geen idee katrien, ik heb het ook regelmatig aan het eind vna de cyclus.. hoestie met sonja Bakkeren? Ik doe een a la versie...ik MOET nml echt meer brood dan staat 'voorgeschreven' anders ga ik van mijn stokje... ik denk dat ik al 1 kg (in 4 dagen) ben afgevallen. ik weeg me eigenlijk nooit..niet vaak...als mijn broeken maar weer iets lekkerder zitten. Tot nu toe heb ik nog niet het idee dat ik aankom van het spuiten..gelukkig..ik wil wel dikker worden maar niet van het voortraject..snappie...ik heb verleden met boulimia en anorexia, gaat er dus nooit meer uit he..dom dom geweest toen... morgen weer naar zhuis voor FM, ben benieuwd, tim gaat mooi weer mee. die was ook wel nieuwgierig. Mijn ma vond het allemaal ndrukwekkend gisteren... Ik gok morgen op: 16 mm...ben benieuwd of ik weer gelijk heb. gr bengel
hallo ladies. ik ben vandaag ziek naar huis gegaan....misselijk en overgeven. pffff wat voel ik me zielig zeg!
Ik dacht dat ik gisteren ongi was geworden, maar vandaag is er weer niets meer te zien. Ik kan voorlopig dus nog niet met mijn eerste x clomid beginnen. Zou ik nog afwachten of eens horen wat de gyn zegt? Wie kan mij raad geven? Groetjes van zuurtje
Heel herkenbaar; ik heb niet eens meer zin om het uit te leggen. Mensen snappen het niet of willen het niet snappen. Ik vind dat inderdaad het moeilijkst om mee om te gaan met zulke opmerkingen: je bent nog jong, geniet lekker zolang het nog kan, denk er niet aan dan komt het vanzelf, etc etc. grrrrrrrrr gr Alies
Hoi meiden, even frustratie: ik was bij de Gyn voor controle echo (1e keer clomid en vandaag dag 14) ik had een ander en die vond het heel raar dat mijn vriend nog geen zaad had ingeleverd (potje is dus nu mee) verder zag ze totaal geen reactie van de clomid Ze begon direct over mijn PCO (mijn eigen arts heeft het daar nooit over gehad!) Ik was erg verdrietig omdat ik nogal positief erheen was gegaan, mijn temp leek ook goed, ze zei dat de kans bestond dat ik al een eisprong had gehad maar ze dacht van niet...... kunnen ze dat dan niet zien? Het baarmoederslijmvlies was ook erg dun...... Nu moet ik dus vrijdag terugkomen en volgende week bloedprikken zucht zucht zucht ik weet het even niet meer, ga maar eens meer lezen over PCO Heb trouwens wel gevraagd of ik nu bij haar kon blijven, dat mocht! Net kwam ik thuis belde de garage (heb de auto maar gelijk naar de apk en grote beurt gebracht op deze vrije dag) komt er 500 euro aan kosten bij, zucht wat een :x :x :x dag! Sorry ik moest het even van me afschrijven. Jullie allemaal ook veel succes!
@ all: en aan jullie ook! Ik probeer vaak te lezen, maar het is soms echt wel moeilijk om alle verhalen te volgen (moet dikwijls eens gaan spieken) Daan, mensen die een reactie geven van ' je moet er niet te veel aan denken of een vriendin die zegt dat ze het echt wel lastig vond dat ze de eerste maand na het stoppen van de pil al zwanger was' .... ze weten echt niet waarover ze het hebben! XXX
zo net terug van mn eigen gyn, goed gesprek gehad met haar, FM liet weer niets zien dus einde 150mg. We gaan toch een keertje 200mg proberen, ze zegt als de opvliegers nu al ondragelijk zijn moet je het niet doen maar veel erger dan dit wordt het niet en ze zijn nu niet ondraagelijk, wel sterk aanwezig maar het is te doen. Ik vertelde haar over onze vakantie in juli en dat ik voor die tijd sowieso niet wil gaan spuiten en ook even een paar weekjes zonder hormonen wou dus hebben we even berekend dat ik in week 24 op controle moet komen als blijkt dat het niet werkt heb ik dan alsnog 6 hormonenvrije weken dus dat vind ik wel goed en het geeft me nog 1 extra kans en dat heeft me dan toch wel over de streep gehaald. Ze zei ook weer dat mn baarmoeder slijmvlies er mooi uit zag en dat ze goede hoop voor me had en dat ze het echt jammer vind dat het nog niet heeft gewerkt. Maar goed ik heb dus net mijn recept afgegeven bij de apotheek, ik moet eigenlijk nog wel even de bloeduitslagen van vandaag afwachten die hoor ik morgen maar ik denk dat het gewoon net als ander is en dat ik weer aan de provera mag. nou dat was weer een lang verhaal... groetjes!
