hallo dames vandaag echo gehad toen ik ernaartoe reed zei ik tegen ma: wedden: links en 13 mm en wat denken jullie JA ik had t goed gedacht hihi waarschijnlijk vrijdag pregnyl woesndag weer terug voor echo, DUIME dus, kans nr 2 in 18 maanden!
Super Bengel! Goed spul he! Fijn gevoel he dat het meteen al zo goed reageert. Jij bent gewoon zwanger deze maand! x
bengel, wat goed zeg en lees het net van moon, wta verschrikkellijk weer zeg poehee. hoop echt dat het snel beter gaat even een vraagje, ik ben gisteren mijn clomid vergeten in te nemen dus ehb dat vanochtend gelijk gedaan, nu moet ik vanavond de laatste 2, kan dat gewoon of word dat et veel op 1 dag?
Bengel... goed nieuws! Sam... Je kan ze volgens mij gewoon vanavond nemen, zolang je maar geen 2 dosissen tegelijk neemt. Ik zou voor de zekerheid even bellen met je arts/apotheek.
@esther: gefeliciteerd meid! ik had ook niet anders verwacht @bengel: fijn dat het spuiten zo goed gaat! ik weet precies hoe je je voelt dat eindelijk iets werkt! @katrien: ik heb ook veel van deze reacties gehad en ook vragen van of we al bezig waren of niet. lekker laten lullen maar je word er weleens kots en kots misselijk van!
1E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 8 mei 1e x echo.. 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen. 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg en 100mg niet aangeslagen;NU:150mg clomid maar lijkt ook niks te doen 15/5 2e FM Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid. 7E RONDE CLOMID Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!) 8E RONDE CLOMID Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go..... NOD Katrien Duck: 15 mei Patje : NOD 4 juni?? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Katrien Duck / Daniëlle Wendy Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!! Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m
katrien, thanx meid. heb ff gebeld en kan geen kwaad volgens hun. vergeet helemala op de bericht te reageren wat je avn je zwager hebt gehad. sommige mensen snpapen het niet en je moet vaak aanhoren, ga maar op vakantie kom je zwanger terug. erg leuk vooral als je geen eisprong hebt. proberen je er niet teveel van aan te trekken en laat ze maar in de waan, daar is meestal geen uitleggen aan.
Dank je Sam, die mensen weten inderdaad niet wat ze zeggen. Mannetje en ik zijn er inmiddels wel uit. We zouden nog 1 maand door en dan stoppen tot na de zomer. Maar we hebben er eigenlijk allebei zo genoeg van, en kappen er voorlopig mee. Weet ook niet of ik het in september wel weer oppak. We hebben het nodige voor onze kiezen gehad... en kiezen nu even voor minder zorgen. We hadden al besloten dat ik volgend jaar minder zou gaan werken, omdat we graag een hond (labrador) willen. Dus we gaan ons hier verder op richten, lekker genieten van onze pup en over een tijdje zien we wel weer! Kom hier nog wel af en toe spieken hoor.
ik vind het een erg moedige keuze van je meid. ik wens je alle geluk en liefde en rust die je nodig hebt. en vergeten doen we je niet en kom af en toe wel langs?
Ik kom zeker nog regelmatig kijken naar alle succesverhalen! Jij houdt je aan je belofte he, de 10 kuren niet volmaken!
esther yooooooo wat goed! gefeliciteerd man! en tsja wat betreft mensen die denken het allemaal voor je te weten: mn schoonmoeder zei eergister ook: zou je niet ff stoppen met alles een poosje misschien komt het dan vanzelf... goedbedoeld maar heb ik gewoon geen f*ck aan want het komt niet vanzelf ](*,) als het vanzelf had gekomen dan zat ik niet aan die verdomde pillen he! frustrerend *zucht*
Ik ben blij dat iedereen hier tegenaan loopt...., en dat ik niet de enige ben die zich daar druk over maakt. Maar dat veranderd onze beslissing niet...
Ja, en ik ga weer naar de gyn, zoals jullie hebben kunnen lezen. Heb genoeg van het wachten. Dan maar weer ongi opwekken, en weer aan de clomid.
hallo, vandaag de echo gehad en er zaten wel eitjes, best veel, maar de grootste was maar 1 cm. dat is te klein he. dus de 100 mg clomid werkt ook niet. nu moet ik eerst 10 kg afvallen als ik aan de spuitjes mag beginnen zei de gyn. ik ben 1.74 en 79 kg. ik vind t echt niet te zwaar. zij vond het overgewicht... maandag ag ik met een fertiliteitsverpleegkundige praten. ik hoop dat ik met haar een plan kan maken zodat ik weet wat er nog allemaal moet gebeuren... ik ben wel blij te horen dat ik tenminste eitjes heb! moesten jullie ook afvallen, of zijn er missch meiden bij die ook zwaarder zijn die ook spuitjes gebruiken? groetjes sjaan
hallo, vandaag de echo gehad en er zaten wel eitjes, best veel, maar de grootste was maar 1 cm. dat is te klein he. dus de 100 mg clomid werkt ook niet. nu moet ik eerst 10 kg afvallen als ik aan de spuitjes mag beginnen zei de gyn. ik ben 1.74 en 79 kg. ik vind t echt niet te zwaar. zij vond het overgewicht... maandag ag ik met een fertiliteitsverpleegkundige praten. ik hoop dat ik met haar een plan kan maken zodat ik weet wat er nog allemaal moet gebeuren... ik ben wel blij te horen dat ik tenminste eitjes heb! moesten jullie ook afvallen, of zijn er missch meiden bij die ook zwaarder zijn die ook spuitjes gebruiken? groetjes sjaan
cindy,als ik zo vrij mag zijn zou ik willen vragen welke gyn jij hebt? ik denk dat we allebei in t zelfde ziekenhuis gaan. ik ben iig door eentje erg lang laten wachten. hij liet me steeds 3 maanden wachten en nu mag ik eindleijk na een half jaar pas echo's en pakken ze de problemen aan. ik weet niet of jij dat ook zo ervaren hebt daar? iig heb ik nu wel een betere gyn groetjes van sjaan, ook uit limboland!
@sjaan: overgewicht? wat een onzin! bij jou lengte is een gewicht van 79 kg geen reden om niet met spuiten te beginnen hoor......... Ik hoop dat de fertiliteitsverpleegkundie er anders over denkt en dat hij een ander plan voor je uitzet. Gewoon je mond opentrekken als je naar die fertiliteitsverpleegkundige moet! Succes!
@sjaan: overgewicht?! ik ben met spuiten begonnen toen ik 75 kilo woog en ik ben 1.73. ze hebben het er nooit met mij over gehad dat ik af moest vallen maar ik had het zo begrepen dat het bij ''echt'' overgewicht gaat....20 kilo te zwaar ofzo. je moet het er maar met die andere arts over hebben want dit vind ik een beetje ver gezocht