Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    wilde ik net welkom thuis tegen moon zeggen ligt ze alweer in het ziekenhuis... wat een ramp zeg voel echt met je mee hoor moon en hoop dat het snel beter gaat!

er zijn geloof ik een paar nieuwe meiden: welkom allemaal! hoop dat jullie veel steun aan ons en elkaar zullen hebben ik heb dat in ieder geval wel hier.

hier weer een lekker weekend achter de rug, zo goed mogelijk geprobeerd alles van me af te zetten... lukte niet zo aangezien ik weer heb gehoord dat iemand uit de kennissenkring zwanger is jonge meid van mijn leeftijd dus dat is dan weer een domper (niet dat ze zwanger is maar dat ik niet zwanger ben jullie snappen me wel)

weinig hoop voor 150mg meer over, zoveel steekjes enzo ik met 100mg voelde zo weinig voel ik nu, helemaal niks en ook aan mijn afscheiding is niks te zien. Ik neem aan dat mijn bloed dinsdag wel getest zal worden en als de waarden niet zijn verbeterd ga ik niet aan de 200mg.

nou allemaal sterkte en een dikke knuffel!

2. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Gelukkig ben ik heel rijk....not!
    Maar voel dat jullie een beetje terug krabbelen, of heb ik het mis....?!
    Hoeft toch niet heftig, gewoon wat drinken, borrelhappie ofzo...ik geef een rondje!
    Laat effe weten.
    x

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Neeee ik krabbel zeker niet terug..... ik vind het harstikke leuk.
    Borrelhappie... dat mag ik niet van Sonja hoor hahahahahahaha.

Agos.. je geeft wel een rondje, zo erg is het nou ook weer niet met me hoor. Moet gewoon ff erg opletten. Ga natuurlijk ook op vakantie over 4 weken.

Maar kan best ff wat drinken hoor... maar niet uuuuuuuren lang een bon ontwikkelen zeg maar hahahah!

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug.
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo
    Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 8 mei 1e x echo..

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;NU:150mg clomid maar lijkt ook niks te doen 15/5 2e FM
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Ondanks alle twijfels (stoppen, doorgaan, stoppen, doorgaan) toch maar weer door gegaan. Nu een 'koninginne-ei' gehad en duimen dat er een prinsje of prinsesje in mijn buik gaat groeien. ;)
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Patje : NOD 4 juni??
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m

5. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Komt goed, gewoon een kleine bon, misschien kunnen we voor jou wortels en selderij vragen, neem ik een bitterbal! (kan me toch geen reet meer schelen deze maand) ben zoooo opgezet van die eieren....! Heel vervelend.

Bel me even ofzo, of mail even waar we elkaar zien, kan in Leiden, maar ik kan ook naar Haarlem komen ofzo.
    Maakt me niets uit.

Slaap lekker.x

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

leiiijjuhh is ook wel een leuke stad... ik vind het best..moet alleen eerst nog wel werken.. dusse het zal rond 2en worden ongeveer....

7. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug.
    Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg
    Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo
    Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 8 mei 1e x echo..

2E RONDE CLOMID
    Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen.

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;NU:150mg clomid maar lijkt ook niks te doen 15/5 2e FM
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

7E RONDE CLOMID
    Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!)

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 17 april ongesteld geworden. Ondanks alle twijfels (stoppen, doorgaan, stoppen, doorgaan) toch maar weer door gegaan. Nu een 'koninginne-ei' gehad en duimen dat er een prinsje of prinsesje in mijn buik gaat groeien. ;)
    Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei
    Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds.

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni
    Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten.

3E RONDE HORMOONSPUITEN
    Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go.....

NOD
    Katrien Duck: 15 mei
    Patje : NOD 4 juni??
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Linda: ben heel benieuwd?
    Sam ??? geen idee nog

PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!)
    Wendy
    Smurfin
    Chrizzzzy

ZWANGER
    Jody+/- 28 november 2007
    Dieseltje +/- 10 december 2007
    Puksem
    Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!!
    Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis
    French uitgerekend op +/- 27 december 2007
    Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008
    Annika: 12 januari 2008
    MJ: 12 januari 2008

Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Oke deal we gaan gewoon

Haarlem maar doen dan...