Meiden.... Ik ben 4 kilo kwijt in 1 week... goed he? Ben weer trots op mezelf! Denise, toch 200 dus, ik ben benieuwd zeg! Linda... even een bloemetje voor jou! Ja French ik wil ook wel ruilen hoor
Hoi Sjaan, Dokter Deegen heb ik nog nooit gehad. Maar wel Dokter Vonken, heb ik eigenlijk geen problemen mee gehad, die had ik als 1ste. Bij mij heeft nooit iemand wat over mijn gewicht gezegt, ik ben ook niet de slankste, ook niet dik. José Heuts is inderdaad een hele lieve vrouw. Hebben jullie het zaad van je mannetje al moeten inleveren? Met José kom je een heel eind, en die gaat je echt wel helpen. Ja, en dat afvallen vind ik belachelijk. Succes maandag. Is niet ver van mij Geleen. Groetjes Cindy
Wat goed van jou. Je moet zeker veel water drinken hé? Mijn vader was in de 1ste week ook 3 kilo afgevallen, ondanks feestjes in het weekend.
hallo meiden. even snel een berichtje van mij. (moet eigenijk al naar het werk). Vandaag bij de gyn geweest en provera kuur meegekregen en clomid 100 mg. Ik had haar gezegt dat ik toch eerst met de clomid door wil. Gelukkig kon ze dit goed begrijpen. Wat ik wel raar vond is dat mijn baarmoederslijmvlies geslonken was met bijna 1mm? Maar ik ga nu dus officieel naar de tweede ronde (ik zal vanavond of morgen het overzicht even aanpassen). Allemaal een dikke knuffel (vooral moon).
1E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg Linda: 50mg clomid 15-5 controle echo Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 8 mei 1e x echo.. 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen. 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten 7E RONDE CLOMID Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!) 8E RONDE CLOMID Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go..... NOD Katrien Duck: 15 mei Patje : NOD 4 juni?? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Katrien Duck / Daniëlle Wendy Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!! Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m
1E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg clomid 3-5 controle nog weinig te zien maandag 7-5 weer terug. Mariska:pco, 50mg clomid geen goede follikel, 21 mei terug beginnen provera & clomid 100mg Linda: 50mg clomid 15-5 1e echo niks te zien 18-5 2e echo Linneke: 1e ronde Clomid, ongi na orgametril. 8 mei 1e x echo.. 2E RONDE CLOMID Cindy31:Clomid was aangeslagen, was zwanger maar helaas een MK.Wachten nu op menstruatie, zodat we aan de 2de ronde kunnen beginnen. 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid. 4E RONDE CLOMID Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen; 50mg t/m 150mg clomid niet gewerkt nu laatste poging met 200mg werkt dat niet dan eerst lekker op vakantie en dan spuiten 7E RONDE CLOMID Esthertje80: 7e ronde clomid 4e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. (mag nog 2 rondes !!) 8E RONDE CLOMID Patje20 : 8e en tevens laatste ronde clomid, 1e IUI mislukt, hopen dat ei niet in een weekend springt. vermoedelijke eisprong 18 of 21 mei Sam mv kylian: PCO, 8e ronde clomid. 100mg nog steeds. 1E RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 5 mei bevrijdingsdag ongi geworden, dinsdag 8mei prikinstructie en starten met injecteren. bij normale cyclus:NOD 2 juni Alies : Clomid heeft helemaal niets gedaan; niets eens een beetje. Nu eerst vakantie. In juni beginnen met spuiten. 3E RONDE HORMOONSPUITEN Shaartje:1 mei menstruatie, 3 mei begonnen met 150IE Gonal-F, dag 7 echo, 2 eitjes van >1cm! donderdag 10 mei terug voor nieuwe FM. Helaas 4 eitjes, no go..... NOD Katrien Duck: 15 mei Patje : NOD 4 juni?? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Denise: voorlopig nog niet aan de orde Linda: ben heel benieuwd? Sam ??? geen idee nog PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Katrien Duck / Daniëlle Wendy Smurfin Chrizzzzy ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Puksem Marit: +/- 23 december --> 15 mei 1e echo!! Moon85: +/- 29 december 2007 --> ziekenhuis French uitgerekend op +/- 27 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Annika: 12 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Moon denkt: Jody m, Dieseltje j, French j, Moon m, Marit m[/quote]
Goedendag allemaal, Ik heb al een tijdje met jullie meegelezen, maar nu heb ik een vraagje, ik ben op 27 april gestart met de 1e ronde clomid (100mg) en heb dit 5 dagen geslikt zoals mijn gyn me vertelde, toen had ik eigenlijk nergens last van, maar nu heb ik echt constand opvliegers (zit ik naast mijn moeder samen voor de ventilator, alleen zij is in de overgang) hadden jullie dat ook? ik heb wel mensen gevonden die er last van hadden tijdens het slikken van clomid, maar ik heb er echt nu last van, ik wordt er 's nachts gewoon wakker van. groetjes Petra
ik krijg last van opvliegers een paar dagen nadat ik ben begonnen met het slikken van clomid totdat ik bijna weer ongesteld wordt en ook 'snachts heb ik er veel last van...