Hallo Meiden Wat is het allemaal weer spannend hier. Wachten, slikken, tempen, wachten, klussen,wachten enz.enz. Ik zit in m'n klusweekend. Maar doordat ik geen controle meer heb weet ik gewoon niet precies wanneer ie gaat springen, maarja ik blijf gewoon nog even doorgaan. Misschien springt ie woensdag de 10e wel, dan ben ik jarig... Een verjaardagsei! hahaa. Als ik dan als cadeautje een bevrucht eitje krijg... dan hoor je mij nergens meer over. [-X Liefs, Esther
he lieverds, ik heb in een keer een vette inzinking.. voel me echt kl*te. de gedachte dat ik op zijn vroegst in november mama kan worden is zo frustrerend.. kan wel janken.. voel me echt naar en bang dat ik nooit mijn eigen kleintje kan vast houden.. Ik weet dat ik met 50mg pas aan het begin van alle mogelijkheden sta, maar dat het niet aanslaat maakt me zo ongerust.. ben echt zo bang en verdrietig, heb geen zin om te werken morgen.. geen zin in niks... ben alleen thuis nu en ik voel me echt k*t, sorry, maar zit even in de put, ga vandaag maar vroeg slapen, morgen voel ik me wee positief, maar heb nu het gevoel dat die clomid nooit bij me gaat werken en dat ik altijd kinderloos blijf.. en ik zou niet weten wat te doen als dat gebeurd sorry, moest het even van me afschrijven..
MJ Ik snap wel een beetje wat je bedoeld. Het is ook allemaal zwaar kl*te. Maar de gedachte dat je pas op z'n vroegst mama kan worden is natuurlijk niet helemaal waar. Als jij zwanger raakt dan ben je ook al een mama... dan maak je al een supertijd mee. En inderdaad Clomid 50 mg is nog maar het begin. Ik zit er ook net in, soms zie ik het net zo uitzichtloos in als jij op dit moment, maar dan denk ik er achteraan, ik ben blij dat ik nu in deze situatie zit, en niet 50 jaar geleden, want dan hadden we het echt kunnen vergeten. Het komt allemaal goed... er word aan ons gewerkt. Er zijn nog zoveel meer mogelijkheden als Clomid. Maar klagen mag altijd... daarvoor helpen we elkaar hier toch. Hou je taai, en always look on the bright side... Liefs, Esther
Heej mj Ik kan helaas niets zeggen, wat je beter zou gaan voelen... Alleen dat ze al heel ver zijn op medisch gebied. Ik duim echt met je mee, dat straks 100 wel gewoon aanslaat! idd look always on the bright side of life... Dikke KuZzzzz
Je gaat echt mama worden, MJ! Dat weet ik zeker. Zoals de rest ook zegt: 50mg is pas het begin. Kijk naar Bengel: 150mg slaat aan! Dat gaat bij jou ook gewoon gebeuren! Ik snap je volkomen, zo voelen we ons allemaal vaak genoeg. Maar het gaat helemaal goed komen, voor iedereen van ons! Enne... iets waar je lang op moet wachten is altijd het mooist!
MJ: Ik sluit me helemaal bij de rest aan. Ik hoop dat het vandaag weer een beetje beter met je gaat. En lekker werken ter afleiding(voor zover als dat kan).... Succes meid! *dikke knuf*
Morge MJ, Heb je een beetje een lekkere nacht gehad? Voel je je vandaag weer iets beter. Jullie tijd gaat echt ook komen hoor. Maar je dip is te begrijpen, soms wil het gewoon niet om alles rooskleurig te zien. Gelukkig kan je hier dan ff spuien, ben je het weer ff kwijt. Hoop dat je je optimisme weer gevonden hebt, schouders eronder en gaan met die banaan maar weer! Liefs Smurfin
Dat valt niet mee Marit, haha. Maar we hebben afgelopen vrijdag ook ons huis verkocht, dus dat is wel weer een lekkere afleiding. We gaan tijdelijk in een vakantiehuisje wonen, omdat ons huis nog gebouwd moet worden. Heel spannend allemaal en een super afleiding! Ben al bezig om dingen in te pakken en vooral weg te gooien. Zo komen we deze 2 weken wel door. En het weekend waar het om draait zitten we met onze hele vriendengroep ( incl. 9 kids ) in centerparcs, dus ik denk dat het zo zover is!