Half 3 ?

Plek mag Wendy verzinnen dat is de haarlemmer onder ons

9. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Gezellig!

Hoor wel hoe laat jullie dan hier kunnen zijn.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

jah is goed!

dan zal ik mn adres wel ff doorgeven... voor shaar..is makkelijker hoeven we niet met zn 3en naar het centrum met de auto... isse dat kroegie van de vorige keer een optie? Ken nix leukers...haha

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Haarlem dus, hahaahah
    Mail je adres effe, dan kom ik daar heen.

Half 3 is goed.

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja hoor dat is toch prima... hopen dat ze die terraskachels aanzetten dan ;)

Hebben ze daar wortels enzo....

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

haha..heej shaar...je hebt een pb!

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    zag hem, heb navi.
    Zie jullie daar, gezellig.

Ga tukken!

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    En mochten er anderen nog zin hebben om mee te gaan naar de clomid date zaterdag.....

your'e welcome!

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

vast niet... niemand durft hihi ;)

we zitten trouwens op pagina 555.....mooi getal ;)

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Hebben jullie gezien dan we op de clomid date in januari naar MJ gaan.....?! Dan moet ze bevallen, we gaan haar ondersteunen!
    hihihih

Nu ga ik echt....jullie kennen me.....ben zo'n plakker!
    x

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Oh gezellig, MJ woon je wel een beetje ruim, dat je ons allemaal kwijt kan!

Goedemorgen trouwens.....

Spannende dag hoor, Theorie! Pfff gisteren ging het voor geen meter, vanmorgen weer wel, dus ik hoop dat het zo doorgaat,duimen jullie voor me?

19. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Goedemorgen meiden! Wat zijn jullie een lieverd!

Zat nog even terug te lezen naar de reacties op mijn negatieve test... en iedere keer ben ik weer verbaasd over jullie reacties. Het is goed om te weten dat er mensen aan je denken!

Hier verder alles prima, ben me aan het opmaken voor de volgende ronde. Nog niet ongesteld, maar dat duurde de vorige 2 maanden ook langer dan dat het zou moeten duren. Verder nergens last van, dus geloof me... over 3 dagen is ie ook niet positief!

Balen dat Moon alweer terug moest naar het ziekenhuis... hoop dat het met haar kindje helemaal goed gaat komen, dan is het achteraf tenminste de moeite waard geweest!

Las ik verder iets over een Clomid-date zaterdag?

Verder weinig nieuwtjes.... enige wat ik op dit moment is hopen dat ik snel ongesteld wordt zodat we verder kunnen. Maar Sam en Marjo, sinds de miskraam vind ik ELKE menstruatie weer een ramp!

Simba, ik hoop dat jou eitje goed benut is!

Succes Allemaal!

20. Linneke

Linneke Actief lid

Dec 28, 2006
    352
    0
    0
    Friesland
    @Esthertje: suc6 vandaag! Met je theorie!

Wat leuk dat jullie een clomid-date hebben! Had ook wel willen komen, mar mn huis staat boven in Friesland... dus bijna buitenland... haha

Woensdag heb ik m'n 1e echo... vind het zóóó spannend! Dan gaan ze dus - als ik het goed begrijp- kijken of je al een (of meer) eitje(s) hebt, en zoja dan meten ze het eitje op? En hoegroot zou het dan moeten zijn? Ongeveer?
    En als het goed is krijg je klusinstructies? (hoe noemen ze dat in het ziekenhuis dan?) en anders moet je weer terugkomen voor een echo?

WIE WEET DIT?

Liefs Lin (die bijna niet wachten kan toch woensdag.. 1e echo..)

Share This Page