ik er zo goed van af kom... Nou, ja als het maar voor een goed doel is.. laten we hopen!

doei!

Lin

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Jeetje wat lullig voor Moon zeg.... lekker dan tot de 14e week... dan heeft ze nog even!

Shaartje, ook ik ben niet echt heel ruim bedeeld deze maand....
    Maar het is wel leuk om elkaar te zien natuurlijk.....

Share This Page