he meiden, heb mij vandaag gewoon lekker ziek gemeld, had de hele nacht wakker gelegen... vandaag gaat wel weer hoor.. ben gewoon ook zenuwachtig voor de gyn woensdag.. hoor ik ook mijn bloeduitslag
Hoi, meiden, ik heb even jullie hulp nodig! Ik heb de eerste ronde clomid achter de rug. Ben vrijdag ongesteld geworden, smorgens, hevig. smiddags en savonds bruin, zaterdag en zondag het zelfde, Vannacht al helemaal niks meer en nu ook niks noppes nada..... Kan het zo zijn dat met clomid je ongesteldheid anders is... want normaal is bij mij 4 dagen mega ongi 2 a 3 dagen bruin? Ik heb het ziekenhuis al gebeld, maar die zeiden, testen ..... Maar ja ik zei ook, was al 5 dagen overtijd. En ik heb net veel thee gedronken. Maar wat ik geheel vergeten ben kan het veel kwaat, met clomid, want ik heb gisterenavond wel clomid genomen. (beetje raar miss ) maar had er niet over nagedagt ongi is ongi.... Groetjes en alvast dank je wel!
Of vanavond misschien nog? Als je nu al 8 dagen over je NOD heen bent, dan zie je dat ook 's avonds wel op een test, als het zo is. Maar ik denk zelf dat het best anders kan zijn, je ongi. Heb er geen ervaring mee hoor, maar wel eens wat over gelezen. Ze geven je nog wel pittig wat hoop zo, vanuit het ziekenhuis. Een negatieve test is altijd zo'n teleurstelling, maar ja, als je het zeker wilt weten, zal ik toch even testen voordat je het volgende tabletje slikt. Heb je wel een test in huis nu? Succes!
he mj24, ik herken het zooooo erg..50 mg sloeg niet aan, hup probeer pos de 100 mg in, deze sloeg ook niet aan...flinke dip..toch weer schouders eronder, en naar de 150 ( enik zat al te zeuren bij gyn, dat werkt toch ook niet, geloof niet in de clomid blabla) en zie! op dag 17 mijn eisprong gehad.... en weet je ..ik ben er ook nog niet...de kans op zw.schap per maand is 15 a 20 % is dus maar heeeel klein.. t enige geluk bij mij is dat ik om de dag echo moest laten maken, waardoor we wisten hoe lang door te gaan met klussen... zondag moest ik naar gyn, was ie gesprongen (en ik vna te voren pessimistisch: t zal wel niet). advies was om gisteren nog 1x te klussen, voor zekerheid/kansen... ik weet niet hoe vaak jij naar zhuis moet om te checken? En dan als de eisprong is, is maar wachten of luteale fase goed verloopt... mijn gyn noemt het een recept, waarvan nog bekeken wordt welke ingredienten ik precies nodig heb om de kans op zwangerschap zo optimaal te laten verlopen. MJ24, enige advies: voel je maar klote, en huil maar lekker, uiteindelijk lucht t op, en je moet het toch kwijt. Ik hoop dat je echter ook nog iemand heb, waar je het lijfelijk kwijt kan, op schouder uithuilen o.i.d. en weet je ..over een tijdje denk je: wat is dat toch allemaal snel gegaan. Ik ken hier iem van het forum persoonlijk die ook met clomid is zwanger geworden, en zij zegt ook: zo snel gegaan.. en 'gelukkig' sta je aan begin van de mmm...en hopeljk is dit genoeg, wordt je veel andere ingrepen bespaard...want ik heb echt respect voor anderen die veel langer en veel emotioneler en moeilijker zwanger kunnen worden(elmo, aldonza e.a.) HEEEEEELE dikke knuf bengel
@ Puksem: mijn ongi is iedere keer anders sinds ik met de pil ben gestopt. Ik had nooit bruinverlies en nu op eens wel. Maarre... ik zou gewoon snel testen, want volgens mij is het niet echt goed om Clomid te slikken als je zwanger zou zijn! Meiden, het wordt tijd dat er iemand van dit forum zwanger gaat worden. Daar krijgt de rest ook alleen maar goede hoop van, werkt erg bemoedigend! Dusse... wie stelt zich beschikbaar voor deze taak?